It ain't what you do on helmi, Get on tietysti myös, Bourbon street, Mister x:ssä taisi olla liian vaikeat sanat Remulle, ei vissiin keikoilla kuulunut, Oohwe oohla, Awful crime, Chinatown ja monia muita.
Löytyykö mistään listaa näistä omista biiseistä? Täytyy vain ihmetellä, miten miehet, jotka ei juuri englantia taitaneet, tekivät ajan hengen mukaan biisejä englanniksi.
Lista omista biiseistä
Löytyyx?
2
392
Vastaukset
- onkaan?
Onhan se vähän hassua, että väkisin pitää laulaa aina englanniksi. Ihan hyvin suomikin kelpaisi.
- Laul Luja
Siinäpä ihmettelette tai luultavammin: Siinäpä ihmettelet.Jos et pysty omista kokoelmistasi tai muistikuvistasi & tiedostasi erottamaan (edes noin pääpiirteittäin) tuota Ganesin tuotantoa, niin jatka matkaa.
Et tainnut ”silloin aikanaan” tullut noita keikkojakaan nähtyä, kun tuo Herra X (= Suomennettu sulle) on jäänyt kuulematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817