Alkaa tämä jatko-osatulva tunkea korvista kohta pihalle...
Mistä mieleen tuli että kautta aikojen ainakin seuraavat olisi saanut jättää tekemättä.
Pirates 3
Ocean's 12 (olisivat voineet siirtyä suoraan 13:een, se sentään jotenkin onnistui)
Terminator 3
Levottomat 3
Speed 2
Charlie's Angels 2
Jurassic Park 3
Matrix 2 3
Batman ja Robin
Muumion paluu ja Skorpionikuningas
X-Men 3
Beverly Hills Kyttä 3
Bad Boys 2
Nunnia ja konnia 2
Yksin kotona 2 (ja eteenpäin)
Ring 2
Turhimmat jatko-osat.
12
1497
Vastaukset
- Mutta miten ois...
...mitkä ovat ONNISTUNEITA jatko-osia. Mieleen tulee ensimmäiseksi Rocky-leffat tosin en ole nähnyt tätä ihan viimeisintä...
- Max T W
ovat yleisesti ottaen turhia.
Ainoat suht onnistuneet tai jopa ensimmäisen osan veroiset ovat mielestäni The return of Man called horse, kummisetä 2, indyt ja Mad Maxit, Aliens. Evil dead 2 ja...siinäpä ne taitavat ollakin. - Retku
Blues Brothers 2000
Mad Max 3 - Minä vaan
Niiiiiin no joo. Voi olla että saadaan sisältörikkaampi keskustelu jos listataan ne onnistuneimmat jatko-osat.
Itse allekirjoitan myös Aliensin, Indyt, Asvalttisoturin ja Evil Dead kakkosen.
Listaan lisäisin Batmanin Paluun, osan Bondeista (pääosin Kultasormi), Leonen dollaritrilogian sekä kakkoset Terminator, Spider-Man, X-men, Scream, Tappava ase ja Die Hard. Ikivanha Frankensteinin Morsianhan on jo käsite.
Ja lasketaan nyt listalle Uhrilampaatkin, riippuen siitä pidetäänkö sitä Manhunterin jatko-osana vai ei.- vs. sonta
Ja lista on myös huomattavasti lyhyempi kun listataan onnistuneet yksilöt :)
Valitettavasti raha puhuu niin paljon että leffan menestyksen myötä lypsetään kaikki mahdolliset taalat jatko-osien muodossa. - Ihmiset menevät
vs. sonta kirjoitti:
Ja lista on myös huomattavasti lyhyempi kun listataan onnistuneet yksilöt :)
Valitettavasti raha puhuu niin paljon että leffan menestyksen myötä lypsetään kaikki mahdolliset taalat jatko-osien muodossa.Katsomaan, vaikka olisi kuin paska!
- Lastenleffojen tuijottelija.
Pocahontas 2 oli aivan kamala. Täynnä ihmeellisiä rakkaussotkuja, joista pikkulapset ovat yhtä kiinnostuneita kuin kvanttifysiikasta. Sain siitä ikuisia traumoja, kun Pocahontas ei saanutkaan John Smithiään ja tämä oli vieläpä täysi kusipää, vaikka ykkösessä oli niin mukava (ellei lasketa sen-inkkarin-jonka-nimeä-en-osaa-kirjoittaa tappamista.)
Olisi saanut jäädä tekemättä kokonaan, kuten myös yksin kotona -leffan jatko-osat. Ykkönen menetteli -vaikka aika huono olikin-, mutta jatko-osat on täyttä kuraa. - zappp
Halloween 2 on ihan kelpo jatko-osa, tunnelma jatkuu siitä mihkä se jäi ja muuttuu oikeastaan vielä synkemmäksikin. Siitä eteenpäin taas kaikki onkin ihan silkkaa skeidaa.
- e/v
e/v
- Hundi
Mun mielestä Saw:n kaikki jatko-osat oli onnistuneita. Kaikissa sama jännittävä ja tottakai verinen tunnelma. Olen myös pitänyt kaunan ja ringin jatko-osia kelvollisina, vaikka en erityisesti ykkös osiakaan fanita.
- hyviä
onnistuneita jatko-osia tulee edellisten lisäksi mieleen Star warsin ep. 5, 6, (2?) ja 3.
Epäonnistuneita lähes kaikki Poliisiopistot.tuli ekana mieleen, men in black 2 katsoin pelkästään Tommy Lee Jonesin takia, mutta ei jatko-osaa 3 tarttisi väsätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568