Volvo’s next-generation S60 saloon is shaping up ahead of its 2007 launch. Reader Tuli Margulies caught this heavily disguised S60 undergoing cold-weather testing while out skiing in Sweden.
Reports from inside Volvo tell us that the Swedish manufacturer’s new saloon is being developed in close co-operation with the third-generation Ford Mondeo. A sleeker front-end will mark out the new car, and beneath expect a thorough overhaul of the current S60’s stodgy dynamics, with particular attention to its steering response. Inside, Volvo is striving to match the German class leaders quality, while headline news under the bonnet will be Volvo’s new in-line six-cylinder engine. Expect a four-wheel drive S60R range-topper with 350bhp and 295lb ft to take on the Audi S4.
Uusi tuleva S60 Mondeon
7
1332
Vastaukset
- molliolli
Se siitä Volvon laadusta. Laatu on laskenut volvoissa sen jälkeen kun Ford osti sen ja alkoi käyttämään volvoissa omia komponenttejaan.
- Wanna-Be
Sisätilojen osalta laatua siis pudotetaan jos kohti saksalaisia kilpailijoita mennään. Nyppyistä kellervää kangasta, lankkukojelautoja ja skodan nappuloita?
- Automiekkonen
Wanna-Be kirjoitti:
Sisätilojen osalta laatua siis pudotetaan jos kohti saksalaisia kilpailijoita mennään. Nyppyistä kellervää kangasta, lankkukojelautoja ja skodan nappuloita?
Saavat kyllä aika helvetisti kasvattaa sisätiloja, että pääsee lähellekään Mondeota...
- Wanna-Be
Automiekkonen kirjoitti:
Saavat kyllä aika helvetisti kasvattaa sisätiloja, että pääsee lähellekään Mondeota...
mondeo on tosi iso lotja. jos uus kuuskymppinen moiseksi paisuu niin vaihdan merkkiä, en tartte tila-autoa.
- koko aina
Wanna-Be kirjoitti:
mondeo on tosi iso lotja. jos uus kuuskymppinen moiseksi paisuu niin vaihdan merkkiä, en tartte tila-autoa.
mitään ratkaise, foortti on aina foortti. Mitä sillä mondeolla tekee kun ei se mahdu pysäköintiruutuun kunnolla. Vaikka se olis Volvoa isompi ei se tarkoita sen paremmuudesta yhtään mitään. Onhan volgakin isompi auto kuin mun Volvoni, mutta jotenkin vaan pidän Volvoa parempana autona.
- rähähdysvaara
koko aina kirjoitti:
mitään ratkaise, foortti on aina foortti. Mitä sillä mondeolla tekee kun ei se mahdu pysäköintiruutuun kunnolla. Vaikka se olis Volvoa isompi ei se tarkoita sen paremmuudesta yhtään mitään. Onhan volgakin isompi auto kuin mun Volvoni, mutta jotenkin vaan pidän Volvoa parempana autona.
Jos Volvo pienenä autotehtaana joutuikin Fordille,se ei tarkoita sitä,että Volvon laatu olisi laskenut.Päinvastoin.Mahdollisuus kehittää autoa on parempi.
Ford tietysti ottaa käyttöön Volvon pitkät kokemukset auton turvallisuudesta,etc.So.uusi Mondeo on takuulla hyvä auto.
Kuitenkin.Jos mun pitäisi valita,ostaisin uuden Volvon,Mondeo on jotenkin läyhänen,ulkonäkö on tollainen tyypillinen "massa-auton",auto sinänsä on varmaankin erinomainen.Mutta....Volvo on aina Volvo - rurtyghmdhgartj
Fordit ovat pian premium luokassa. Kiitos siitä Volvolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254981L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674346TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021779Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91599Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231575- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448