Onkos mitään tietoa tai kokemusta Vantaan Talvikkitiellä olevasta Thai-hierontapaikasta? Hinta? Siisteys? Palvelun taso?
Thai-Hierontaa Vantaalla
7
8753
Vastaukset
- runkkupaikka
Eivät osaa hieroa ollenkaan, tyrkyttävät vain koko ajan ja kun et halua niin lopettavat hieronnan kokonaan ennen aikojaan.
Kielotiellä, siellä korkeella korkeetasoinen palvelu!- KVirtanen
Missä Kielotiellä on tämä korkeatasoinen palvelu? Ja millä lailla se on korkeatasoinen?
- kertoo
KVirtanen kirjoitti:
Missä Kielotiellä on tämä korkeatasoinen palvelu? Ja millä lailla se on korkeatasoinen?
ainakin yksi löytyy
http://www.yritysopas.com/tiedot/Vantaa/Rawee_Thai_-_Hieronta.html
Sama ovi kuin Kelaan, ylin kerros. Mainostavat, että oikein saunakin köytyy. Jospa se sitten on sitä korkeatasoista palvelua... - polttarijuttu
Niin siis siellä Kielotiellä.
- Anonyymi
polttarijuttu kirjoitti:
Niin siis siellä Kielotiellä.
Ei kun niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi
Okey
- Anonyymi
Öööööö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029