Onkos mitään tietoa tai kokemusta Vantaan Talvikkitiellä olevasta Thai-hierontapaikasta? Hinta? Siisteys? Palvelun taso?
Thai-Hierontaa Vantaalla
10
12029
Vastaukset
- runkkupaikka
Eivät osaa hieroa ollenkaan, tyrkyttävät vain koko ajan ja kun et halua niin lopettavat hieronnan kokonaan ennen aikojaan.
Kielotiellä, siellä korkeella korkeetasoinen palvelu!- KVirtanen
Missä Kielotiellä on tämä korkeatasoinen palvelu? Ja millä lailla se on korkeatasoinen?
- kertoo
KVirtanen kirjoitti:
Missä Kielotiellä on tämä korkeatasoinen palvelu? Ja millä lailla se on korkeatasoinen?
ainakin yksi löytyy
http://www.yritysopas.com/tiedot/Vantaa/Rawee_Thai_-_Hieronta.html
Sama ovi kuin Kelaan, ylin kerros. Mainostavat, että oikein saunakin köytyy. Jospa se sitten on sitä korkeatasoista palvelua... - polttarijuttu
Niin siis siellä Kielotiellä.
- Anonyymi
polttarijuttu kirjoitti:
Niin siis siellä Kielotiellä.
Ei kun niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi
Okey
- Anonyymi
Öööööö
- Anonyymi
Mites Thaihieronta Kivistösdä
- Anonyymi
On hyvät vitut siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvät vitut siellä
Kuka niistä paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970