Voiko vaakamies "seota" skorpparista?

skopunainen

Olen tässä jonkin aikaa lueskellut noita luonteenpiirteitä ym vaakamiehistä ja täytyy sanoa, että osuu aika nappiin kaikki.
Tuli mieleeni tällainen kun meistä skorppareista sanotaan, että meitä ei pysty unohtamaan jne. Mulle on moni exä sanonut, ettei unohda koskaan ja muutama on harmitellut suhteen päättymistäkin. Pystyykö vaakamies? Skopu on hyvin hallitseva ja vaaka ei ilmeisesti siitä pidä, mutta voiko vaaka muuttua tai antaa periksi, edes skopulle?

9

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skropa nouseva vaaka

      vaakamies on yleensä niin raivostuttavan ihanan päättämätön,että todellakin on vain helpottunut jos kumppani osaa ottaa päätöksenteossa ohjat käsiin..vaa an väittelyinto ja sit asiasta ku asiasta,ei aiheuttane ongelmia,koska vaaka osaa ja herkästi myöntää olevansa väärässä,vaalle pikkukinat kun ovat kepeätä aivojumppaa siinämissä skorpionille täys sota.

      • vaa'an kanssa

        Miten mahtaa sujua vaa'an eroaminen skopunaisesta? Jääkö tämä skorpioni mieleen vai unohtuuko siinä missä muutkin merkit?


      • skopu...
        vaa'an kanssa kirjoitti:

        Miten mahtaa sujua vaa'an eroaminen skopunaisesta? Jääkö tämä skorpioni mieleen vai unohtuuko siinä missä muutkin merkit?

        ...nuolee haavojaan...vaaka ei unohda edesmenneitä suhteitaan ja aika kultaa muistot...


      • bubble1
        vaa'an kanssa kirjoitti:

        Miten mahtaa sujua vaa'an eroaminen skopunaisesta? Jääkö tämä skorpioni mieleen vai unohtuuko siinä missä muutkin merkit?

        olen vaakaan ihastunut skorpioni-tyttö, luulen että kyseinen vaaka ei unohda koskaan mitä meidän välillä tapahtui, mutta nyt asia junnaa paikallaan, eikä etene vaikka haluisin ehkä enemmänkin...miten ujo vaaka valloitetaan?? tosiasia kuitenkin on, että skorppionia ei pysty kukaan unohtamaan!!


      • -kaksonen
        bubble1 kirjoitti:

        olen vaakaan ihastunut skorpioni-tyttö, luulen että kyseinen vaaka ei unohda koskaan mitä meidän välillä tapahtui, mutta nyt asia junnaa paikallaan, eikä etene vaikka haluisin ehkä enemmänkin...miten ujo vaaka valloitetaan?? tosiasia kuitenkin on, että skorppionia ei pysty kukaan unohtamaan!!

        miten vaaka valloitetaan mutten kerro. Valloitin näets puntarini skorpparilta, eikä toistaiseksi (2,5 vuotta) ole sellasta sattunut, että kultsini ois tarvinnut menneitä muistella tai haikailla.


    • ...mut lopulta...

      vaaka kyllästyy skorpparin itsekkyyteen ja lähtee pois...ei tosin unohda ikinä...
      kirjoitti vaaka nainen 2 exää skorppareissa...

      • skorpparia

        unohda johtuu siitä, et tosi-ikävät asiat ja kokemukset pysyy hyvin muistissa!


      • skopukka
        skorpparia kirjoitti:

        unohda johtuu siitä, et tosi-ikävät asiat ja kokemukset pysyy hyvin muistissa!

        Mutta hain tässä lähinnä vastausta siihen miten ne hyvät puolet jäävät muistiin. Skorppareiden sanotaan jäävän muistiin myös seksin, mystisyyden jne. takia.
        Tosi on, että skorppari osaa olla täysi veemäisyys ja kostonhimoinen jos kokee tulleensa petetyksi.


      • rapu-skorppari
        skopukka kirjoitti:

        Mutta hain tässä lähinnä vastausta siihen miten ne hyvät puolet jäävät muistiin. Skorppareiden sanotaan jäävän muistiin myös seksin, mystisyyden jne. takia.
        Tosi on, että skorppari osaa olla täysi veemäisyys ja kostonhimoinen jos kokee tulleensa petetyksi.

        aurinko rapu-kuu skorppari.
        skorppareille, ja sitä myötä näiden kumppaneille, elämä muodostuu liian vaikeeks, sillä skoput elää selllaisen harhan valossa, että ne ovat jotain elämää suurempaa, poikkeusyksilöitä.
        valitettavasti kaikki yksilöt on sekä ainutlaatuisia että pelkkää massa, eivät toistaan parempia.
        niin pian kuin skopu herää harhoistaan, elämä helpottuu, ei tarvii nostaa kytkintä tilanteista ja suhteista, joista toinen kyllästyy heijastamaan takaisin tätä skopun vaivalla ylläpitämää harhaa.
        valitettavasti deep down skoput ovat vain hieman emotionaalisesti estyneitä, itseensä käpertyneitä dominoivia yksilöitä, joilla toki on yhtä pitkä lista niin hyviä kuin huonoja ominaisuuksia, kuten meillä kaikilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe