Radio Nova on mukana Pyhätunturilla klubeineen:
http://www.radionova.fi/page.php?page_id=20
Pyhästä Novalla
3
303
Vastaukset
- Tumpelo
Kun nyt jää ikävästi nämä Pyhätunturi-keikat paikanpäällä kokematta, niin on tosi hienoa päästä edes Novalta kuuntelemaan ja fiilistelemään...
- kuuluuko radiosta
Anteeksi, en oikein ymmärrä mitä tämä meinaa. Kuuluuko siis ismoa radiosta ja jos kuuluu niin millon ja ilmeisesti novan kanavalta? vai netistä? Auttakaa hieman, kiitos!
- lokaajakuita
kuuluuko radiosta kirjoitti:
Anteeksi, en oikein ymmärrä mitä tämä meinaa. Kuuluuko siis ismoa radiosta ja jos kuuluu niin millon ja ilmeisesti novan kanavalta? vai netistä? Auttakaa hieman, kiitos!
Radio Novalla reissumies A.Harkki just kertoi Pyhän Ismon keikasta. Itse sain ystävältä hälytyksen niin, että kuulin Hetki hautausmaalla lopun ja Harkin loppusanat. Toivottavasti jotkut kuulivat koko jutun, nimittäin Novalla ei mainosteta tarkkaan, mitä kussakin ohjelmassa tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850