Mistä varmistus

Nimetön

Miesystäväni sanoo olevansa kersantti sotilasarvoltaan, mutta kuvassa hänellä on alikersantin natsat. Sai ylennyksen kuulemma viimeisenä päivänä ja kuva oli jo otettu? Olisi kiva tietää mistä saisi varmistuksen mikä hänen sotilasarvonsa oikeasti on! Sotilaspassi on kuulemma kadonnut jo aikoja sitten. Ei olisi ensimmäinen valhe...

12

2426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun parisuhtees

      jos jostain vitun kessunjämistäkin täytyy valehdella. Heitä se pelle helvettiin ja etsi itselles oikea mies.

      • Nimetön

        Sitä kyllä vakavasti harkitsen. Säälittävää touhua! Haluaisin vain vielä sen jostain varmistaa ja sitten heittää päin näköä jutun!


      • Äskeinen vastaaja
        Nimetön kirjoitti:

        Sitä kyllä vakavasti harkitsen. Säälittävää touhua! Haluaisin vain vielä sen jostain varmistaa ja sitten heittää päin näköä jutun!

        Ite et saa sitä mistään ilman äijäs suostumusta vaan a) pyydä sitä tilaamaan sotilaspiiristä jäljennös ns. kantakortista tai b) menkää yhdessä sotilaspiirin esikuntaan tsekkaamaan tilanne (osoitteet löytyy puhelinluettelosta). Jos ei äijäs suostu lähteen, niin peli on selvä


      • *-*
        Äskeinen vastaaja kirjoitti:

        Ite et saa sitä mistään ilman äijäs suostumusta vaan a) pyydä sitä tilaamaan sotilaspiiristä jäljennös ns. kantakortista tai b) menkää yhdessä sotilaspiirin esikuntaan tsekkaamaan tilanne (osoitteet löytyy puhelinluettelosta). Jos ei äijäs suostu lähteen, niin peli on selvä

        Kysy, onko hänet ylennetty 4.6.XXXX vai 6.12.XXXX ja katso sen päivän lehdestä.


      • Viime hetken ylennys
        *-* kirjoitti:

        Kysy, onko hänet ylennetty 4.6.XXXX vai 6.12.XXXX ja katso sen päivän lehdestä.

        Katso, jos siellä olisi joku hänen tuttunsa samasta yksiköstä.


      • res vääp
        *-* kirjoitti:

        Kysy, onko hänet ylennetty 4.6.XXXX vai 6.12.XXXX ja katso sen päivän lehdestä.

        ylentää voidaan muulloinkin kun 4.6 tai 6.12 esim. sotilasläänin vuosipäivä vaihtelee lääneittäin tiedän koska itse olen saanut silloin ylennyksen 24.2 lapin sot läänin. Ennen joitain ylennettiin kertausharjoitusten yhteydessäkin tosin ei kai enää nykyään.Pois lukien upseerit jotka ylentää tasavallan presidentti 4.6 ja 6.12


    • tärkeä asia

      Salataan..? Kerran kun minun exäni oli lähdössä pitkälle kertausharjoitusleirille, niin soitin läänin esikuntaan ja kysyin onko asia totta? Minulle vastattiin, että vaikka olenkin vaimo niin he eivät saa antaa tietoa siitä onko asia tosi.
      Ihmettelin kovasti, eikö omainen saa tietää siitä mitään missä mies on?
      Kutsuntapapereita kun hän ilmeisesti kopsasi netistä ja tulosti, ja minä tyhmä en silloin hoksannut,ettei ollut leimaa ja litteraa.
      Elikkä nosta kissa pöydälle ja vaadi saada selvyys,ettes joutuisi muistakin asioista valehtelun kohteeksi, ja petetyksi.
      Nim. KOKEMUSTA ON.

      • että netistä voi

        ...nykyään tulostaa kertausharjoituskäskyn, joka on väreiltään aivan oikea ja jossa on myös kutsuvan sotilastahon leima oikeissa värissä. Eli nykyään ei kannata niihinkään luottaa


      • alkaa vaikuttamaan
        että netistä voi kirjoitti:

        ...nykyään tulostaa kertausharjoituskäskyn, joka on väreiltään aivan oikea ja jossa on myös kutsuvan sotilastahon leima oikeissa värissä. Eli nykyään ei kannata niihinkään luottaa

        uskottomuus luukulta.Olen kyllä usein miettinyt, että meneeköhän tuo mies ollenkaan kertausharjoituksiin. Kotona saa kyllä kaikkea, ei pitäisi tarvita muita harkkoja.


    • Admiral

      Valtavan mukavaa,että tästäkin osiosta saatiin parisuhdeläppäsaitti.Niitähän ei muuten täältä löydy,olisiko jollain uutta tietoa vaikkapa kuka kansanedustaja on joskus nähty jossain jonkun kanssa.Voidaan sitten oikein puida kunnolla kaikkea mehevää juorua parisuhdespekulaatioista.Tietääkö joku mistä vois tilata vaikkapa Reginan tai Cosmopolitanin.Saatana,että jaksat ihmetellä jotain miesystäväkersanttikuva-arvoituspaskaa.Vitun ihmispaska

      • Nimetön

        Valitettavasti on niitäkin, ketä ihan oikeasti yrittää iskeä naisia esim juuri näin. Kun mitään muuta ei ole tarjolla kun tapaa fiksun ja koulutetun naisen niin onpahan ainakin tuo "sotilasarvo" ja vielä kun se on niin helvetin vaikea tarkastaa, niin tässä hyvä vinkki jos on pätemisen tarvetta!


      • Ymmärrys
        Nimetön kirjoitti:

        Valitettavasti on niitäkin, ketä ihan oikeasti yrittää iskeä naisia esim juuri näin. Kun mitään muuta ei ole tarjolla kun tapaa fiksun ja koulutetun naisen niin onpahan ainakin tuo "sotilasarvo" ja vielä kun se on niin helvetin vaikea tarkastaa, niin tässä hyvä vinkki jos on pätemisen tarvetta!

        Naisille pitäisi opettaa, miten suuri sotaherra kersantti oikein on.

        Näin he ymmärtäisivät osoittaa suosiotaan vain yliupseereille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe