Millainen strap-on

strap-on

Millainen strap-on hyväilisi myös naista?

Haluaisimme tyttöystäväni kanssa kokeilla strap-on:ia. Strap-on:in pitäisi kuitenkin olla sellainen, joka hyväilisi myös tyttöystävääni eikä vain minua. Millainen strap-on olisi hyvä?

Suurin osa strap-on:sta tuntuu olevan sellaisia, joissa on vain sauva ulospäin. Onko jollain kokemusta tällaisesta, jossa on sauvan lisäksi perhosvibra http://www.keltainenruusu.fi/catalog/product_info.php?cPath=22_30_38&products_id=233

Kokemuksia tällaisesta?
http://www.kaalimato.com/index.jsp?action=viewproduct&product_id=4255

17

8629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista

kuin Feeldoe

• saa...

Finiitto myymälöistä, ameriikan nettikaupoista ehkä saa.

• leikkeihin

Feeldoe on ihan kiva jos haluaa olla hellästi sylikkäin ja kasvokkain mutta kovaa kyytiä sillä ei anna eikä saa.

• Feeldoen
        saa... kirjoitti:

Finiitto myymälöistä, ameriikan nettikaupoista ehkä saa.

Se maksaa noin 100 euroa ja pitää olla tarkkana koska kaupassa ei välttämättä kerrota että niitä on kolmea kokoa. Lähettävät sitten pienimmän...

• ei oo
        Feeldoen kirjoitti:

Se maksaa noin 100 euroa ja pitää olla tarkkana koska kaupassa ei välttämättä kerrota että niitä on kolmea kokoa. Lähettävät sitten pienimmän...

Ei oo, mahtaako tulla?
        No yksi ylihintainen paksumalli on myynnissä, mutta missä Slimi.

• K_irsi
        ei oo kirjoitti:

Ei oo, mahtaako tulla?
        No yksi ylihintainen paksumalli on myynnissä, mutta missä Slimi.

Eräästä Hot Lipsin myymälästä sai slimin 70 eurolla ainakin pari kuukautta sitten.

• Kokeiltu on

Sellainen strap-on, missä naiselle on oma sauva sisäänpäin, kun hän nai miestä peppuun, on kyllä susi. Se ei ole koskaan naiselle oikealla kohdalla ja niin otimme sen sisäänpäin osoittavan kalun pois. Ei se sopinut miehenkään peppuun, kun mies käytti strap-onia. Sensijaan sellainen strap-on, missä mies oman kalunsa lisäksi nai toisella tekokalulla naista peppuun, osoittautui ihan kivaksi. Olisi vaan saanut olla vibralla varustettu se tekosauva, ja ehkä pehmeä, ei kova. Ja samalla lelulla nainen voi tyydyttää miestä peppuun.

• kapineista

Jos olitte heteropari, niin:
      - tuo perhosen tappi on liian lyhyt
      - tuo share on parempi, mutta koska siitä ei ole feeldoen Slimin kaltaista ohuempaa mallia, niin se on liian tuhti useimmille miehille (painaakin jonkin verran), mutta sitä on kuitenkin kaupoissa toisinkuin sitä feeldoeta

• utelias mies

Kertoisitteko naiset enemmänkin, miltä teistä tuntuu naida strap-onilla miestä?

Utelias mies haluaisi kuulla. Ja itsehän en voi samaa asiaa kokeilla...

• toistaiseksi....

Ja se on tajunnanräjäyttävää. Huimaa. Tarjouduin naimaan homokaveriani sellaisella, mutta emme ole vielä toteuttaneet. Innolla odotan. Hetskut eivät ole antaneet tehdä sitä.

• LieväDomina
        toistaiseksi.... kirjoitti:

Ja se on tajunnanräjäyttävää. Huimaa. Tarjouduin naimaan homokaveriani sellaisella, mutta emme ole vielä toteuttaneet. Innolla odotan. Hetskut eivät ole antaneet tehdä sitä.

Ostimme miesystäväni kanssa sellaisen strap-onin, jossa on kolme eriväristä silikonista dildoa ja remmit; oli sopiva kompromissi hinnasta ja laadusta, luulen. Remmeihin voi kiinnittää myöhemmin erilaisia dildoja, se on tärkeää. Lähinnä olemme käyttäneet vehjettä mieheen, itse olen nainen.

Sidon käsiraudoilla tai muuten kaksmetrisen mieheni, joka tavallisesti on niin äijää että, ja hän on on aivan täpinöissään, kun alan vedellä häntä takaa strap-on lanteillani :))) Niin olen kyllä minäkin.

Seuraavaksi varmaan hankimme jonkun värisevän vehkeen kiinnitettäväksi strap-oniin. Tai mitä mielikuvitus sitten keksiikään ;)

• puheeksi
        LieväDomina kirjoitti:

Ostimme miesystäväni kanssa sellaisen strap-onin, jossa on kolme eriväristä silikonista dildoa ja remmit; oli sopiva kompromissi hinnasta ja laadusta, luulen. Remmeihin voi kiinnittää myöhemmin erilaisia dildoja, se on tärkeää. Lähinnä olemme käyttäneet vehjettä mieheen, itse olen nainen.

Sidon käsiraudoilla tai muuten kaksmetrisen mieheni, joka tavallisesti on niin äijää että, ja hän on on aivan täpinöissään, kun alan vedellä häntä takaa strap-on lanteillani :))) Niin olen kyllä minäkin.

Seuraavaksi varmaan hankimme jonkun värisevän vehkeen kiinnitettäväksi strap-oniin. Tai mitä mielikuvitus sitten keksiikään ;)

Minua kiinnostaisi miten pariskunnat ovat tämän harrastuksen löytäneet. Anaaliseksi kun tuntuu olevan monelle suuri peikko. Tuliko aloite mieheltä? Harrastatteko pepputemppuja kumpaankin suuntaan?

• LieväDomina
        puheeksi kirjoitti:

Minua kiinnostaisi miten pariskunnat ovat tämän harrastuksen löytäneet. Anaaliseksi kun tuntuu olevan monelle suuri peikko. Tuliko aloite mieheltä? Harrastatteko pepputemppuja kumpaankin suuntaan?

Lähinnä mies on se kohde eli se suunnasta.

En muista, kumpi ehdotti. Tarkoitus oli kokeilla asiaa entisen miesystäväni mutta suhde ehti päättyä ennen kuin pääsimme strap-oniin.

Nykyisen miesystäväni kanssa idea liittyi johonkin puolinaureskelevaan keskusteluun, jossa mietimme mikä olis kivaa sängyssä silloin kun hakee jotain vähän erikoista. Sitten vaan toteuttamaan ;)

Kuinkahan moni mies haaveilee tästä?

• -katariina-

Mä olen kans pohtinut noita strap oneja.

Muakin kiinnostaa tuo Fun Factoryn kakspuolinen strap on, josta tuo vika linkki olikin. Mietityttää se, että kuinka se pysyy menossa mukana ilman kunnon hihnoja? Ja toisaalta onkohan se aika paksu heteromiehen peppuun (tarkoitan, ettei peppuleikit ole aivan hirvittävän yleisiä ja arkipäiväisiä).

Hihnallisissa mietittytää se, et millainen säätövara niissä on? Olen nimittäin aika pienikokoinen nainen. Eli jos kerta hihnat on, olis kiva että ne on myös tukevat.

Ja vielä yksi kysymys. Mitkä strap onit soveltuu miehelle käytettäväks niin, että hän vois panna kumpaankin samaan aikaan?

• Mattiskelo

Etsin avovaimoni kanssa strap-onia ja ajattelin nostaa tätä vanhaa ketjua ja kyselle hieman..

Tarkoituksena olisi siis että nainen pääsee panemaan minun persettä, toisinpäin emme harrasta anaaliseksiä, eli tuplapenetraation ei tarvitse onnistua.

Kannattaisiko kokeluun ostaa tälläinen halpa 15 euron malli?
      http://www.kaalimato.com/catalog/Lock Load_p_2974.html

Olisi kiva kuulla naisilta kokemuksia siitä miltä erimerkit ja mallit ovat tuntuneet päällä. Eli hiertävätkö remmit yms.

• Strappis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe