Alkaa tämä jatko-osatulva tunkea korvista kohta pihalle...
Mistä mieleen tuli että kautta aikojen ainakin seuraavat olisi saanut jättää tekemättä.
Pirates 3
Ocean's 12 (olisivat voineet siirtyä suoraan 13:een, se sentään jotenkin onnistui)
Terminator 3
Levottomat 3
Speed 2
Charlie's Angels 2
Jurassic Park 3
Matrix 2 3
Batman ja Robin
Muumion paluu ja Skorpionikuningas
X-Men 3
Beverly Hills Kyttä 3
Bad Boys 2
Nunnia ja konnia 2
Yksin kotona 2 (ja eteenpäin)
Ring 2
Turhimmat jatko-osat.
12
1338
Vastaukset
- Mutta miten ois...
...mitkä ovat ONNISTUNEITA jatko-osia. Mieleen tulee ensimmäiseksi Rocky-leffat tosin en ole nähnyt tätä ihan viimeisintä...
- Max T W
ovat yleisesti ottaen turhia.
Ainoat suht onnistuneet tai jopa ensimmäisen osan veroiset ovat mielestäni The return of Man called horse, kummisetä 2, indyt ja Mad Maxit, Aliens. Evil dead 2 ja...siinäpä ne taitavat ollakin. - Retku
Blues Brothers 2000
Mad Max 3 - Minä vaan
Niiiiiin no joo. Voi olla että saadaan sisältörikkaampi keskustelu jos listataan ne onnistuneimmat jatko-osat.
Itse allekirjoitan myös Aliensin, Indyt, Asvalttisoturin ja Evil Dead kakkosen.
Listaan lisäisin Batmanin Paluun, osan Bondeista (pääosin Kultasormi), Leonen dollaritrilogian sekä kakkoset Terminator, Spider-Man, X-men, Scream, Tappava ase ja Die Hard. Ikivanha Frankensteinin Morsianhan on jo käsite.
Ja lasketaan nyt listalle Uhrilampaatkin, riippuen siitä pidetäänkö sitä Manhunterin jatko-osana vai ei.- vs. sonta
Ja lista on myös huomattavasti lyhyempi kun listataan onnistuneet yksilöt :)
Valitettavasti raha puhuu niin paljon että leffan menestyksen myötä lypsetään kaikki mahdolliset taalat jatko-osien muodossa. - Ihmiset menevät
vs. sonta kirjoitti:
Ja lista on myös huomattavasti lyhyempi kun listataan onnistuneet yksilöt :)
Valitettavasti raha puhuu niin paljon että leffan menestyksen myötä lypsetään kaikki mahdolliset taalat jatko-osien muodossa.Katsomaan, vaikka olisi kuin paska!
- Lastenleffojen tuijottelija.
Pocahontas 2 oli aivan kamala. Täynnä ihmeellisiä rakkaussotkuja, joista pikkulapset ovat yhtä kiinnostuneita kuin kvanttifysiikasta. Sain siitä ikuisia traumoja, kun Pocahontas ei saanutkaan John Smithiään ja tämä oli vieläpä täysi kusipää, vaikka ykkösessä oli niin mukava (ellei lasketa sen-inkkarin-jonka-nimeä-en-osaa-kirjoittaa tappamista.)
Olisi saanut jäädä tekemättä kokonaan, kuten myös yksin kotona -leffan jatko-osat. Ykkönen menetteli -vaikka aika huono olikin-, mutta jatko-osat on täyttä kuraa. - zappp
Halloween 2 on ihan kelpo jatko-osa, tunnelma jatkuu siitä mihkä se jäi ja muuttuu oikeastaan vielä synkemmäksikin. Siitä eteenpäin taas kaikki onkin ihan silkkaa skeidaa.
- e/v
e/v
- Hundi
Mun mielestä Saw:n kaikki jatko-osat oli onnistuneita. Kaikissa sama jännittävä ja tottakai verinen tunnelma. Olen myös pitänyt kaunan ja ringin jatko-osia kelvollisina, vaikka en erityisesti ykkös osiakaan fanita.
- hyviä
onnistuneita jatko-osia tulee edellisten lisäksi mieleen Star warsin ep. 5, 6, (2?) ja 3.
Epäonnistuneita lähes kaikki Poliisiopistot.tuli ekana mieleen, men in black 2 katsoin pelkästään Tommy Lee Jonesin takia, mutta ei jatko-osaa 3 tarttisi väsätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997