Toivoisin, että joku ennustaja vastaisi minulle ilmaiseksi tähän viestiin - rakastaako mies kehen olen rakastunut - minua? Tuleeko meidän välille mitään katse kontaktia enenpää? mitä minun pitää tehdä että meidän välille tulisi enenmän? ei saa olla mitään kosketusta iholle jne...
rakkaus asiaa
3
403
Vastaukset
- ei ennustuksia
" Uskotko ennustuksiin? Voiko tulevaisuutta tietää ennalta? Oletko käynyt ennustajalla? Yleistä keskustelua tulevaisuuteen katsomisesta. "
Tämä palsta ei ole tarkoitettu ennustuksille.- nimetön nimetön nimetön nim...
Aijaa, mä en tiennyt, ettei täälä palstalla saa ennustaa ja kysellä ennustuksia, ajattelin, että saa, koska tässä lukee ennustus kanava päällä *miettii*
- Anonyymi
Minä oon niin huono ennustettava, Kukaan ennustaja ei oo tiennyt.Minun Piti löytää Taitelija Mun Mieheksi Häntä ei oo Kuulunut Eikä Näkynyt🤬😡.
On , että ihan p..! Ja valetta !
Ja Mua pidetään Kaiken Lisäksi Maan päällises Helvetis ja Piinas Kumpa Kuolisin Jo Pois 😭
En jaksa Enää .
Oon Vain sellainen , että Pidetään Vaan Pilkkanaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088