Sperman määrä

Virtaset

Tuli mieleen että kun Hevosesta otetaan spermaa keinosiemennystä varten talteen niin paljon sitä kerralla normaali pollesta lähtee?

12

11203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepatiheppati

      puolilitraa..

      • Juulia

        Aika paljon? Onko noin?


      • menehtyi
        Juulia kirjoitti:

        Aika paljon? Onko noin?

        joku pornonäyttelijä hevosen spermaan, että päättele siitä!


      • tomking
        menehtyi kirjoitti:

        joku pornonäyttelijä hevosen spermaan, että päättele siitä!

        ..päättele, että kannattaako näitä juttuja edes uskoa..


      • Pekka+kkt
        tomking kirjoitti:

        ..päättele, että kannattaako näitä juttuja edes uskoa..

        Oltiin viitisen vuotta sitten vaimon kanssa hevosia hoitamassa hevossiittolassa. Hommiin kuului hevosilta sperman otto. Välistä otettiin annos talteen omaan käyttöön kun vaimo uskoi sen olevan iholle hyväksi ja kiinteyttävän rintoja.


      • varoa
        menehtyi kirjoitti:

        joku pornonäyttelijä hevosen spermaan, että päättele siitä!

        Siis muistatko yhtään miten? Rupesi vähän kiinnostamaan. Vetikö suihinottaessa vahingossa hengeen vai tuliko joku allergia juttu.


      • heppatyttö85

        Joskus oon miettinyt miltä tuntuis imeä sellasen kunnon pollen melaa, enpä ole tosin vielä kokeillut. mutta tuleeko sitä oikeasti noin julmetusti, sehän on tajuton määrä...


      • olen
        heppatyttö85 kirjoitti:

        Joskus oon miettinyt miltä tuntuis imeä sellasen kunnon pollen melaa, enpä ole tosin vielä kokeillut. mutta tuleeko sitä oikeasti noin julmetusti, sehän on tajuton määrä...

        nähnyt valokuvan missä joku muija runkkas hevoselta spermat pihalle ja kyllä se muija oli aika "soossissa"...! Eli kyllä siltä hepalta aika iso lasti taitaa tulla... :-)


      • heppatyttö85 kirjoitti:

        Joskus oon miettinyt miltä tuntuis imeä sellasen kunnon pollen melaa, enpä ole tosin vielä kokeillut. mutta tuleeko sitä oikeasti noin julmetusti, sehän on tajuton määrä...

        Joskus oli telkassa juttua hevosten jalostuksesta. Siinä otettiin hevossiittolassa oriilta spermat purkkiin toiseen maahan lennätystä varten.
        Kyllä ne ämpäriin ottivat, että tuli sitä kyllä ainakin puoli litraa vähintään.

        Jk. Kerro sittem miten kävi tai siis tuli.

        Jkk. Jos oisin mukana niin ois kiva nuolla sun kasvot puhtaaksi.


      • pinkeä
        Juulia kirjoitti:

        Aika paljon? Onko noin?

        suomalaisen videopätkän naisääni:patentoidun keinovaginan koko ja lampötila on täysin säädettävissä orikohtaisesti. siemennesteen keräyskupit toimivat vaa`an lailla. Määrätyn nestepainon jälkeen kuppi vaihtuu seuraavaan jolloin siittiörikkäin osa pystytään bakteerittomana eristämään siemennesteen muista osista. klippi siis joltain suomalaiselta tallilta. youtubella kans jotain klippejä kun kirjoittaa hakuun ejaculation stud.


    • Anonyymi

      Paljon tulee

    • Anonyymi

      Onko joku juonut hevosen spermaa koskaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe