MARKKANEN PETTI

JA PAHASTI

SAIPAN KASVATTI JA OMISTAJA MENI RAHAN PERÄSSÄ JOKEREIHIN. EI OLLUT SILLÄ KAVERILLA SUURTA SYDÄNTÄ, RAHA VIE RAHA TUO. MAKU MENI KAVERISTA, TOIVOTTAVASTI EI PELAA ENÄÄN SAIPASSA.

15

2145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAALIVERKKOSOI

OSAOMISTAJA JA SANOI ETTEI SILLÄ OLE MITÄÄN VAIKUTUSTA ASIAN KANSSA

• PALIJON

VAIKUTUSTA TODELLISTEN SAIPAKANNATTAJIEN SYDÄMISSÄ

• Petturi Jussi
        PALIJON kirjoitti:

VAIKUTUSTA TODELLISTEN SAIPAKANNATTAJIEN SYDÄMISSÄ

"­Olen aina itse kokenut olevani eteläkarjalainen ja saipalainen."

"Koen olevani velkaa SaiPalle..."

Että sillä tavalla. Niin paljon, että petit kannattajat ja siirryit vihollisen leiriin. Toiset ymmärtää, että Jussi meni rahan ja menestyksen perässä. Minä en ymmärrä, minä katson, että Jussi on ahne ja petturi. Ottaisi mallia Nurmisen Pasista tai Kapasen Samista, ei pettänyt omaa seuraansa, toisin kun Jussi.

En toivo mitään hyvää Jussille alkavalle kaudelle. Moro.

• ikuinen kapinallinen
        Petturi Jussi kirjoitti:

"­Olen aina itse kokenut olevani eteläkarjalainen ja saipalainen."

"Koen olevani velkaa SaiPalle..."

Että sillä tavalla. Niin paljon, että petit kannattajat ja siirryit vihollisen leiriin. Toiset ymmärtää, että Jussi meni rahan ja menestyksen perässä. Minä en ymmärrä, minä katson, että Jussi on ahne ja petturi. Ottaisi mallia Nurmisen Pasista tai Kapasen Samista, ei pettänyt omaa seuraansa, toisin kun Jussi.

En toivo mitään hyvää Jussille alkavalle kaudelle. Moro.

Miksi Markkasen olisi pitänyt tulla johonkin jumbo-joikkoeeseen? Ja olisiko SaiPalla ollut edes varaa häneen? Sitä paitsi agentithan ne joukkueen määrää. Ja Nurminen on muuten huono esimerkki. Mitä nyt tuli hieman pelicansiin paikkoja leputtelemaan.

• pmhph
        ikuinen kapinallinen kirjoitti:

Miksi Markkasen olisi pitänyt tulla johonkin jumbo-joikkoeeseen? Ja olisiko SaiPalla ollut edes varaa häneen? Sitä paitsi agentithan ne joukkueen määrää. Ja Nurminen on muuten huono esimerkki. Mitä nyt tuli hieman pelicansiin paikkoja leputtelemaan.

Siksi, että Markkanen on Liiga-SaiPa Oy:n hallituksen jäsen, sekä seuran osaomistaja.

SaiPan varoista en tiedä, luultavasti ei olisi ollut varaa.

Arveluttaa jokatapauksessa se, että Jussi "SaiPa on ainoa joukkeeni sm-liigassa" Markkanen siirtyy vihollisen leiriin, mm pelaten omaa seuraansa vastaan. Mutta onhan näitä ratkaisuita nähty ennenkin, itse en arvosta. Jussin pointsit on nyt mennyt.

"Miksi Markkasen olisi pitänyt tulla johonkin jumbo-joikkoeeseen?" Tämä taas vahvistaa tuon perus tsadialisen asenteen. On siellä nyt taas rahalla mällätty, ehkäpä kaikki menisi päin helvettiä teillä.

• jere #10
        pmhph kirjoitti:

Siksi, että Markkanen on Liiga-SaiPa Oy:n hallituksen jäsen, sekä seuran osaomistaja.

SaiPan varoista en tiedä, luultavasti ei olisi ollut varaa.

Arveluttaa jokatapauksessa se, että Jussi "SaiPa on ainoa joukkeeni sm-liigassa" Markkanen siirtyy vihollisen leiriin, mm pelaten omaa seuraansa vastaan. Mutta onhan näitä ratkaisuita nähty ennenkin, itse en arvosta. Jussin pointsit on nyt mennyt.

"Miksi Markkasen olisi pitänyt tulla johonkin jumbo-joikkoeeseen?" Tämä taas vahvistaa tuon perus tsadialisen asenteen. On siellä nyt taas rahalla mällätty, ehkäpä kaikki menisi päin helvettiä teillä.

lopettakaa jo toi selkäänpuukottelu itämaantytöt! kyllä teille sen tuki(rahat tms.) kelpaa mutta kun poika haluu tehdä sitä mitä kaikki muutkin lätkäpelaajat eli pelata ni sehän ei teille käy koska syystä tai toisesta (mikä on varmaan hyvä ja ei teille kuulu) pelaa narreis. välillä tuntuu et suurin osa teistä "gimmoista" jotka antaa palautetta niin sanotusti oman kylän pojista unohtas ite ne suuret aatteet minä ja lappeenranta yms. jos sais itse edes mahdollisuuden pelata eikä vain seurata kiekkoa sieltä mistä sitä on helpoin arvostella

• ..............................

Totta vitussa se meni rahan perässä. Jääkiekko on katsos hänen työtään ja tottakai mennään aina sinne missä saa eniten palkkaa.

Kuvitellaan että saat ekan työpaikkas siwan kassalta ja sitten saat työtarjouksen jenkeistä jostain suuuuresta supermarketista. Vuosien päästä teet comebackin suomeen ja citymarket on kiinnostunut palveluksistasi ja lupaa maksaa 2€ enemmän tunnissa mitä siwa. Menetkö tässä tapauksessa siwaan koska tämä on "kasvattajakauppasi"?

• "Totta vitussa se meni rahan perässä." No tosta mie oon sinänsä erimieltä. Narrit varmasti maksaa parasta palkkaa Suomessa mutta eiköhän sitä massii ois saanu vähä enemmän jossain muussa eurooppalaisessa seurassa tai änärissä.
        Ja et voi vertaa tätä casea johonkii Siwan kassaa.
        Markkanen petti miun milestä joukkueen, organisaation ja fanit.

• OPA 8+4=12

Eikös se Markkasen Jussi ole Imatran Ketterän kasvatti?

• Nimetön

se on ketterä kasvatti

• olisin....

varmaan tehnyt aivan samoin kuin Jussia ja mennyt "menestyvään" seuraan sekä paremman palkkapussin perässä. Sillä tekeehän Jussi työtään.

Mutta kyllä tämäkin tapaus osoittaa sen mikä on saipan johdon ja omistajien asenne kannattajiin ja joukkueeseen. Haalitaan tulevaisuuden lupaukset ja menneet "tähdet" joukkueeseen. (Jotka sitten myydään seuraavana vuonna jos ovat hyvin pärjänneet). Aivan kuin ei olisi tarkoituskaan pärjätä sarjassa. Riittää kun saadaan runkosarja pelattua ja miehet kesälomille ajoissa.

Yhtään matsia en katsonut viime vuonna enkä tee niinkään myös tänä vuonna. (En halua itselleni kusetuksen makua suuhuni). Vasta sitten kun saipa näyttää, että yrittää tosissaan saada joukkueen jolla päästäisiin niihin pudotuspeleihinkin ja pärjättäisiin liigassa muutenkin kuin siellä peräpäässä.

• ??????

Ei kai Saipa myy niitä pelaajiaan. Saipalla ei vaan ole varaa kilpailla palkoissa ökyseurojen kanssa. (Viitaluoma Saipassa reilut 40000 Blusissa 200000) Eräs jääkiekko asiantuntian mukaan liigassa on 3 seuraa jotka toimivat kuten osakeyhtiöiden kuuluukin toimia. Eli suhteuttaa menot tuloihin. Seurat olivat Saipa, Jyp ja Kärpät. Ei siis mitään 2,5 millin tapppioita.

• No many no hany....

nyt Saipaan tulisi???!!! Pelkkä tuppukylä junttiasukkaineen. Saipa ei kauan enää liigassa pelaa, merkit ovat jo näkyvissä, suunta ollut alas jo vuosia. Mestikseen Saipa kuuluukin.

• sputte

siinä taas narri pamlaa stadin slangia.....hany,many......voivoi

• Timantti koira

Noh. Oha toi lätkä rankkaa työtä ja mukavahan se on saada sitä voita leivän päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      13
      4780
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2491
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1743
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      997
    Aihe