Vesimies (N) Kalat (M)

Apuva!

Niin, mitenkä tämmöinen pari sopii toisilleen?

Kokemuksia laittakee! Tän juu :)

7

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastoin

      kala(N) ja vesimies(M)
      Meillä synkkaa....

    • hän kalat (M)

      ehdottomasti rakkautta ensisilmäyksellä, huumorintajumme oli täysin samanlainen ja saatoimme puhua monta tuntia putkeen vaikka emme tienneet toisistamme mitään, mutta myöhemmin tuli paljon ongelmia. Kalat sulkeutuu liian helposti itseensä, elää "mielikuvitusmaailmassa" ja helposti antaa kuvan, että asiat ovat hyvin vaikka näin ei todellisuudessa ole.

      Itse kun haluan saada suoran ja rehellisen vastauksen, niin kalat tuntuu kaunistelevan asioita jatkuvasti. Hän saattoi ilmoittaa, ettei tunne minua kohtaan enää mitään ja seuraavana päivänä pyyteli anteeksi ja sanoi, että häntä vain ahdistaa. Näin luultavasti siksi ettei halunnut loukata minua.

      Hän oli hieman epäsosiaalinen, kun taas itse olen koko ajan menossa ja tulossa ystävieni kanssa. Hän nautti koti-illoista ja "pysähtyneisyydestä", kun itse taas halusin enemmän toimintaa. Välillä myös ärsytti se, kun en aina halua analysoida tunteitani tai parisuhdetta ja kalat ei oikein tehnyt muuta.

      Muuta en keksi nyt sanoa, mutta varmasti tulee myöhemmin mieleen (:

    • 35 vuotta yhdessä

      Onnelliset vanhempani ovat vesimiesnainen ja kalamies, joten voin suositella kyseistä liittoa=)

    • halveksiva

      En suosittele. Meillä synkkasi aluksi, tosin veskari tenttasi jatkuvasti ja se ärsytti. Todellisten vaikeuksien edessä, joihin kumpikin oli osallisena veskari vaan sulki silmänsä ja jätti selviytymään yksin..äläkää pilatko elämäänne

      • halveksiva

        veskariN.
        Sama kokemus, mutta toisin päin.
        Mielikuvitusmaailmassa elävä Kalat ylisti ja palvoi aluksi, mutta sitten ykskaks haukkui lyttyyn, keksi/löysi vikoja,ja ei pyytänyt anteeksi. Ikinä ei kukaan ole käyttänyt yhtä loukkaavaa kieltä kuin Kalat. Loppujen lopuksi veskari oli syyllinen kaikkeen, Kalat vetäytyi marttyyrimaisesti kaikesta vastuusta, vaikka nimenomaan hän oli se, joka käyttäytyi loukkaavasti! Veskari koetti siinä mielin kielin sovitella ja nöyristellä.
        Sanon suoraan, yrjö meinas lentää.
        Kyseinen Kalat olisi pilannut minun elämäni, jos olisin jäänyt "kaksisuuntaista mielialahäiriötään" viereen katselemaan. Että voikin sama ihminen käyttäytyä kaksijakoisesti.
        Jäi tietysti marttyyriksi, kun lähdin kalppimaan. Mutta eipä todellakaan antanut mitään muuta vaihtoehtoa.


    • Tekijöitä

      Monet samankaltaisuudet yhdistävät heitä.

      • ElinaE

        Noi aikaisemmat tekstit kuulosta niin tutulta. Olen vesimies nainen ja mieheni oli kalat. Olemme hetki sitten eronneet.

        Alkuun kaikki oli tosi suloista ja ihanaa. Samanlainen huumorintajua, juttua riitti vaikka kuinka ja kaikki tuntui niin vaaleanpunaiselta. Jossain vaiheessa kuitenkin alkoi tuntumaan, että mieheni ei osaa keskustella ongelmistaan ollenkaan. Aina kun jotain tuli hän laittoi pään pensaaseen ja yritti häivyttää asian pois. Vaikeista asioista jutteleminen alkoi aina minun aloitteesta ja vaati kunnon tenttaamista. Eksäni on suurimman osan ajasta sosiaalinen, mutta joskus suuremmissa porukoissa tilannetaju/sosiaalinen taju karkasi ja hän veti roolin päälle... Suojasi vissiin itseään.

        Sitten erään keskustelun (tenttaamisen) päätteeksi hän laukaisi, että haluaa olla minun kanssani, mutta toisaalta tietää, että haluaa vielä olla sinkkuna ennen naimisiin menoa. Lievä sitoutumiskammoa siis...EI kunnon selityksiä kaiken 3 vuoden jälkeen näin on kuulemma vain käynyt. Minä en voi elää tollasen tiedon kanssa.

        Eli jos jyrkästi sanotaan niin kaikki kukkanen meidän välillä kaatui siihen, että minä haluan suoria vastauksia ja rehellistä peliä. Joskus osoitusta siitä, että minä olen tärkein ei kukaan muu. Kala haaveili omissa maailmoissaan ja sulketui liikaa. En pysty elämään olettamusten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2085
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1092
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      266
      984
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe