Hei!
Itselläni on kova pelko mennä illalla nukkumaan, mitä tehdä?
Päivällä ei ole mitään ongelmaa, mutta illalla olen itkukurkussa, kun pitää mennä nukkumaan.
Nyt olen lääkkeiden voimin nukkunut jotenkin, mutta itku on herkässä, ja pelko nukkumiseen on kova.
Onko teillä ollut tälläistä, jo on ollut niin mikä on ollut avuksi
nukkumisen pelko
5
2230
Vastaukset
- Ahdistunut mies
Oma ongelmani tuskin on ihan samanlainen, mutta jotenkin pelkään nukkumista. Pelkään että kun nukahdan sydämeni pysähtyy samalla. Lääkkeet eivät ole minulle auttaneet, olen kokeillut mutta pidemmän päälle niistä on ollut vain enemmän haittaa kuin hyötyä. Omat pelkoni johtuvat siitä että pelkään tulevaisuutta ja sitä että epäonnistun kaikessa, esim. ihmissuhteissa ja työssä.
- lievempänä
Itseänikin ahdistaa mennä nukkumaan. Se ei ole kova pelko, mutta pelko kuitenkin. Tai oikeastaan, kuten sanoin, ahdistus.
Päivällä nukkuminen on helppoa, mutta illalla vitkutan ja vitkutan nukkumaanmenoa, koska se ahdistaa. Sitten ahdistaa vielä enemmän, kun kello on jo tuhat ja sata, ja olen yksin hereillä... helpointa kai olisi mennä yöunille jo kuuden jälkeen, kun on valoisaa ja mies touhuaa omia hommiaan.
Mistä ihmeestä tämä johtuu?- etten
herää aamulla vaan vajoon johonki koomaan, jos olen nukkunut todella monta yötä todella surkeasti ja tunnen, että ensi yönä nukahtaa kunnolla. Tämä taas saattaa kaataa koko nukahtamisprosessin. Tilapäinen ja uusi ongelma kylläkin, toivottavasti myös ohimenevä, johtuu siitä, että uniongelmat ovat rajusti pahentuneet.
- uneton
Minulla on ollut sama vaiva jo yli 20v. ja olen jo traumatisoitunut kyseisestä pelosta. Mielestäni se on kauheimpia pelkoja, mitä on olemassa.
- haudassa sitten pakkonukutaan
vasta alkanut eron ja stressin myötä.
Kumpa sitä voisikin olla nukkumatta.
Pelkään pimeää ja se lisää yksin nukkuessa ahdistusta.
Unilääkkeet eivät sovi.
Rankkaa on mennä töihin 2-4 tunnin yöunilla, varsinkin kun vielä siellä pomo ei ymmärrä ja kohtelee kuin koiraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733