Täällä on ollut puhetta haluttomuudesta ja hormoneista mahdollisena apuna. Olisiko jollain tietoa hormonikierukasta tässä yhteydessä?
Itselläni on ollut kierukka vajaa neljä vuotta ja halutttomuutta muutama vuosi. Voiko kierukka vaikuttaa vai onko halutomuus vain päästä lähtöisin. Kiitollinen kaikesta tiedosta.
Kierukka
Hormoniton hirviö
2
931
Vastaukset 2
- Essiliini
Minulla on vain omaa kokemusperäistä tietoa; minulla puolestaan hormonikierukan laiton jälkeen halut heräsivät.Sitä en toki tiedä, vaikuttiko minuun kierukka vai "naksahtiko" samaan aikaan jokin päässäni :)
- eronnut Sofia
Ei johdu kierukasta vaan miehestä! Tai siis omista tunteistasi häntä kohtaan! Aviossa olin haluton kierukan kans, nyt eron jälkeen (samalla kierukalla!) olen tosi kiimanen ja haluan seksiä jatkuvasti! Siis uuden kumppanin kanssa! Että semmosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus60685- 46655
- 51642
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552