Palauttiko Kauris-mies

minut, paikalleni

seurustelemme, mutta kummallakin oma asunto. Yleensä olemme jomman kumman asunnolla yhdessä. Nyt sitten mies menikin illalla mitään ilmoittamatta omaansa ja vasta kun kyselin että missä hän on niin kertoi jäävänsä yöksi omaan asuntoon.
Sainko siis kurinpalautuksen, eilen aamulla oli nimittäin pikkuriita kun hän yht'äkkiä illalla kesken jutustelun ja iltasuukottelun käänsi selän äkäisesti... Ei ilmeisesti halunnut rakastella?, kun sanoin että tunsin itseni torjutuksi mokomasta tempusta kun mitään puhumatta kääntää selän eikä sano edes hyvää yötä, tokaisi hän että eipä jaksanut maata selällään.

28

4044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris minäkin

      Kauriina tarvitsen tilaa ympärilleni. Jos on ollut jotain kärhämää, haluan rauhouittua itsekseni. Tunteenpurkaukset ovat ainakin itselleni sen verran kuluttavia, että ei sen jälkeen jaksa osallistua tai olla läsnä. Anna miehesi olla rauhassa, kyllä se taas palaa kuvioihin, kun on kerännyt voimia.

      Ehkä kyse ei ole mistään kurinpalautuksesta. Jospa tuli vain pieni aikalisän paikka. Yleensä kauris ei jaksa vaivautua "kostamaan" tai siirtelemään kaapin paikkaa. Kunhan tahtoo olla yksinään silloin tällöin.

      • silti___

        olisi kohteliasta edes ilmoittaa jotain :( Inhottavaa kun mies luulee että osaan lukea hänen ajatukset. Minä saan kysellä perään, kun ei mitään ilmoittele


      • oikeuttaa

        olemaan ilmeisesti töykeä ja huono tapainen, hupahupa

        Kyllä käytöstavat on oltava kuitenkin ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan


      • nainen 2007
        oikeuttaa kirjoitti:

        olemaan ilmeisesti töykeä ja huono tapainen, hupahupa

        Kyllä käytöstavat on oltava kuitenkin ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan

        jolla oli, siis oli, kauris mies ;)

        Hupaista on siis että, kaurismiehellä oltava omaa tilaa ja ajattelu aikaa ja naisen annettava kauriin rauhassa miettiä, pohtia, harkittava jne.voisko "suhdetta" alkaa, olla, jatkaa..
        Oma kauris myös ajatteli, näin ilmeestä, kauhulla että, pitäs asua saman katon alla, se olisi estänyt hänen "retkensä"..enkä edes ehdottanut, koska näin mikä oli miehiään, monta sänkyä tuo kyseinen kauris-mies kerkee lämmittää ennen eläkepäiviä.
        Kaurismies saa rauhassa kadota, mitään ilmoittamatta, selittämättä...
        Kauris on niin herkkä puhumaan tunteistaan, ei helposti avaudu, ellei ole täysin varma että, toinen on tosissaan...itse saa mellastaa miten tahtoo, toisen pitää olla kärsivällinen.

        JA tässä kohtaa ON ISO(....................) kirosana!!!!!!

        Mikä ihmeen otus tämmönen kuvittelee olevansa, eihän tavallinen mies tällälailla käyttäydy, vai käyttäytyykö ;)
        Alkeellisetkin käytöstavat PITÄÄ osata, opetella ja käyttää niitä, kun on tekemisissä toisen IHMISEN kanssa.
        Itsensä kanssa, puolestani kauris voi vaikka hyppiä sarvillaan siellä kukkullaallaan ;)


      • Kauris, aivan varmasti

        kostaa, mun kaverin mies lähti perheriidan jälkeen 2 viikoksi ulkomaille lomalle, ei vastannut puhelimeen, ei kertonut missä on... Siinä perhe ihmeissään poliisille katoamisilmoitusta menivät tekemään niin poliisit sai selville missä on, oli kieltänyt kertomasta vaimolle ja lapsille olinpaikkaansa...

        Eiköhän toi ole kostoa pahimmillaan


      • on kyllä
        Kauris, aivan varmasti kirjoitti:

        kostaa, mun kaverin mies lähti perheriidan jälkeen 2 viikoksi ulkomaille lomalle, ei vastannut puhelimeen, ei kertonut missä on... Siinä perhe ihmeissään poliisille katoamisilmoitusta menivät tekemään niin poliisit sai selville missä on, oli kieltänyt kertomasta vaimolle ja lapsille olinpaikkaansa...

        Eiköhän toi ole kostoa pahimmillaan

        jo kyse jo vakavasta luonneviasta.
        - kaurisp.


    • kuinkas

      tuore seurustelunne?
      Moni kauris on kuulemma alussa aivan lutu pupunen, ja sitten....
      Huumori ja pilke silmissä , huomioiminen, lempeys, intohimo,jne..mennyt minne lie :(
      Henk.kohtanen kysymys, ei tartte vastata, jos et halua...tapasitteko suomi 24:n treffipalstalta?

      • suomi24

        vaan match.comissa, vaikka tuskin se asiaan kuuluu.
        Yhteistä tulevaisuutta suunniteltu ja kaikkea, sitten tämä...
        Tänään lupasi tulla kylään eipä ole näkynyt, meinasi vielä 20.00 aikaan että illan päälle tulee piip sanon minä. Lupaukset täytyy pitää ja valehdella ei saa... Vai eikö Kauris-miestä koske tällaiset asiat...


      • suomi24----

        vaan match.comissa, vaikka tuskin se asiaan kuuluu.
        Yhteistä tulevaisuutta suunniteltu ja kaikkea, sitten tämä...
        Tänään lupasi tulla kylään eipä ole näkynyt, meinasi vielä 20.00 aikaan että illan päälle tulee piip sanon minä. Lupaukset täytyy pitää ja valehdella ei saa... Vai eikö Kauris-miestä koske tällaiset asiat...


      • sillä
        suomi24 kirjoitti:

        vaan match.comissa, vaikka tuskin se asiaan kuuluu.
        Yhteistä tulevaisuutta suunniteltu ja kaikkea, sitten tämä...
        Tänään lupasi tulla kylään eipä ole näkynyt, meinasi vielä 20.00 aikaan että illan päälle tulee piip sanon minä. Lupaukset täytyy pitää ja valehdella ei saa... Vai eikö Kauris-miestä koske tällaiset asiat...

        melkoisesti on merkitystä, mistä seuraansa hakee.
        Meikäkauris ainakaan ei ole saanut mielikuvaa laadukkaasta tarjonnasta, kun olen lueskellut juttuja nettideittailusta tai tutkiskellut joskus myös mainitsemasi match.comin miesten profiileja.
        Eikä tämä sinun kauristapauksesi ainakaan käsitystäni paranna.
        Kyllä täytyisi olla maailmankirjat sekaisin, jos ryhtyisin sieltä seuraa etsimään.


    • Neitsytn_lähes40v

      Nauratti lukea viesti...on niin tyypillistä kaurista, meilläkin. Anna kauriin olla omissa oloissaan sen aikaa, kun on tarve ja sitten taas elämä jatkuu. Eräänä aamuna oma kaurismieheni sanoi ensi sanoikseen sille päivälle eräästä asiasta oman painavan mielipiteensä vahvasti kulmat kurtussa...asiasta oli ollut juttua joskus muutama päivä aiemmin, jolloin olimme eri mieltä ja jäätiin omiin mielipiteisiimme... :-) Eli se siitä :-D

    • suhteenne

      jo niin pitkään kestänyt ja varmalla pohjalla että, kauris hurmurisi alkaa näyttää todellista luonnettaan?
      Vai onkos ihan alku huumaa...
      Jos näin on, ihmettelen miehen käytöstä ja jatkossa tulet samaa kohtelua saamaan luultavammin :(

      • kestosta

        niin tiedä, mutta varmalla pohjalla kuitenkin (minusta suhde on pitkään kestänyt, sitten kun vuosia on takana 5->)
        Varmaankin uskaltaa olla kanssani oma itsensä, ja hyväksyn kyllä nuo vetäytymiset, kun skopuna tarvitsen minäkin omaa rauhaa välillä.


      • puolestasi..
        kestosta kirjoitti:

        niin tiedä, mutta varmalla pohjalla kuitenkin (minusta suhde on pitkään kestänyt, sitten kun vuosia on takana 5->)
        Varmaankin uskaltaa olla kanssani oma itsensä, ja hyväksyn kyllä nuo vetäytymiset, kun skopuna tarvitsen minäkin omaa rauhaa välillä.

        ..koska olet suhteessa hankalaan kaurismieheen.

        Sen voin luvata, että kertomasi on ihan kuule vasta alkua. Saat luvan tottua selänkääntelemisiin, hyvänöiden toivottelujen puuttumiseen, oikutteluun ja hänen itsekkääseen käytökseen. Valitse itse, haluatko elää sellaisen ihmisen kanssa.

        Kaurismies jaksaa jonkun aikaa näytellä ja sitten alkaa todellinen luonne paljastua.

        Olen sitä mieltä, että käytöstavat pitää olla ja suhteessa pitää kunnioittaa toista, vaikka itsellä olisikin huono päivä.

        Seurustelin kaurismiehen kanssa vuoden. Voin sanoa, että ei ole ikävä. Säälittää koko tyyppi, sen verran kylmä luonnoltaan on.

        Toivottavasti sinun tapauksesi ei ole yhtä surullinen kuin minun. Tsemppiä.

        Muista, että itse määrittelet sen, miten sinua saa kohdella, lähde vetämään, jos tyyli ei muutu.


    • qrazy

      on mitä luotettavin kaikista merkeistä, valitetavasti vaatii kumppaniltaan samaa,ja se johtaa liian usein erimielisyyksiin, jopa suhteen loppuun, olisi mukava tietää mitä merkkiä olet? Vesi ei onnistu maan merkin kanssa..

      • minä olen

        skorpioni :)


      • - - -
        minä olen kirjoitti:

        skorpioni :)

        Kuulostaapa tutulta...
        Löytyi hetki sitten aivan ihana mies, Kaurismies.
        Romanssi kesti kaikkiaan 3vko ja sitten mies katosi, sanomatta, selittämättä ja puhelimeen/viestiin vastaamatta.
        Kyllä olin jo jotain levottomuutta miehessä havainnut, mutta puheet ja teot oli aivan muuta.
        Silloisena aamuna vielä puhuttiin puhelimessa ja illalla ei enää vastannutkaan.
        Ehdin sinä aikana kovasti ihastua, kun mies itse oli se aktiivinen soittelija ja viestittelijä.

        -Särkynytsydämminen-


      • ikäinen
        - - - kirjoitti:

        Kuulostaapa tutulta...
        Löytyi hetki sitten aivan ihana mies, Kaurismies.
        Romanssi kesti kaikkiaan 3vko ja sitten mies katosi, sanomatta, selittämättä ja puhelimeen/viestiin vastaamatta.
        Kyllä olin jo jotain levottomuutta miehessä havainnut, mutta puheet ja teot oli aivan muuta.
        Silloisena aamuna vielä puhuttiin puhelimessa ja illalla ei enää vastannutkaan.
        Ehdin sinä aikana kovasti ihastua, kun mies itse oli se aktiivinen soittelija ja viestittelijä.

        -Särkynytsydämminen-

        hän oli? Ja mistä päin?


      • - - -
        ikäinen kirjoitti:

        hän oli? Ja mistä päin?

        Kuinka niin? Onko sattunut kohdalle samalainen tapaus?
        Ihan aikuinen mies, yli 25v


      • hiukan saman
        - - - kirjoitti:

        Kuinka niin? Onko sattunut kohdalle samalainen tapaus?
        Ihan aikuinen mies, yli 25v

        tapaista. Ollut 'kadoksissa' n. kolme viikkoa.
        Ihan aikuinen pitäisi olla 40


      • - - -
        hiukan saman kirjoitti:

        tapaista. Ollut 'kadoksissa' n. kolme viikkoa.
        Ihan aikuinen pitäisi olla 40

        Niin no, tuosta aikuisuudesta nyt voi tietenkin olla montaa mieltä... onko sitten 25-30 välillä vielä aikuinen vai ei.
        Teoriassa pitäisi olla, mutta käytäntöhän on sitten ihan eri juttu.
        "kadoksissa" tämäkin tapaus jo toista vkoa.


      • mutta näin
        - - - kirjoitti:

        Niin no, tuosta aikuisuudesta nyt voi tietenkin olla montaa mieltä... onko sitten 25-30 välillä vielä aikuinen vai ei.
        Teoriassa pitäisi olla, mutta käytäntöhän on sitten ihan eri juttu.
        "kadoksissa" tämäkin tapaus jo toista vkoa.

        se menee... Hei mutta life goes on :-) Eipä nuo taida oikein kypsyä koskaan. On kahdesta kokemusta. Jokin noissa outouksissa on vain viehättänyt...tosin enpä ole ollut helppo itsekään ja rakastan tiettyä riippumattomuutta...

        Hyvää jatkoa kaikille =)


      • toinen Kauris
        mutta näin kirjoitti:

        se menee... Hei mutta life goes on :-) Eipä nuo taida oikein kypsyä koskaan. On kahdesta kokemusta. Jokin noissa outouksissa on vain viehättänyt...tosin enpä ole ollut helppo itsekään ja rakastan tiettyä riippumattomuutta...

        Hyvää jatkoa kaikille =)

        elämässäni, edellisen kanssa pitkä suhde ( 12v) joka loppui kauriin alkoholisoitumiseen ja lopulta pettämiseen.

        Tämä nykyinen kauris, ei käytä alkoholia ja muutenkin on avoimempi luonne.

        Mutta jotain samanlaista löytyy, molemmat avuliaita ja kovia tekeen töitä, omalla tavallaan hiljaisia ja omaperäisiä, huumori on aika erikoista joka taas sopii minulle.


      • - - -
        toinen Kauris kirjoitti:

        elämässäni, edellisen kanssa pitkä suhde ( 12v) joka loppui kauriin alkoholisoitumiseen ja lopulta pettämiseen.

        Tämä nykyinen kauris, ei käytä alkoholia ja muutenkin on avoimempi luonne.

        Mutta jotain samanlaista löytyy, molemmat avuliaita ja kovia tekeen töitä, omalla tavallaan hiljaisia ja omaperäisiä, huumori on aika erikoista joka taas sopii minulle.

        Että millähän saisi sen kauriin valloitettua takasin??
        Kyllähän tuo on toisaalta kantansa hyvin selvästi ilmoittanut, kun ei ole yhteyttä ottanut.
        Oman kantani asiaan olen ilmoittanut varsin selvästi sähköpostilla, että soittaa saa jos vaan haluaa.
        Eipä ole halunnut!
        Toisaalta, olen tässä itsekkin lähdössä puoleksivuodeksi pois suomesta, että kannattaneeko tuo nyt edes haikailla perään.
        Siinä miehessä oli vaan joku niin kiehtovaa!!


      • juuri tuon takia
        - - - kirjoitti:

        Että millähän saisi sen kauriin valloitettua takasin??
        Kyllähän tuo on toisaalta kantansa hyvin selvästi ilmoittanut, kun ei ole yhteyttä ottanut.
        Oman kantani asiaan olen ilmoittanut varsin selvästi sähköpostilla, että soittaa saa jos vaan haluaa.
        Eipä ole halunnut!
        Toisaalta, olen tässä itsekkin lähdössä puoleksivuodeksi pois suomesta, että kannattaneeko tuo nyt edes haikailla perään.
        Siinä miehessä oli vaan joku niin kiehtovaa!!

        vetäytyi pois kauris-mies, sai tietää että olet lähdössä muille maille, eikä ole sitten varma jaksaako/kestääkö odottaa niin kauan, mutta sinuna ottaisin reilusti yhteyttä vaikka soittamalla ja kysymällä, vaikka hyvästelemällä hänet.


      • - - -
        juuri tuon takia kirjoitti:

        vetäytyi pois kauris-mies, sai tietää että olet lähdössä muille maille, eikä ole sitten varma jaksaako/kestääkö odottaa niin kauan, mutta sinuna ottaisin reilusti yhteyttä vaikka soittamalla ja kysymällä, vaikka hyvästelemällä hänet.

        Yhteyttä otin nyt sitten itse... sain siihen vastauksenkin ja puhe oli että ystäviä voidaan olla :)


      • puhe auttaa
        - - - kirjoitti:

        Yhteyttä otin nyt sitten itse... sain siihen vastauksenkin ja puhe oli että ystäviä voidaan olla :)

        aina, ja sillä tavalla monikin asia selviää


      • qrazy
        puhe auttaa kirjoitti:

        aina, ja sillä tavalla monikin asia selviää

        meistä kauriista, olemme sen verran/takia ns."outoja", koska vaistomme sanoo ensi hetkestä alkaen, millaisen tyypin kanssa on tekemisissä,meillä hieman herkempi vaisto muihin merkkeihin verrattuna(toki poikkeuksiakin on)mutta suurin osa luottaa ensi vaikutelmaan ja tekee siitä omat johtopäätöksensä,lähelle meitä ei helposti pääse ja se on tarkoituskin, sinnikkyyttä vaatii "kesytys",vaan jos onnistuu, oksat pois..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1329
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      994
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      977
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      844
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      808
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      752
    Aihe