En ikinä halua loimaalaiseksi!

Sivullinen___

Loimaa on paska paikka, muuta ei voi sanoa. Niin saatanan omahyväistä, itseään kehuvaa ja muita haukkuvaa porukkaa ettei mitään rajaa. Lisäksi todella sisäsiittoista. Ihan kun Loimaa olis maailman napa, jonka ympärillä kaikki pyörii. Kaikki ulkomaailmasta tuleva on niin helvetin pahasta, kun onhan Loimaa sentään niin mahdottoman loistava paikka. Kierrän kaukaa koko kunnan aina kun voin!

9

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaja

Oikein hyvä!

• murre........

Itse ajattelin muuttaa hesasta loimaalle...Aattelin mennä johonkin tehtaalle duuniin....Onko loimaalla hyvät työmahdollisuudet.....Entäs onko vapaita naisia paljon, olen poikamies ja pitäis duunata itelle vaimo?

• saatko fibraa
        murre........ kirjoitti:

Itse ajattelin muuttaa hesasta loimaalle...Aattelin mennä johonkin tehtaalle duuniin....Onko loimaalla hyvät työmahdollisuudet.....Entäs onko vapaita naisia paljon, olen poikamies ja pitäis duunata itelle vaimo?

Tule vaan tänne. Et mitään pillua saa, mutta meitä vanhoja homoäijä riittää. Osaatko mitää kivaa pyllytemppua, jota ei tiedettäisi?

• anus ite
        saatko fibraa kirjoitti:

Tule vaan tänne. Et mitään pillua saa, mutta meitä vanhoja homoäijä riittää. Osaatko mitää kivaa pyllytemppua, jota ei tiedettäisi?

loimaa on loimaa...näköjään

• elmo

Kerro hieman omasta kotipaikastasi.

• asunut

jollei maailmassa muuta löydy kuin takapajula,erinomaisine asukkaineen,hyppään loimijokeen tai hirtän itteni seurahuoneen narikkaan.JÄRKYTTÄVÄ P...LÄPI PAIKKA

• muuttanut

Toi on melkolailla valitettavan totta.. En nyt kuitenkaan menisi ihan kaikkia loimaalaisia leimaamaan tuollaisiksi, kyllä niitä mukavia poikkeuksiakin löytyy.

Sen olen huomannut, että toisten asioihin puututaan Loimaalla enemmän kuin mielellään. Jos teet jotain vähänkin poikkeavaa, niin kyllä siitä supistaan.. On hassua, että monet yksityisasiat näyttävät kuuluvan ihmisten vatvottaviksi ja päiviteltäviksi.

Toinen juttu on ollut ihmisten epäystävällisyys ja törkeä käytös. Kaupungissa on jotenkin sellainen "kyräilyn tunne" ja en ole missään muualla saanut niin alentavia kommentteja tuntemattomilta osakseni keskellä päivää. Tästä syystä kaupungilla hädin tuskin edes viitsi yksin kävellä, kun suorituspaineet tahattomana näyttelyesineenä nousivat liian korkeiksi..

No ei voi enempää todeta kuin, että Loimaa on suhteellisen ahdistava paikka..

• muuttanut kanssa

Tuosta olen kuullut, että Loimaalla puututtaisiin enemmän muiden edesottamuksiin. Tosin itse en ole sellaista huomannut tai sitten vaan en ole tehnyt mitään tarpeeksi räikeää. Mutta yksi asia, jonka olen huomannut, on se, että mitä lähemmäksi Loimaata saavun sitä vähemmän ystävälliseksi/avoimemmaksi/puheliaammaksi ihmiset muuttuvat. Tottunut jo siihen, että tuiki tuntemattomatkin voivat puhua niitä näitä kadulla ja siinä ei ole mitään outoa, jos ihminen hymyilee, on avulias jne. muita kohtaamiansa ihmisiä kohtaan. Sen vuoksi tuntuu niin oudolta, kun Loimaalla kulkee vastaan ihmisiä otsa rypyssä tuijottaen kuin olisin pissinyt heidän aamupuuroonsa.;)

Mutta pääasiassa minusta kuitenkin Loimaa ei ole sen kummallisempi kuin muutkaan vastaavat kunnat ja ihan yhtä paljon niitä mukavia ja vähemmän mukavia ihmisiä mahtuu eri kuntiin.

• Itsestäsi

Liikaa, kuka sut tänne haluaisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      863
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe