Alkaa tämä jatko-osatulva tunkea korvista kohta pihalle...
Mistä mieleen tuli että kautta aikojen ainakin seuraavat olisi saanut jättää tekemättä.
Pirates 3
Ocean's 12 (olisivat voineet siirtyä suoraan 13:een, se sentään jotenkin onnistui)
Terminator 3
Levottomat 3
Speed 2
Charlie's Angels 2
Jurassic Park 3
Matrix 2 3
Batman ja Robin
Muumion paluu ja Skorpionikuningas
X-Men 3
Beverly Hills Kyttä 3
Bad Boys 2
Nunnia ja konnia 2
Yksin kotona 2 (ja eteenpäin)
Ring 2
Turhimmat jatko-osat.
12
1501
Vastaukset 12
- Mutta miten ois...
...mitkä ovat ONNISTUNEITA jatko-osia. Mieleen tulee ensimmäiseksi Rocky-leffat tosin en ole nähnyt tätä ihan viimeisintä...
- Max T W
ovat yleisesti ottaen turhia.
Ainoat suht onnistuneet tai jopa ensimmäisen osan veroiset ovat mielestäni The return of Man called horse, kummisetä 2, indyt ja Mad Maxit, Aliens. Evil dead 2 ja...siinäpä ne taitavat ollakin. - Retku
Blues Brothers 2000
Mad Max 3 - Minä vaan
Niiiiiin no joo. Voi olla että saadaan sisältörikkaampi keskustelu jos listataan ne onnistuneimmat jatko-osat.
Itse allekirjoitan myös Aliensin, Indyt, Asvalttisoturin ja Evil Dead kakkosen.
Listaan lisäisin Batmanin Paluun, osan Bondeista (pääosin Kultasormi), Leonen dollaritrilogian sekä kakkoset Terminator, Spider-Man, X-men, Scream, Tappava ase ja Die Hard. Ikivanha Frankensteinin Morsianhan on jo käsite.
Ja lasketaan nyt listalle Uhrilampaatkin, riippuen siitä pidetäänkö sitä Manhunterin jatko-osana vai ei.- vs. sonta
Ja lista on myös huomattavasti lyhyempi kun listataan onnistuneet yksilöt :)
Valitettavasti raha puhuu niin paljon että leffan menestyksen myötä lypsetään kaikki mahdolliset taalat jatko-osien muodossa. - Ihmiset menevät
vs. sonta kirjoitti:
Ja lista on myös huomattavasti lyhyempi kun listataan onnistuneet yksilöt :)
Valitettavasti raha puhuu niin paljon että leffan menestyksen myötä lypsetään kaikki mahdolliset taalat jatko-osien muodossa.Katsomaan, vaikka olisi kuin paska!
- Lastenleffojen tuijottelija.
Pocahontas 2 oli aivan kamala. Täynnä ihmeellisiä rakkaussotkuja, joista pikkulapset ovat yhtä kiinnostuneita kuin kvanttifysiikasta. Sain siitä ikuisia traumoja, kun Pocahontas ei saanutkaan John Smithiään ja tämä oli vieläpä täysi kusipää, vaikka ykkösessä oli niin mukava (ellei lasketa sen-inkkarin-jonka-nimeä-en-osaa-kirjoittaa tappamista.)
Olisi saanut jäädä tekemättä kokonaan, kuten myös yksin kotona -leffan jatko-osat. Ykkönen menetteli -vaikka aika huono olikin-, mutta jatko-osat on täyttä kuraa. - zappp
Halloween 2 on ihan kelpo jatko-osa, tunnelma jatkuu siitä mihkä se jäi ja muuttuu oikeastaan vielä synkemmäksikin. Siitä eteenpäin taas kaikki onkin ihan silkkaa skeidaa.
- e/v
e/v
- Hundi
Mun mielestä Saw:n kaikki jatko-osat oli onnistuneita. Kaikissa sama jännittävä ja tottakai verinen tunnelma. Olen myös pitänyt kaunan ja ringin jatko-osia kelvollisina, vaikka en erityisesti ykkös osiakaan fanita.
- hyviä
onnistuneita jatko-osia tulee edellisten lisäksi mieleen Star warsin ep. 5, 6, (2?) ja 3.
Epäonnistuneita lähes kaikki Poliisiopistot.tuli ekana mieleen, men in black 2 katsoin pelkästään Tommy Lee Jonesin takia, mutta ei jatko-osaa 3 tarttisi väsätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051205Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71855Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61793- 120673
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51568Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 37528
- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain79472Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 19437
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9436- 77432
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o27402