kun limayskä vaan jatkuu ja jatkuu. Välillä rohisee keuhkoputki, kun en saa ryittyä ulos. On spira kotona ja pep-pullo, mutta pitkin päivää joudun limaa rykimään. Astma paheni n. 2 vuotta sitten ja alkoi hengenahdistus, on leikattu poskionteloista polyypit kaksi kertaa - ja limaa vaan piisaa...Oisko ketään "surunjakajaa"....?
MONELLAKO LIMAISUUTTA?
2
1318
Vastaukset
- hmg
Pari asiaa joiden pitäisi auttaa tai tuoda lievitystä
1. puhdistamaton Ranskalainen karkea atlantinmerisuola. Liota juomaveteen jokunen murunen ja juo joka aamu, ja päivän aikana. Juo vettä noin 2 l. per vrk., johon lisäät tätä suolaa.
2. MSM jauhe. Nimenomaan jauhe muodossa, ei pilleri tai tabletti. Sanotaan lievittävän astmaa ja allergisuutta, ja hengitystievaivoja. Jokunen gramma per vrk., tai annostusohjeen mukaisesti. Googleta vaikka "MSM" tai "MSM jauhe" tai "MSM orgaaninen rikki". - Astma pöpöjen kera
lähiaikoina otettu yskösnäytteestä bakteeriviljelyä? Itselläni riesana Pseudomonas-bakteerin pesiytyminen keuhkoihin ja se pitää yllä limaisuutta, mikä ei ole itse perustautiin liittyvää. Jos astma pahenemisvaiheessa pitkään, limakalvot altistuvat kaikille pöpöille herkemmin.Näin kävi minulla :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504