Inflaatio vaan jatkaa o-linjaa=?
Miten on mahdollista jos asuminen ja kulkeminen on kaksinkertaistunut ja palkat 0-linjassa?
Bensan vero 90%
4
430
Vastaukset
- tuota laske
kallistahan bensa on, mutta ei tuo 90 vielä mitään. Norskit maksavat tuplasti vaikka itse tuottavat. Ja Iranissa on maansuru, kun litrahinta nousi huikeaan 5 senttiin.
Mutta nämä Suomen verot. Tiedätkö että tupakkavero on edelleen 300 prossaa ja viinavero 900 valmistusarvosta. Mutta jostainhan rahat on nypittävä.
Nyt on aika alentaa perintöveroa, mutta kukaan ei puhu mitään siitä, että meillä on maailman kallein ruoka, kun valtion pitää nyppiä siitäkin yli viidennes alvina. Euroopan ennätys. Toiseksi paras pääsee 12 prosenttiin. - velin kiposta
Kiitos vihreiden äänestäjät#"&
Vihreiden vaatimuksesta taas bensa- ja sähköveroa nostetaaan. Saunan taa koko poppoo! - TheMonitor
Politiikkojen on helppo nosta mm. bensavero kun lammaskansaa hyväksyy sen ilman sen kummallisempia protesteja!
On se kumma että kun kokoomus menee hallitukseen niin PA verot senkun nuosevat. Näin mm. Holkerin hallituksen aikana! - sotketaan
pensiiniin, vaikka siintä on pulaa nälkäisessä Irakissa. Onko hallitus tietoinen tästä kaamesta öljyntuottajamaan vastaisesta, imperialistisesta keinottelusta ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446