Eli kertokaa härät (miksei härkiä tuntevatkin) mitkä teidän hyviä ja huonoja puolia on. Itse olen tavannut härkämiehen johon olen syvästi ihastunut (itse olen rapu). Kommentteja kiitos;)
Gallup: Härän hyvät ja huonot puolet
51
13458
Vastaukset
- Härkänainen
Olen periksiantamaton, silti joustava, intohimoinen, arvostan kotia ja perhettä, olen lempeä, tiedän mitä tahdon ja teen sen eteen kaikkeni...
Se, onko nuo nyt hyviä vai huonoja ominaisuuksia riippuu varmaan tilanteesta ja arvioitsijan odotuksista.- kokemusta on jo liikaa.
Itse kehu se vaan haisee kun härästä on kysymys,toiset on vaan tyhmiä ettei ne huomaa kuinka fiksu ja filmaattimen varsinkin tässä merkeissä syntyneet on,vikahan on aina toisessa jos ei härkä-immeisen kanssa tuu toimeen!!
- silti joustavan
pois. Ei menis asiat niin pahastti ristiin, ja eikös tämä jos tietää mitä tahtoo ja sen eteen tekeminen kaikkensa kuvaa kuitenkin samaa asiaa kuin periksiantamaton. No, vastauksesi on varmaan tuonut nyt ap. kirjoittajalle myös yhden piirteen esille, vaik ei sitä suoraan sanottukaan.
Anteeksi härkänainen, toit vain mieleeni erään härkä-ihmisen joka todellakin saa adrealiinin veressäni kuohuamaan. - härkä(N)
silti joustavan kirjoitti:
pois. Ei menis asiat niin pahastti ristiin, ja eikös tämä jos tietää mitä tahtoo ja sen eteen tekeminen kaikkensa kuvaa kuitenkin samaa asiaa kuin periksiantamaton. No, vastauksesi on varmaan tuonut nyt ap. kirjoittajalle myös yhden piirteen esille, vaik ei sitä suoraan sanottukaan.
Anteeksi härkänainen, toit vain mieleeni erään härkä-ihmisen joka todellakin saa adrealiinin veressäni kuohuamaan.no häräthän on tunnettuja siitä itsepäisyydestään, sitä ei voi kukaan kieltää. mutta onhan niitä hyviä puolia ihan riittävästi
- normaalin
härkä(N) kirjoitti:
no häräthän on tunnettuja siitä itsepäisyydestään, sitä ei voi kukaan kieltää. mutta onhan niitä hyviä puolia ihan riittävästi
härkänaisen tiedän, loput aivan kauheita.
- huhtikuun härkänainen
Olen itse härkä ja olin naimisssa lähes 20 vuotta härän kanssa. Härkä on tunteellinen, uskollinen, antaa paljon anteeksi. Olen aika usein huomannut että vaikka kuinka yritän olla antelias ja avulias ihmiset tulkitsevat ne yritykset itsekkyydeksi. Mitä ihmettelen. Mietiskelijä, menee läpi vaikka harmaan kiven jos todella päättää jotakin. Täydellisyyden tavoittelija. Härässä on niin hyviä kuin huonojakin puolia kuten kaikissa merkeissä riippuuko ne sitten aurinkomerkistä vai jostain muista tekijöistä on kysymysmerkki, sillä samanlaisia kaikki härät eivät suinkaan ole.
- olen myös
Kuvailit hyvin. Huonoja puolia ainakin itsessäni on laiskuus ja joskus liiallinen itsepäisyys. Nuorempana ja silloin kun itsetunto oli heikompi olin tosi mustasukkainen kaikesta mahdollisesta, omasta äidistäni lähtien.
Suhteessa ollessani jouduin tekemään paljon töitä alussa sen liiallisen mustasukkaisuuden poistamiseksi, mutta lopulta onnistuin(tuskin olisin onnistunut ilman exän apua, eli hänelle kiitos kuuluu siitä) ja nykyään ajattelenkin asiasta ihan eri tavoin.
- tunteva
hyviä puolia ei taida ollakaan.
- jääneet sulle kaikki
Älä ole itsekäs,anna hyvyyttäs ihmeessä
muillekkin. - härkänais
Koitapa jaksaa härkiä !!! Olet varmaan epäitsekäs.
- sukulaisen tunteneena
joka on härkä että itsekäs paskiainen on, ajattelee vain itseään ja hyviä puolia en vielä tähän päivään mennessä ole nähnyt.
- mielipuolta
Kannattaa ehdottomasti minimoida pakolliset
yhteiset keskustelut! - jouskarinainen
härkä mutta, minulla on ystävinä monta härkänaista.Ovat lojaaleja ystäville.Aina auttamassa, kun huomaavat jollakin olevan avuntarvetta,ja tosi luotettavia aina.
- näin on
jouskarinainen kirjoitti:
härkä mutta, minulla on ystävinä monta härkänaista.Ovat lojaaleja ystäville.Aina auttamassa, kun huomaavat jollakin olevan avuntarvetta,ja tosi luotettavia aina.
Härkä ON joissakin asioissa "itsekäs" mut usein empaattinen...sosiaalinen,MUTTA ei päästä ns.heti ketään lähelleen,aika kriittinen ystävien suhteen.Fiksu...usein tyylikäs(tähän ei aina tarte rahaa)luotettava jos lupaajotain sen pitää.Hyviä puolia on paljon enempi kuin jossain muissa merkeissä,ei riitele turhasta ym,ym.
- Vedenkantaja
näin on kirjoitti:
Härkä ON joissakin asioissa "itsekäs" mut usein empaattinen...sosiaalinen,MUTTA ei päästä ns.heti ketään lähelleen,aika kriittinen ystävien suhteen.Fiksu...usein tyylikäs(tähän ei aina tarte rahaa)luotettava jos lupaajotain sen pitää.Hyviä puolia on paljon enempi kuin jossain muissa merkeissä,ei riitele turhasta ym,ym.
Hyviä puolia on kuule kaikissa merkeissä yhtäpaljon.
Se on vain katsojasta kiinni miten asiat näkee.
Vai mistä sinä tuon päättelit että aurinkomerkeistä olisi jo sellainen jako tehty, paras, toiseksi, kolmanneksi..? - syy
mielipuolta kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti minimoida pakolliset
yhteiset keskustelut!minä minimoin koska vaistoan ettei halua olla tekemisissä.
- skopuliini
Itsepäinen perfektionisti joka takertuu alakynnessä ollessaan vanhoihin jo moneen kertaan käytyihin juttuihin. Koston himoinen myös ja paukapää jolle ei mene kaaliin yksinkertainenkaan selitys vaan aina menee herne nenään, oli kyse ihan mistä vaan mikä liittyy häneen...nooh...toi menee kait jo heikon itsetunnon piikkiin. Mut rehellinen kyllä ja uskollinen. Ihan jees kumppani muutamaa pikku poikkeusta lukuunottamatta.
- tiina_tiger
Edellä kerrotut asiat ovat aika lailla totta (valehtelua lukuunottamatta). Omien kokemusteni perusteella voin sanoa (olen siis härkä), jos huonoja puolia ajatellaan, että kun härässä yhdistyy itsepäisyys ja varmat mielipiteet, muut ihmiset näkevät sen jonkinlaisena ylimielisyytenä ja kuulee kommentteja "no se kans luulee tietävänsä kaiken". Todellisuudessa kyse on vain siitä, että kun härkä on jostain asiasta jotain mieltä, itsepäisyyksissään ei anna periksi eikä hevillä myönnä, että toinen onkin oikeassa, varsinkaan, jos toisella ei ole todisteita osoittaakseen härän olevan väärässä. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, kertokaa toki, jos (!!) olen väärässä ;D
Itse Härkä, samaa mieltä.
En ole väärässä, ja jos olen en myönnä, paitsi jos toinen pystyy "todistamaan" asian olevan toisin. Jos joku sanoo että härät ovat vaikeita, kysyihin heiltä miten niin ja eikö osaa härkää "kesyttää". Okei, voi olla että olen toisinaan vaikeakin, mutta kun jotain haluan niin siihen myös pyrin... saatan aiheuttaa tuntemuksia näin ollen toisissa. Minut on taitavasti saatu "kesytettyä" mutta uskoisin että se on sellaista jatkuvaa "kesyttämistä" yhä edelleen. Oikein käsittelemällä uskoisin, että kenestä tahansa härästä (tai muista) saa kelpo kaverin/elämänkumppanin, joka rakastaa kotiaan ja perhettään, hyvää ruokaa ja suuria tunteita, kaikkea kaunista (ja kallista)...- härkä-nainen
moi...tuli heti itseni mieleen kirjoituksestasi...periksi anatamattomuus on se voimakkain luonteenpiirre ainakin minussa:)ja juuri niin kuin kirjoitit,ilman todisteita et voi olla väärässä...:)toisaalta itse oon semmonen etten osaa sanoo ei ja yritän miellyttää kaikkia,melkein(poikkeuksiakin löytyy)....mutta jos jotain päätän,sen myös teen:)
- ---myös---
härkä-nainen kirjoitti:
moi...tuli heti itseni mieleen kirjoituksestasi...periksi anatamattomuus on se voimakkain luonteenpiirre ainakin minussa:)ja juuri niin kuin kirjoitit,ilman todisteita et voi olla väärässä...:)toisaalta itse oon semmonen etten osaa sanoo ei ja yritän miellyttää kaikkia,melkein(poikkeuksiakin löytyy)....mutta jos jotain päätän,sen myös teen:)
Näin kolmessa viimeisessä kirjoituksessa samoja piirteitä kuin itsessäni. Pidän kiinni siitä, mitä haluan.Menen läpi kannon tai kiven,saavuttaakseeni päämääräni. Minua sanotaa itsekkääksi ja itsepäiseksi.Olen sanottu olevan myös empaattinen, hyvä kuuntelija sekä uskollinen ystävä. Valitsen kyllä tarkoin ystäväni, kaikki ei ole sitä mitä luulee.
- näin meillä..
Itse olen härkänainen ja asun härkämiehen kanssa. Rakastan hellästi, antaumuksella ja toista huomioiden. Odotan toiselta osapuolelta samaa.. Fyysinen kosketus (enkä puhu pelkästä seksistä) on oltava jokapäivästä, hellät sanat ja tekstiviestit on myös jokapäivästä arkea. Härkä voi huonosti, jos tätä kaavaa laiminlyödään. Härkänainen rakastajana ei jätä miestä kylmäksi, hänen halu tehdä toiselle hyvää ja kokea samaa mielihyvää tekee suhteesta eroottisen. Halu ei kysy aikaa eikä paikkaa. Aistikas. Rakastelun pitää kuulua, tuntua ja maistuakin:) Härkä vaatii paljon toiselta, mutta antaa myös itse paljon. Jos härkä tuntee itsensä petetyksi, kosto on aina verinen. Tulisieluisuus, itsepäisyys nousee pintaan, eikä anna periksi. Loukattu ylpeys on yksinkertaisesti jotain, mitä härkä ei niele. Pettäjän on tällöin varustauduttava pahimpaan ja yleensä sekään ei tule riittämään.. Härkä ei ole kuitenkaan periksiantavaa tyyppiä. Eikä pidä olosuhteiden muutoksista. Materialistinen ja kauniin kodin/perheen luoja. Viihtyy kotona, luonnossa ja ystävien kesken, mutta ei niinkään hälyssä.
Uskollinen, paljon vaativa, kaikkensa antava, rakastava, vastarakkautta vaativa/kaipaava, Harmooninen koti, ei uusia asioita liian nopeasti, rahalla saa ja hevosella pääsee.....
- Nimetön
Olipa kirjoitus kuin vaimostani.
Sensuelli,tyylikäs itsestään huolehtiva nainen.
Pitää myös huolta perheestään,jakaa rakkautta ja tottakai itsekin haluaa sitä.Osaa luoda tunnelman.
On uskollinen vaimo ja vaatii sitä myös kumppaniltaan.
Vaihtoon en pistäis. - neirée85
Nimetön kirjoitti:
Olipa kirjoitus kuin vaimostani.
Sensuelli,tyylikäs itsestään huolehtiva nainen.
Pitää myös huolta perheestään,jakaa rakkautta ja tottakai itsekin haluaa sitä.Osaa luoda tunnelman.
On uskollinen vaimo ja vaatii sitä myös kumppaniltaan.
Vaihtoon en pistäis.Täytyy nyt sanoa toivon että vaimosi tietää sinun myös ajattelevan näin. tuo on vasmati kauneinta mitä kukaan on omasta vaimostaan sanonut, joten kiitos sinulle hymy nousi oikein korviin!
- Nimetön
PUOLET
-Tietää mitä tahtoo
-Perhe on paras(lapset rakkaita)
- Ystävät tärkeintä
- Seurallinen jos haluaa
- seksuaalinen ja viehättävä
- Luonto tärkeä/eläimet rakkaita
- Ulkoilma ihminen
- Puolet
-JÄSTIPÄISYYS
- AINA OKEASSA
- Nälkäisenä ja väsyneenä agressiivinen
- Ei viihdy pitkään poissa kotoa/ei matkustelija
- Inhoaa pikkutarkkuisuutta ja haluaa olla kotoisessa ympäristössä- kokenut.
liian herkkuelämän perään ja harvoin saa itseään niskasta kiinni ryhtyessään semmoseen mikä ei ole kovin miellyttävää.
ei viihdy kahdestaan, pitää olla seuraa ympärillä
- juu ehta härkä
Mä olen kanssa Härkä..
Just sellanen äkkipikanen, jästipää.. pittbulli!!
Mä kyllä viihdyn tapahtumien keskellä joskus yksikseenkin mutta enimmäkseen kaipaan ympärille tapahtumaan jotain hauskaa aina!!
Tempperamenttinen!! Joskus jopa pikkutarkka!!
Itsekeskeinen, itsekäs mutta ei itserakas!! silti Toiset huomioonottava!! niin hassulta kun kuulostaakin!!!
Herkkä mutta silti kova!
Jos mokaa jotain saa sen tuta!
materialisti aivan takuulla!! Nautiskelija!!
Ei anna periksi- terrieri =P - Kolikon kaksi puolta..
Härät ovat voimakkaasti tuntevia ihmisiä. omistavia ja mustasukkaisia. Erittäin seksuaalisia.. koti merkitsee heille paljon. He ovat vanhanaikaisia ja suhde äitiin on ollut joko hyvin lämmin, tai etäinen. Eli ääripäät..
Raha merkitsee heille paljon. turvallisuus ja mammona.Ovat kunnianhimoisia ja haluavat päästä pitkälle.. SUUTTUESSAAN kamalia.. usein hyvin pitkäpinnaisia, mutta suuttuessaan räiskyy ja kuuluu.. Pitkävihaisuus yleistä.. Ovat esteetikkoja. Heillä on silmää kauneudelle ja laadulle.. Rakastavat lapsia paljon.. Luonto, eläimet, matkustelu lähellä sydäntä..
Hyvin hitaita ja flegmaattisia sillepäälle sattuessaan. Päätöstenteko voi olla usein vaikeaa.. Härkä on flirttityyppiä.. pitää paljon koskettelusta ja rakastuneena jalat eivät ole maanpinnalla.. osaavat hemmotella toista..
Naimisiin halutessaan on tosissaan.. Ei leikittele tunteilla. Jos petät härän niin seuraukset voivat olla kohtalokkaat..- Nimetön
Olipas aika osuva analyysi,monissa kohdin tunnistin itseni.
Tuo pitkävihaisuus ei tuntunut tutulta,koska inhoan mököttämistä.No,ehkä suuremmat särmät jo hioutuneet.....toivottavasti.
- taurus^^
ittellä ainaki jääräpäisyys on aika voimakasta :D ja rakastan itteni hemmottelua, mut en ny tiijä onko se niin huono puoli :D hyviä on että otan muut huomioon. :)
- se kauniimpi sarvipä
itsekeskeinen
hidas
oman edun tavoittelija
epärehellinen
ahne
pettäjä
tyhmä
"ymmärtäväinen"
ainoa hyvä puoli härässä on, että maanmerkkinä jotenkin jalat maassa ja realistinen ja yhteiskuntaan sopeutuva, eikä liihottele pilvenhattaralla. tuntenut pari härkää ihan lapsesta asti ja oltu tosi läheisiä ystäviä toisen kanssa (jos olisi ollut mies, olisin varmasti halunnut hänet), mutta nyt myöhemmin huomannut, miten kapeakatseisia ihmisiä ne ovat. lojaali ei todellakaan ole sana kuvaamaan härkää, vaikka siltä saattavat vaikuttaa. olen pahoillani te kaikki, jotka vedätte tästä herneet nenään, olen vain saanut tarpeekseni.
- ei enää ikinä
Tunnen muutaman ja luin koko ketjun läpi enkä tunnistanut muita ominaisuuksia näistä häristä kuin noi kielteiset puolet, mutta ehkä se on tässäkin merkissä niin etä kuka sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse. itse en enää sekaannu moiseen merkkiin, kierrän tosi kaukaa, niin kauheita kokemuksia on.
- K.A.U.R.I.S
Tunnen aika monta härkää ja kaikissa olen huomannut ainakin näitä luonteenpiirteitä:
Miinukset: Hidas, mustasukkainen kavereista, jääräpäitä, aina oikeassa, käyttää muita rahallisesti hyväksi, eivät mitään ruudinkeksijöitä.
Plussat: ???...............hmm
Niin ja jossain sanotaan, että kauriille sopii härkä? Mulle ei kiitos. Ehkä kaverina jees, mutta muuten EIIIIIIIIIII!!- R.I.T.U.
Toisinpäin tunnen kauriita, ja samoja luonteenpiirteitä myös.
Käyttää rahallisesti hyväksi, pettäessäänkin oikeassa.
PLUSSAT: ?????........mustasukkainen toisen miehestä, ja keksinyt mitä tarjota ukkomiehille.
NO päiväkahvit tietenkin heh heh
Ei jees kaverinakaan..... - C.a.p.r.i.s
R.I.T.U. kirjoitti:
PLUSSAT: ?????........mustasukkainen toisen miehestä, ja keksinyt mitä tarjota ukkomiehille.
Ei jees kaverinakaan.....Taidat olla kateellinen Kaurikselle kun noin kirjoittelet..
- myös kauris
R.I.T.U. kirjoitti:
Ei jees kaverinakaan.....Käyttää rahallisesti hyväksi, pettäessäänkin oikeassa.
rahallisesti oon käyttänyt hyväksi vaan vanhempiani, ikinä ottanut senttiäkään härältä, joka hyödyntää muiden lompakkoja heti kun tilaisuuden saa, vaikka oma pursuaisi saumoista.
kerran petin, siihen jäi ja ikuisesti kadun - toisin kuin härät, jotka pettävät niin miehiään kuin kavereitaankin ja jotenkin ihmeessä onnistuvat selittämään asian niin, että pettäminen on oikeutettua. vika aina miehessä (ei anna, rahaa/seksiä/huomiota) tai kaverissa "tekeehän KAIKKI sitä". kumma juttu, miten vain itse uskovat selityksiään...
huuli rupee väpättää saman tien ku joku kertoo miehestään, vaikka itsellä olisi oma kotona. ellei ole, tehdään kaikki sabotoidakseen toisen suhdetta. ei millään ymmärretä, mitä kaveri näkee miehessään, mutta itse sitä kovasti yrittää. hyvä esimerkki eräs "ystäväni", joka tykkäsi hypellä rintsikoissa muiden miesten edessä, halusi kovasti esitellä kroppaansa ja tykkäs kertoa dildostaan.
niinpä, ei todellakaan mitään ruudinkeksijöitä:D - olen oikku
myös kauris kirjoitti:
rahallisesti oon käyttänyt hyväksi vaan vanhempiani, ikinä ottanut senttiäkään härältä, joka hyödyntää muiden lompakkoja heti kun tilaisuuden saa, vaikka oma pursuaisi saumoista.
kerran petin, siihen jäi ja ikuisesti kadun - toisin kuin härät, jotka pettävät niin miehiään kuin kavereitaankin ja jotenkin ihmeessä onnistuvat selittämään asian niin, että pettäminen on oikeutettua. vika aina miehessä (ei anna, rahaa/seksiä/huomiota) tai kaverissa "tekeehän KAIKKI sitä". kumma juttu, miten vain itse uskovat selityksiään...
huuli rupee väpättää saman tien ku joku kertoo miehestään, vaikka itsellä olisi oma kotona. ellei ole, tehdään kaikki sabotoidakseen toisen suhdetta. ei millään ymmärretä, mitä kaveri näkee miehessään, mutta itse sitä kovasti yrittää. hyvä esimerkki eräs "ystäväni", joka tykkäsi hypellä rintsikoissa muiden miesten edessä, halusi kovasti esitellä kroppaansa ja tykkäs kertoa dildostaan.
niinpä, ei todellakaan mitään ruudinkeksijöitä:Dmitä merkkiä sinä itse olet?
aika sekameteliä tuo sinun viestisi.
oletko katkera? peräti kade. - huh huh
olen oikku kirjoitti:
mitä merkkiä sinä itse olet?
aika sekameteliä tuo sinun viestisi.
oletko katkera? peräti kade.taidat olla niin härän pauloissa ettet näe metsää puilta, mutta odotas kun härkä vetäisee maton sinunkin jalkojen alta niin löydät itsesi samasta ketjusta mutta vasta puolelta.
- pikkarit päällä
myös kauris kirjoitti:
niinpä, ei todellakaan mitään ruudinkeksijöitä:Dkirjoita näistä pettämisistä suhteet ja tunteet palstoilla.
miksi toistat toisten lauseita?
lähde niistä katkerista ympyröistäsi vähän vaikka juhlimaan, kerää iloisia härkä ystäviäsi mukaan! - naxutin
R.I.T.U. kirjoitti:
Ei jees kaverinakaan.....jep olen samaa mieltä
- bullit100
naxutin kirjoitti:
jep olen samaa mieltä
Silmäiltyäni keskustelua, mielestäni on menty aika pitkälle alkuperäisestä aiheesta, mutta kukin tavallaan...
Itse olen härkänainen ja syntynyt kauden lopussa. Joitakin lueteltuja ominaisuuksia tunnistan, toisia taas en. Tässä omia hallitsevia ominaisuuksia sen enempää hyviin tai huonoihin puoliin niitä erottelematta. Kauneus on katsojan silmissä tässäkin asiassa ja vastapuolella on aina osansa vaikuttajana.
-antelias
-anteeksiantavainen/pitkäpinnainen
-turvallisuushakuinen
-pelkää muutosta
-nautiskelija
-kunnianhimoinen ja työpiireissä tekee aina parhaansa
-ei pidä itsestään melua
-lapsirakas
-laiska
-flirtti
-materialisti
-tasainen luonne
-ei pidä keskeneräisistä/epäselvistä asioista
-nauttii huomiosta - toinen härkän.
bullit100 kirjoitti:
Silmäiltyäni keskustelua, mielestäni on menty aika pitkälle alkuperäisestä aiheesta, mutta kukin tavallaan...
Itse olen härkänainen ja syntynyt kauden lopussa. Joitakin lueteltuja ominaisuuksia tunnistan, toisia taas en. Tässä omia hallitsevia ominaisuuksia sen enempää hyviin tai huonoihin puoliin niitä erottelematta. Kauneus on katsojan silmissä tässäkin asiassa ja vastapuolella on aina osansa vaikuttajana.
-antelias
-anteeksiantavainen/pitkäpinnainen
-turvallisuushakuinen
-pelkää muutosta
-nautiskelija
-kunnianhimoinen ja työpiireissä tekee aina parhaansa
-ei pidä itsestään melua
-lapsirakas
-laiska
-flirtti
-materialisti
-tasainen luonne
-ei pidä keskeneräisistä/epäselvistä asioista
-nauttii huomiostaVoi hitsi kun sattui nappiin kirjoituksesi härästä juuri noin itselläni paitsi; ei flirtti ja materialiasti. Olipa hyvä kuvaus!
- Kauris22-23
..mutta oma naiskaverini, huhtikuun-härkä, on suloinen, kaunis, älykäs, hiljainen ja kenties jonkin verran sisäänpäin suuntautunut, kärsivällinen, kiertää konflikti-tilanteet eikä suutu koskaan, ja hän taitava käsistään ja olen täysin ja äärettömän rakastunut häneen.
Mutta hän pitää sydämensä suljettuna, ja se jolle hän lopulta avautuu, ja antaa itsestään, tulee olemaan se joka hänet vie.- rakasta aidosti
tunnet härkä- naistasi, viimeinen lause kertoo kaiken.
huhtikuun härkä - naiset on usein ujoja, arkojakin liika ulospäinsuuntautuneisuus ei kuuluu luonteesen.
hän avaa kyllä sydämmensä sinulle, ensin hän tunnustelee oletko se mies joka varmasti haluaa kulkea hänen rinnalla? turvallisuus ja rakkaus saa hänet kipunoimaan, suhde tulee olemaan hellää rakkautta.
härkä - nainen palvoo rakastamaansa miestä, uskollinen on yhden miehen nainen ei petä.
älä petä silloin murskaat hänet totaalisesti.
härät ovat usein hyvin kädentaitoisia, mutta kyllä kauriitkin on kädentaitoisia.
olette molemmat maamerkkejä, rauhallisia eteenpäinkulkijoita härkä - nainen on hyvin vaatimaton.
kauniin kodin hän sinun kanssa sisustaa, ja koti on teille molemmille rakas.
onnea sinulle ja valinnallesi, kokemuksesta tiedän. - Harkämies-75
rakasta aidosti kirjoitti:
tunnet härkä- naistasi, viimeinen lause kertoo kaiken.
huhtikuun härkä - naiset on usein ujoja, arkojakin liika ulospäinsuuntautuneisuus ei kuuluu luonteesen.
hän avaa kyllä sydämmensä sinulle, ensin hän tunnustelee oletko se mies joka varmasti haluaa kulkea hänen rinnalla? turvallisuus ja rakkaus saa hänet kipunoimaan, suhde tulee olemaan hellää rakkautta.
härkä - nainen palvoo rakastamaansa miestä, uskollinen on yhden miehen nainen ei petä.
älä petä silloin murskaat hänet totaalisesti.
härät ovat usein hyvin kädentaitoisia, mutta kyllä kauriitkin on kädentaitoisia.
olette molemmat maamerkkejä, rauhallisia eteenpäinkulkijoita härkä - nainen on hyvin vaatimaton.
kauniin kodin hän sinun kanssa sisustaa, ja koti on teille molemmille rakas.
onnea sinulle ja valinnallesi, kokemuksesta tiedän.Hyviä puolia
-luotettavuus
-leppoisuus
-rauhallisuus
-pitkäjänteisyys
-tahtoihminen
-hyvää seuraihminen
huonoja
- ehkä joskus liika jääräpäisyys
-
- tarpeekseen saanut
Itse härkä-miehen kanssa viisivuotta elettyäni voisin listata huonoja puolia seuraavasti
-itsekäs
-omaa etuaan ajava
-epäluotettava
-todella huono häviäjä, oli kyse sitten urheilusta, peleistä tai mistä tahansa, haluaa olla aina paras, jos ei ole, on meloni nenässä välittömästi
-laiska
-ei kunnioita muita ihmisiä
-listaa voisi jatkaa loputtomiin! tosin, en yleistä, nämä olivat vain osa mieheni huonoista puolista, mutta jos joskus hänestä eroon pääsen, kierrän kaukaa härkä-miehet... - juha82222
itse oon Härkämies vuosimallia 1982.
Olen omien teiden kulkija, sen voi nähdä plussana sekä miinuksena.
Mulla on melko vahvat mielipiteet kun on kyse eri asioista mutta sillai itsepäisesti en aja niitä läpi.
En väitä olevani hirveän itsepäinen, sillä osaan olla myös joustava tyyppi.
Esimerkiksi jos mä jonnekin haluan lähteä ja toinen sanoo että ei nyt niin mä hyväksyn sen enkä itsepäisesti ole ajamassa omaa etuani.
Olen ujo, mutta välillä tulee hetkiä jolloin olen sosiaalinen.
