Missä netissä pystyy ilmaiseksi ja rekisteröimättä harjotteleen teoriakoetta?
Teoriakoe
12
5577
Vastaukset
- Kiki
Kato kun teoriakokeen kysymyset on salaisia, ja ne saa esittää vain siellä huoneeassa jossa koe eon, niitä kysymyksiä ei saa jakaa eteenpäin, you see.
- ....
Teoriakoetta varten voi useimmissa autokouluissa (ellei kaikissa) harjoittella erillisellä ohjelmalla, jossa on samantapaisia kysymyksiä kuin varsinaisessa teoriakokeessa. Jossain autokouluissa taitaa myös olla myynnissä CD-romppua, jossa on sitten myös näitä harjoituksia. Netistä löytyvistä harjoituksista en kyllä osaa saanoa, mutta vilkaisepa vaikka Autokoululiiton sivut jos sieltä irtoaisi jotain.
- jukkiss____________
täältä löytyy hyvä harjoitteluohjelma..varmaan suomen paras
ei tarvii tunnuksia, painta vaan start:
http://www.nettikoulu.fi - aaaaaaaaaaaaaaa
jukkiss____________ kirjoitti:
http://www.nettikoulu.fitarviihan sinne tunnukset ääliö!!!!
- mie vua
jukkiss____________ kirjoitti:
http://www.nettikoulu.fiPittää kirjautuu sissää....
- missään
En tiiä yhtäkään paikkaa jossa netis vois ilmatteeks harjotella..Joissaki autokouluissa kuuluu hintaan nettitunnukset niil pystyy mut eipä muita taida olla.
- TimpsaX
Netistä saa ladattua ajokorttikouluohjelman omalle koneelle. Siihen saa taas tilattua kuvakoeominaisuudet, jotka maksavat 6,90 € / 50 päivää.
- Suoritin.
Koulultasi saat varmaan tunnukset ajonetti ohjelmaan. Ko ohjelmalla voit harjoitella koetta. Varsinaisen kokeen kysymykset salaisia. Ohjelman käyttö ilmaista. Tunnukset tietääkseni kertakäyttöisiä. siis yhdellä tunnuksella voit harjoitella vain kerran. Itse ohjelmasta ei kokemusta
Tsemppii kokeisiin! - autokoululainen-
Mä sain omasta autokoulustani tunnukset ajokaistaan ja treeninettiin (ajokaista.com treeninetti.com). Ajokaistasta tykkäsin enemmän, oli selkeämmät kuvat mielestäni ja parempi systeemi muutenkin.
Sitten on vielä tuo ajonetti, jonka joku mainitsikin. Sekä omalle koneelle ladattava ajokorttikoulu.- jukkis________
on vielä sitten noiden lisäksi tämä www.nettikoulu.fi
- jaaaagobbbbi
jukkis________ kirjoitti:
on vielä sitten noiden lisäksi tämä www.nettikoulu.fi
se vaatii ne fuckin tunnukset joka paikkaa
- mie vua
Netis on joku teoriakoe.net tjsp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242