Jousimiesnaisen tunteiden kerronta

Toista merkkiä itse

Miten jousimiesnainen ilmaisee lämpimät tunteensa, rakkautensa? Tapahtuuko se nopeasti vai vaatiiko aikaa paljonkin?

15

4018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JousimiesN-59

      Kertoo mielellään tunteistaan ja puhuu avoimesti,mutta ensin haluaa olla varma,kuka on kuuntelemassa.Eli ei ihan ensi tapaamisella.Vaisto toimii ainakin minulla hyvin.Kuka on aito ja kuka taas teeskentelijä.

      • Toista merkkiä itse

        Entä miten jousimiesnainen suhtautuu ja reagoi, jos kuulee yllättäviä tunteidenosoituksia uudehkolta, vielä kaveriksi luokiteltavalta tuttavalta?


      • miettii..
        Toista merkkiä itse kirjoitti:

        Entä miten jousimiesnainen suhtautuu ja reagoi, jos kuulee yllättäviä tunteidenosoituksia uudehkolta, vielä kaveriksi luokiteltavalta tuttavalta?

        ja lopulta ihastuu tai rakastuu


      • jousineiti
        Toista merkkiä itse kirjoitti:

        Entä miten jousimiesnainen suhtautuu ja reagoi, jos kuulee yllättäviä tunteidenosoituksia uudehkolta, vielä kaveriksi luokiteltavalta tuttavalta?

        Neuvoisin kertomaan niin suoraan kuin voit, mutta antamaan tarvittaessa hieman sulatteluaikaa uutiselle, jos taustalla on ollut aiemmin vain kaveruutta.

        Kyllä jousimiesnainen kertoo sitten suoraan kiinnostuksensa asteen. Ja jos on saanut miettiä rauhassa, niin vielä vähemmän kärkkäästi kuin ahdisteltuna. :)


    • kalli58

      Jousimiesnainen näyttää avoimesti tunteensa joskus liiankin nopeasti ja se saattaa säikäyttää miehen. Itse olen tavannut kalamiehen ja nyt jo alkaa tuntua siltä, että vastarakkautta ei kuulu vaikka hän haluaakin edelleen tapailla. Itseäni alkanut kyllästyttää toisella sijalla oleminen. Taitaa olla parasta lopettaa tapaaminen ennenkuin on liian myöhäistä. Toinen kun puhuu vain siitä miten ei tunne rakkautta... Blääh!!!! Kertokaa jos kokemusta kalamiehestä ja jouskarinaisesta

      • oli juuri

        Tuollaista. Itse olen jousimiestytö ja hän oli kalamies. Ei uskaltanut rakkauttaan tunnustaa vaan puhui vaan tykkäämisestä. Hänelle oli kauhistus ostaa jopa kondomeja 5 kpl pakkausta isompaa, sillä sehän olis tarkoitanut, etä ENNAKOIDAAN seuraavaa tapaamista, e-pillerit oli jo ehdoton ei.

        Tapaamiset oli satunnaisia ja tuli todellakin tuo kakkosena olon tunne vaikka kuvioissa ei olutkaan toista naista, mutta sitä jäi kakkoseksi kaikelle muulle... kavereille, auton laitamiselle, hänen sukulaisten synttäreille (hän ei siis voinut mitenkään ajatelle, että olisi ottanut mut mukaan, sillä sehän olisi tarkoitanut mun esittelemistä ja "parina" olemista)

        Sinuna pistäisin miehen kiertoon, ennen kuin poltat näppisi hänen kanssaaan. Mä rakastuin täysillä, mutta vastarakkautta ei tuntunut kuuluvan millään.


    • redblackcat

      tutkiskelen mielellään hetken josko olisi kannattavaa ilmaista tunteeni toiselle.Yleensä odotan jonkinlaista vastakaukua,joten voi kestää...:) Mutta sitten olenki suora ja rehellinen.

      • Toista merkkiä itse

        Mikähän olisi tällainen riittävä vastakaiku?


      • vastakaikuun
        Toista merkkiä itse kirjoitti:

        Mikähän olisi tällainen riittävä vastakaiku?

        Näytä eleilläsi ja puheillasi, että kiinnostus voisi olla syvempää kuin pelkkää ystävyyttä.

        Jos mahdollista, hae vaikka tanssimaan. Siinähän olisikin sitten jo loistava tilanne viedä keskustelua sopivaan suuntaan.


      • iski...
        Toista merkkiä itse kirjoitti:

        Mikähän olisi tällainen riittävä vastakaiku?

        ...mikä on aiheen aloittajan oma horoskooppimerkki?


      • Toista merkkiä itse
        iski... kirjoitti:

        ...mikä on aiheen aloittajan oma horoskooppimerkki?

        Vesimies


      • ...
        Toista merkkiä itse kirjoitti:

        Vesimies

        Vesimies on ihan sopiva merkki jousimiehelle. :) Tsemppiä sinulle jousimiesnaisen iskemiseen!


      • ...
        Toista merkkiä itse kirjoitti:

        Mikähän olisi tällainen riittävä vastakaiku?

        Joko täällä on yritetty kertoa ei-kaverillisista tunteista? Jos on, miten kävi? :)


    • sineraalia

      Ei anna turhia toiveita ennen kun on varma omista tunteistaan.100%

    • gggggggrrr

      itse joukkarinaisena olen ainakin todella suorapuheinen ja ihastun monesti ja saattaa olla monta miestä yhtäaikaa. Ilmaisen tunteeni melkein heti jos saan vähänkin vastakaikua, sanon suoraan kaiken ja miehet juoksee karkuun...hmm, jos oppis pitämään suun supussa =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe