Olenkohan liian aktiivinen kun en malta odottaa että mies tekisi alotteen, on sellainen mielikuva
ett olen liian päällekäypä ja karkaavat käsistä kun yritän pyydystää
Miehet karkaavat käsistä
16
2016
Vastaukset
- Pirre*
silmäkoko liian suuri?
:) vahvemmasta rysästä apua :)
- kuolema**
Oletkohan se joka jo 70-luvulla pigmentoi,tatuoi,kiharoi,permantoi,kuorimoi,
diettoi,implantoi,poslimoi,rasvaimuroi ym. ym. ym.!?Silloin ei imuroitu eikä pigmentoitu, oltiin naturel. Nyt olisi tarvetta. Mutta tuosta miehestä. Mutta, jos mies karkaa, se on merkki että sinulla sentään on joku joka edes karkaa...
- susa51
AjatellutPaljon kirjoitti:
Silloin ei imuroitu eikä pigmentoitu, oltiin naturel. Nyt olisi tarvetta. Mutta tuosta miehestä. Mutta, jos mies karkaa, se on merkki että sinulla sentään on joku joka edes karkaa...
Itse silloin nuoruuteni eläneenä muistan että iskelmässäkin sanottiin että: "tulkaa työt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin.." yritä opetella uudenlainen tyyli ja ota karkaava mies kiinni..
- koittaa
"esittää hivenen viileää ja vaikeasti tavoiteltavaa" Et menetä yrityksessä mitään.
Jotkut miehet pitävät aloitteentekijä naisista, jotkut juoksevat karkuun ja kovaa:)))
Olet päässyt jo pitkälle, kun mietit henk.koht vaihtoehtoja. Onnea yrityksille:)))) Laita parempi syötti.
- pilwen weikko
Pilvetkin kauas karkaavat. Juoksin naisia karkuun, kun luulin, että se olis heille parhaaksi.
- varmaan...
ole tarpeeksi haluttava,jotain on vinossa jos mies ei ole kiinnostunut
- susa51
Itse 70-luvulla nuoruuteni eläneenä muistan kun iskelmässäkin kehoitettiin että: "tulkaa naiset takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin.." yritä ottaa mies reippaasti kiinni.:)
- -lätkälläkään
ei osu pörrääjään, jos kovin huomattuna lähestyy. Pitää yrittää hiljalleen, kierrellen ja kaarrellen.
nippusiteitä ja sido niillä kiinni niin eivät karkaa kun käyt itse päälle......
- että käräjillä
tavattas, toihan on vapauden riistoa, tai sitä sadomasokismia. Älä viitti edes ehdottaa, taitaa olla omia tapojasi. Sairasta ajattelua.
- mikhaildenisov
mutta harvoin mä oon tehny alotusta,oon liia
ujo siihen joten on vain hyvä jos on sinunlaisia - EetuVeli
Sitä päällekäyvyyttähän voi ite säädellä ja
koittaa löytää sopivan tasapainon, että mies
pysyy pussissa. - Kutv M
Sellanen kalastus rysä jos se auttas.
Mie kun olen kuullut naisten sanovan:
-Ukko jäi rysän päältä kiinni.
Varmaan olleet samalla asialla kun sinäkin.:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2502239- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471329Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41836
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23768Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647