Mistä tietää että skorppari mies on kiinnostunut? siis jos ei sano mitään siihen suuntaan...soittelee kylläkin ja pyytää luokseen...Onko siis kiinnostunut? tykästynyt? Kertokaas te, vaikka just nämä skopu miehet!
milloin skorppari mies?
8
3164
Vastaukset
- kokemusta on
..on se varman kiinnostunut, mutta luulen että haluaa luokseen tutustuakseen paremmin..ja sitten pättää vasta myöhemin,mitä sinusta todella ajattelee...haistelee ja maistelee... Ja jos ei lopulta haluakkaan sinua, ei pysty kertomaan sitä sinulle, vaan keksii verukkeita ettei voi tavata, ei vastaa puheluihisi viesteihisi ym. kertoo ollensa milloin nukkumassa, miloin missäkin, ettei voinut vastata.. totuus siinä tlanteessa on kuitenkin se ettei osaa sanoa sitä ettet ole hänen tyyppiään, mutta pitää sinua kuitekin varalla, jos ei satu ketään parempaa kohtaamaan, niin voit kelvata hänelle aina silloin tällöin. Mutta jos olet hänen typpiään, hyvä niin...hän varmasti tekee sinut onnelliseksi... jos kestätä hänen oikukasta luonnettaan, omistamihaluaan-mustaukkaisuutta jne. (olet varmaan tutustunut skorpionin luonnekuvaukseen?)Ikäerokin vaikuttaa..onko se pari vuotta vai kymmenen... jos on kyse nuoremmasta skorpionista,hän voi olla vielä mustavalkoisempi, kuin vanhempi, jota elämä on jo koulinut..
Vaativan suhteeseen joudut, jos skorpionin kanssa yhteen lähdet..ja paljolta säästyt jos et lähde... rakkaus on yhtä rajua ja intohmoista kuin riidat..joudut antamaa todennäköisesti paljon periksi omista halauistasi ja tarpeistasi..riippuu tosin myös sinun horoskoppimerkistäsi sovitteko yhteen.
Mistäkö tiedän.... puhun kokemuksen syvällä rinta-äänellä... Ihana ja kiehtova on skorpioni ja jollain tavoin sitoo itseensä... Mutta minä taisin päästä yhden sellaisen vallasta... ja kun saan haavani hoidettua, ikinä en enää toiseen samanmerkkiseen sotkeennu.- kokemus puhuu
Tässä oiva merkki kun haluaa todella satuttaa itseään... Skorppiooni osaa sitoo sinut pahasti, kun irti pääset, niin toivot todella ettet ikinä olis tavannu moista! Haavat nuolet pitkään mutta nouset kyllä ylös pinnalle
- minäpä vain
Jos skorpparimies pitää varalla ni sanosko se sitä kohdettaan kauniiks tai ilmaisisi sitä sanoin mitenkään muuten (kaunokainen?) jos ei muka olisi tosissaan..
Haluu kyl nähdä mut ei aina vastaa viesteihin, sanoo ettei kerkee.. noinkohan? vastaa jos soitan, tosin num. yleensä tuntemattomana :p
Viittaisi käytös kyllä siihen ettei täs varalla olla, toivottavasti, itse kun tosissaa tämän miehen suhteen :) - mahdoollisesti
Jos on siinä "vara sijalla"
- Hajamielinen_Professori
Uh, taidan olla epäpuhdas skorppari, koska tunnistan itsestäni nämä : kalvavan seksuaalisuuden, halun tutustua paremmin ensin, nuoruuden mustavalkoisuuden sekä tietyn diplomaattisuuden ja kylmäverisyyden.
En suutu helposti, mutta olen äänekäs, kun siihen joudutaan, kuten myös kolhaistessani esim. varpaan. Olen myös suorapuheinen, koska inhoan epärehellisyyttä.
Kyllä hän on kiinnostunut ja haluaa Sinua, mutta on vain ujo tai diplomaattinen. Itse pitäisin kevyestä vihjailusta, jolla näytät vihreää valoa. Muista kuitenkin, että Sinä tunnuet hänet paremmin, joten Sinä päätät.- hienoo puhetta
Skopumies joka soittelee ja tulee visiitille on visiitillä.Mikä avuksi?
- Ota hauska vastaan ja elä hetki ja toinen täysillä!
Skopumies joka on ihastunut vie sut ulos kahville tai syömään tjsp.?
- Nauti sinä hetkestä, ehkä myös toisesta odottamatta kolmatta. Aina on toivoa!
Skopumies joka vie sut kavereittansa tykö on ihastunut kovasti.
- Kova koetinkivi --> Apuva!
Skopumies joka vie sut kavereittansa tykö on ihastunut kovasti aina siihen asti mitä hänen paras kaverinsa pitkällä matkalla sanoo sinusta. Sitä ennen hän päättää asioista itsenäisesti.
Lue-->Hermopeli, monopoli, afrikantähti ihan mikä vain, mutta älä soita hänelle, hän soittaa sinulle!
Skopumies joka ottaa sinut mukaan sukulaisiin vie sinut näytille morsmaikkuna / sulhaskandina (kuin ennen vanhaan)tai ei molempia edellisistä.
loppukanteetti:
Eikä sittenkään mikään ole varmaa.;-) - Utelias..
Voiko ujo skorpparimies sanoa missään vaiheessa ääneen, suoraan rakastan sinua?
- ainaminä
asia puheeksi,mut älä rupea inttämään...kyllä sieltä vastaus tulee...mieleinen tai ei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982