Mun pitää tutustua paremmin ihmisiin, mutta joo olen jännittäjätyyppiä ja ujo enimmäkseen eli tuo kuvaus Härästä osuu nappiin minussa.
Tahtoihminen minäkö? no jaa osittain ja osittain en ole.
Vähän olen oma persoona joka elää omaa elämää omissa oloissaan(ehkä ne negatiiviset kokemukset johti siihen että musta tuli erakko enimmäkseen mut kuljen silti parissa tapahtumissa mitkä liittyy urheiluun, pitää niitä ihmisiä päästä näkemään välillä ettei tuu "seinähullua").
En ole sen kummemmin suuri rahanrakastaja muuten mut sen sanon että raha tuo turvaa.
Pystyn myöntämään virheeni mutta jos jotkut väittävät tyhmäksi mua koska olisin väärässä niin sitä en hyväksy koska se menee kiusaamisen puolelle jos haukkuu tyhmäksi.
Joskus pysyn omissa mielipiteissäni tiukasti kiinni enkä anna periksi helpolla.
Harvoin haukun ketään ihmistä, en ole ilkeä.
Ystävällinen olen, jos suutun jollekin niin sanon hänelle hankalasti koska mielestäni hän ansaitsee sen jos on ollut ilkeä minulle.
Olen silti myös hienovarainen, hienotunteinenkin.
Ja olen empaattinen. etenkin eläimiä rakastan ja tunnen suurta surua jos joku eläin kuolee.
ja tietenkin jos joku oikein läheinen kuolee niin se on kova kova paikka mulle.
mutta olen myös taistelijatyyppi joka jatkaa elämää, elämä on elämää kovaa mutta hammasta pitää silti purra.
Itsekäs? tietyissä asioissa olen ja tietyissä en.
Harvemmin silti itsekäs.
Ehkä se mukavuudenhalu ja vapaudenkaipuu ajavat mut tilanteeseen jossa olen toimeton lähinnä onko se sitten itsekkyyttä vai ei jokainen muodostakoon oman mielipiteensä siitä.
Lempeä mies mie olen.
Olen myös vihainenkin.
nykyään en niin paljoa tosi.
jotenkin näyttää vahvasti siltä että Härkä-merkkisiä ihmisiä teilataan kiusataan näillä sivuilla eniten, ja toinen merkki on Kaksonen ja Neitsyt jotka saa myös paljon ilkeitä sanoja "niskaan".
Ilkeys on kuitenkin se ihmisen pahin synti sanoisin.- juha82222
kyllä mulla on nytkin päämäärä yhdessä asiassa jota ajan läpi.
itsekkäästi en aja sitä eteenpäin mutta päämäärä on tiedossa.
Ja sinne olen myös menossa mitä ilmeisemmin. - juha82222
juha82222 kirjoitti:
kyllä mulla on nytkin päämäärä yhdessä asiassa jota ajan läpi.
itsekkäästi en aja sitä eteenpäin mutta päämäärä on tiedossa.
Ja sinne olen myös menossa mitä ilmeisemmin.enkä ole ilkeä kellekään ekana mutta jos joku ilkeä tyyppi tulee haukkumaan niin
puoleni pidän.
Eikös Häristä sanota että ne on aika vahvoja tuollaisissa tilanteissa jos tulee kärhämää??
Härkä ei ole luonnostaan ilkeä(jos uskoo horoskooppeihin) mutta se saattaa sanoa hankalasti takaisin jos joku kiusaa.
Mutta kouluaikoina olin tosi arka enkä sanonut vastaan kellekään vaan otin vastaan kaikki ilkeydet ja kärsin siitä.
Puolustakaa itseänne ihmiset, se ei ole mukavaa jos joku kiusaa.
- Tauruliini
olen ollut suhteessa rapumiehen kanssa. Ja rapumies on liian heikko härkänaiselle. Molemmat kyllä ovat koti-ihmisiä ja samoja kiinnostuksen kohteita näillä merkeillä löytyy todella paljon. Vaatii kyllä silti paljon, ettei härkä tallo pientä rapua alleen. Älä myöskään säikähdä härän omistushalua ja mustasukkaisuutta. :) Hyvä liitto!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982