Karhulan terveysasema

Asiakaspalaute

karhulan terveysaseman vastaanotto tiskin akkojen käytös on kyllä harvinaisen luokatonta. Niin happamia ämmiä ei kyllä missään muualla näe. yrittäisivät edes vähän käyttäytyä!

Heidän mielestään potilas on lähinnä syöpäläinen jota katsotaan nenänvartta pitkin. Jaa, empä viitsi tarkemmin sanoa mitä on tapahtunut mutta harvoin moista nöyryytystä joutuu kokemaan.

Lähtisivät ämmät eläkkeelle tai mieluummin kortistoon ja parempaa väkeä tilalle!

20

6009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sait juuri

mitä kaipaisit.

• ihmeestä voit

tietää miten hän siellä esiintyi? Asiakas koki tilanteen kuvatulla tavalla ja sillä sipuli, enkä yhtään ihmettele vaikka touhu olisikin ollut tuollaista. Johtopäätösten teko nurinan perusteella on lähinnä surkuteltavan säälittävää...

• Sen sijaan
        ihmeestä voit kirjoitti:

tietää miten hän siellä esiintyi? Asiakas koki tilanteen kuvatulla tavalla ja sillä sipuli, enkä yhtään ihmettele vaikka touhu olisikin ollut tuollaista. Johtopäätösten teko nurinan perusteella on lähinnä surkuteltavan säälittävää...

Nurina palstoilla on surkuteltavaa. Valittakaa liikkeeseen tai laitokseen, tehkää se asiallisesti niin hyödytätte kaikkia.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ja lopeta useampana esiintyminen, se on todella läpinäkyvää.

• Usko pois.
        Sen sijaan kirjoitti:

Nurina palstoilla on surkuteltavaa. Valittakaa liikkeeseen tai laitokseen, tehkää se asiallisesti niin hyödytätte kaikkia.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Ja lopeta useampana esiintyminen, se on todella läpinäkyvää.

Lisäksi nurina palstoilla on enemmän kuin suotavaa, jotta yleisö näkee ja kuulee mitä maailmalla tapahtuu. Nurina asianomaiseen liikkeeseen jää vain kahden väliseksi ja voi olla, että jää käsittelemättä, mutta palstoille päästyään saattaa, huom. saattaa aiheuttaa jopa toimenpiteitä.

Esiinnyn yhtenä, kahtena, kolmena, läpinäkyvänä ihan millaisena haluan, olenko alkuperäinen kirjoittaja vai vain yksinkertainen kommentoija, hmmm, niinpä niin, ken sen tietää, minä kyllä, hoh hoijaa...

• julkisuuteen
        Usko pois. kirjoitti:

Lisäksi nurina palstoilla on enemmän kuin suotavaa, jotta yleisö näkee ja kuulee mitä maailmalla tapahtuu. Nurina asianomaiseen liikkeeseen jää vain kahden väliseksi ja voi olla, että jää käsittelemättä, mutta palstoille päästyään saattaa, huom. saattaa aiheuttaa jopa toimenpiteitä.

Esiinnyn yhtenä, kahtena, kolmena, läpinäkyvänä ihan millaisena haluan, olenko alkuperäinen kirjoittaja vai vain yksinkertainen kommentoija, hmmm, niinpä niin, ken sen tietää, minä kyllä, hoh hoijaa...

OLen kanssasi samaa mieltä, että on hyvä tuoda tällä palstalla tällaiset epäkohdat esiin ja sehän on yksi tämän palstan tarkoituskin.

• tekstistä päätellen

Tekstistä huokuu, että olet näitä ketkä ravaa lääkärissä kokoajan ruikuttamassa jotain ja hakemassa saitsua, ettei tarvi töihin mennä.

Lisäksi sinun kohdalla tätien happamuus voi johtua yksinkertaisesti siintä, että ne ovat sinuun kyllästyneet tai olet muuten vain niin mulkku.

Mitä itse siellä olen käynyt, niin mukavia ja avuliaita he ovat olleet..

Pistäppä oma asenteesi kohdilleen ja jätä vaikka joka toinen aika varaamatta, että aikoja riittää sellaisille ketkä niitä oikeasti tarvitsevat.

• Asiakaspalaute

Ensinnäkin käyn siellä niin harvoin että tuskin olen tuttu kenellekään. Käyttäydyin itse asiallisesti ja kohteliaasti, tästä kiitoksena sain erittäin tylyä palvelua.
        Asiani oli nopea ja helppo joten ei edes sen pitäisi näitä sitruunannielleitä liikaa rasittaa.

Siksi tänne asiasta kirjoitan että juttu tavoittaa lukijoita ja aivan varmasti myös kyseisen laitoksen henkilökuntaa, toivottavasti pistää ajattelemaan.

• fgjfgjfgj

yhdys sana har joitus on sinul le sopiva teh tävä multi nikki a ... k .. .ti ..v..v

• kakkaaaa

oliko oikeasti niin pahoja tätejä että oli oikein nöyryytys?
      no sillä palkalla,niillä työoloilla,ei paljon minuakaan kiinnostaisi.
      hymy perseesee

• palvelua saava muualta

JOs työn ottaa vastaa, se on hoidettava kunnolla, mutta ilmeisesti nämä työntekijät ovat tyytyväisiä, että ovat edes saaneet tällaisen työn.

• palvelua saava muualta

Ovat ymmärtäneet työtehtävänsä väärin. Heidän tulee PALVELLA asiakkaita kohteliaasti ja asiallisesti. Tämä on palveluammatti. Lisäksi kyseenalaistan salassapitovelvollisuuden, jos henkilökunta on tämän tasoista.

• 31.7. aamupäivällä

Vastaanoton työntekijä otti ilmoittautumisen vastaan moitteettoman asiallisesti. Myös viereisen "luukun" ihminen näytti palvelevan asiakkaita asianmukaisesti. Olin myös hyvin yllättynyt, että 15:ta min. soittamisen jälkeen pääsin läpi ajanvaraukseen n. klo 8.15, aika lapsen kanssa lääkärille klo.10.10. Ja pääasia kaikessa, että lapsi sai viikon sairastamisen jälkeen asianmukaisen tutkimuksen ja lääkityksen. Tuon takia olisin katsellut luukulla "hapantakin" naamaa ja odottanutkin pidempään. Asiat tärkeysjärjestykseen...

• tyttö tuollainen

Kävin Karhulan terveysasemalla tiedustelemassa ohjeita toimenpiteeseen ja sain hyvää neuvontaa. Viikon kuluttua mennessäni toimenpiteeseen sain iloiset hymyt ja hyvää asiakaspalvelua.

Olen ihan tavallinen tallukka. :) Suo siellä vetelä täällä....

Joskus olen saanut KOKSin päivystyksen luukulla todella nyrpeää kohtelua, kun menin kipeän lapsen kanssa päivystykseen...

Kaipa se riippuu ihmisestä ja siitäkin, mitä siinä edellinen on käynyt puhelemassa. Jos just on haukuttu, niin saattaa viha ponnahtaa toiseen ihmiseen, vaikka ei olis tarkoituskaan. Näin siinä joskus kai käy??? No asikaspalvelussa terveysalallakin pitää hymyillä tiedän sen, vaikka itsekin olen tuota "huorittelua" joutunut kuuntelemaan...vieläpä yksityisella töissä ollessani.
      Masentaahan se, kun joku minulle tuntematon siellä puhelimen toisessa päässä haukkuu asiasta, joka ei ole minun vika esim. lääkärin toiminnasta johtuvaa epätietoisuutta tai pettymystä hoidon laatuun.

Niin p..ka valuu alaspäin... eipä sille mitään voi... :(

• xshrtyrtyrty

Karhulan terpan porukka on ollut nyrpeää, samaa mieltä. ei ole tainnut palveluammatti mennä jakeluun. Mutta kun on paskassa paikassa töissä, niin alkaa muistutta itse samaa. Jos asiakkaat rasittaa, niin kannattaa vaihtaa tosiaan alaa, koska asiakkaat ovat samaa kamaa joka paikassa (maassa), eli he maksavat näiden viranhaltijoiden palkat verojen muodossa. Mitä lie sitten hoitsut veroillaan maksavat... ehkä lentokentän toiminnan kuka tietää. Penni sinne toinen tänne. Muutenkaan koko Kotkassa ei toimi mikään tk:ssa ja palvelu on surkeaa. Vuonna -15 Carea oli ykköspaikka hoitovirheiden osalta, jos en väärin muista. Jaetulla ykköspaikalla. Että siitä voi repiä vähän hoidon tasoa. Taitaa olla kasan pohjia kerääntynyt tänne loukkoon. Ja koska henkilökuntaa puuttuu vuositolkulla, ei ole kellään ikävä tämänmoiseen kaupunkiin töihin. En ihmettele. Ja ehkä moni pakkaakin kamansa ja häipyy muihin maisemiin. Siitä ei voi ainakaan kiittää kaupungin poliittista elukkalaumaa. Velkaa silmät korvat täynnä, ja mieluummin museota kuin ihmisten terveydenhoitoa. Romutouhua kaikkinensa.
      jk. Ja koko Karhulan tk melko täynnä ulkomaan lääkäreitä...hoonosoomi...ei jummara. Sinne vaan sitten, kun tuntuu olevan tyytyväistä väkeä kylillä.

• tontteri

Siis aivan sairas paikka koko laitos! Alkaa jo siinä ilmoittautumisluukulla se nyrpeys ja ylimielisyys ja se niin johtohenkilö siellä se varsinainen veijari onkin! Sulkisi kotka koko paskan ja laittaisi porukan kilometritehtaalle mittailemaan asiakaspalvelutaitojaan!

• neuvostoliitonmalliin

Hei kuule, se on sama juttu Kotkansaarella. Siellä yksi silmälasipäinen lyhyt patukka leikkii olevansa suurikin johtaja. Hyvää päivää sanomisiin ei vastaa... Paperireseptiä jos kyselee, niin silloin sain ainakin minä tuutin täydeltä.
      Olihan siellä toinenkin yli-ihminen, joka lähes sätti ihmisiä. Kerran aioin kysäistä , että missä huoneessa lääkäri ottaa vastaan, mutta tämä "virkailija" sattuikin olemaan puhelimessa.
      Sain osakseni vihaisen kädenhuiskauksen ja kova-äänisen tiuskaisun, että hänellä on asiakas langanpäässä.
      Siirryin tietysti vähän häpeissäni kauemmaksi, mutta kuulin puhelusta joka sanan missä pohdittiin pyykinpesu aineiden tehokkuutta.
      Kerran kuitenkin satuin paikalle, kun samainen nainen alkoi äyskimään eräälle isokokoiselle herrasmiehen näköiselle miehelle.
      Mies antoi takaisini tälle naiselle sellaisen ryöpytyksen, että selvästi tämä yleisön palvelija haukkoi henkeään lähes vapisten.
      Niin ja kohta sitä naista ei sitten näkynytkään siinä jakkaralla, mutta olen nähnyt sen siellä tiloissa pyörivän, että oiskohan saanut ylennyksen siirtyä luutunvarteen?

• Anonyymi

Oikein

• Anonyymi

mitä ihmettä,olen täysin eri mieltä , olen aina saanut ystävällistä palvelua ,luulen että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Anonyymi

Tulosyy: Kaatunut, oikea nilkka humalassa, takaraivossa Mersun muotoinen haava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulosyy: Kaatunut, oikea nilkka humalassa, takaraivossa Mersun muotoinen haava.

Potilas muuttanut Pyhtäältä Karhuvuoren loitsutielle. Muuten terve.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2025
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1748
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1696
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1473
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1248
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      54
      1145
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      919
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      899
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      897
    Aihe