Olen ostamassa 5hv moottoria Kaisla 525 erä-veneeseen. Onko kokemuksia rikipituudesta. Speksin mukaan on lyhyt/pitkä.
Vastaukset 5
- Miittatikku esiin
Perän korkeus n.40 cm on lyhyt. Noin 50 cm on pitkä.
- vetoviis
Vaihdan omaan vetovitoseeni pienemmän koneen soutuominaisuuksien parantamiseksi. Myynnissä olisi viime vuoden mallia oleva Suzuki 6 hv kone. Ajettu 4-5 tuntia. Ei vedessä tänä kesänä. Takuu kuitti tallella. Hp. 700 euroa
Kiinnostaako? - joppe64
vetoviis kirjoitti:
Vaihdan omaan vetovitoseeni pienemmän koneen soutuominaisuuksien parantamiseksi. Myynnissä olisi viime vuoden mallia oleva Suzuki 6 hv kone. Ajettu 4-5 tuntia. Ei vedessä tänä kesänä. Takuu kuitti tallella. Hp. 700 euroa
Kiinnostaako?Omasta veto5 paatissa soudettavuus parani huomattavasti kun revein Korhosen susikantotason takaa pois (laahasi vedessä) ja siirsin hankaimia 5cm lapaan päin. Sori, ot.
- Vetoviis
joppe64 kirjoitti:
Omasta veto5 paatissa soudettavuus parani huomattavasti kun revein Korhosen susikantotason takaa pois (laahasi vedessä) ja siirsin hankaimia 5cm lapaan päin. Sori, ot.
Omassa veneessäni kantotaso ei soudettaessa osu veteen. Haluan kevyemmän koneen kokonaispainon takia ja lisäksi saan peräpenkin alla olevan tilan muuhun käyttöön irtotankin sijasta.
- SLA
Hei,
Luulen niin, että suippoperäisissä soutuveneissä
tuo nyrkkisääntö ei pidä paikkansa. Kaisla 525:n
perälaudan korkeus on yli 50cm. Ostin kuitenkin
lyhytrikisen ja nyt olen todennut sen käytössä
erittäin hyväksi.
Terv Sami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597