Kovimmat Jim-imitaattorit top 3

snake king

1. Ian Astbury
2. Glenn Danzig
3. Jyrki 69

8

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurassa

      onpi Jyrki69, hän imitoi Elvistä, tarkoituksellisen tai tarkoituksettoman huonosti.

      Noista muista en osaa sanoa, koska vaikka Doorsista pidänkin, Jimin ääni ei kuulosta meikäläisen korvassa mitenkään erityisen omintakeiselta ja tällä siis en tarkoita että Jim olisi huono laulaja tai hänellä olisi huono lauluääni.

    • nämä muistuttavat "hämmästyttävän" paljon myös: Michael Hutchence ja Ville Valo.

    • Mörrisön

      1. Iggy Pop (The Stooges)
      2. Ian Curtis (Joy Division)
      3. Nick Cave (The Birthday Party)

    • B76

      Ian Astbury voi olla ulkoisesti jotakuinkin lähellä Jimiä, mutta inhoan sen ääntä. Se ei ole kovinkaan samankaltainen - ainakaan minun korvissani ja voihan niissä toki olla jotain vikaakin...

      Brett Scallions taas kuulosti minusta oikein hyvältä, kun taas jossain oli kritisoitu että sen ääni poikkeaa kovastikin Morrisonin äänestä. Minä kuitenkin siis pidin siitä, vaikka ulkoisestihan Scallions on valovuosien päässä Jimistä.

      Jotenkin minusta on tuntunut ja tuntuu yhä että parhain kaikista on kuitenkin Val Kilmer, elokuvassa The Doors. Olin nimittäin monta vuotta lukuisienkin katselukertojen jälkeen vakuuttunut että leffan livelaulut tulee playbackina, mutta kuinka ollakaan; joitakin vuosia myöhemmin kuulin että kyllä ne kaikki livebiisit esitti Val Kilmer ihan itse... Leffan ja Valin pisteet nousivat silloin minun silmissäni taivaisiin. (Vaikkakin leffa on osaltaan puhdasta skeidaa, if I may say... Mutta Kilmerin suoritus on ihan HUIPPU.)

      Tässä on myös aika hyvä imitaatio:

      http://youtube.com/watch?v=CncXErz7YL4

      ja pidin myöskin Cliff Morrisonista johon joku linkkasikin aiemmin keskustelussa "Morrisonin poika?". Cliffhän nyt toki jonkin verran eroaa ulkoisesti (isästään?) Jimistä, on vaalea ja jotenkin tanakampi ja rähjäisempi(?), mutta Wild Child -yhtyeen laulaja (nimeä en valitettavasti tiedä!) on aikalailla Jimin näköiseksikin saatu.

      Ville Valo on myös minusta, ainakin joskus ollut, kuin ilmetty Morrison ja siksi olen siitä pitänytkin :) - Mutta on se ihana ihan itsenäänkin, ja kyllähän Himin musiikkiakin kelpaa joskus kuunnella :)

      • B76

        ja yhdyn Flutteriin Ville Valon lisäksi myös tuossa Michael Hutchensessa!

        Joitakin vuosia sitten näin sen jossain vanhassa musavideossa, valkoisessa paitapuserossa ja mustissa housuissa ja jäin nalkkiin, ihan totaalisesti tv:n ääreen, tuijottamaan miten joku voikin olla noin samankaltainen! Ja tarkoituksellako? Ja ihana! :D


    • sekä

      sisters of mercyn andrew eldritch ulkoiselta olemukseltaan muistuttavat aika paljon jimiä, mutta laulajina taas david bowieta

      • ältzyx&jonzyx

        tykännyt Doors-leffasta ja Val Kilmer tekee siinä mahtavan roolityön ja jos se vielä laulaakin itse,niin...WOW !!!!

        Respect ;D


      • näin on
        ältzyx&jonzyx kirjoitti:

        tykännyt Doors-leffasta ja Val Kilmer tekee siinä mahtavan roolityön ja jos se vielä laulaakin itse,niin...WOW !!!!

        Respect ;D

        näreet. Val Kilmer itse laulaa kaikki liveosuudet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe