En oikeasti jaksa enää kauaa. Olen rikkonut pahan oloni takia kaikki ihmissuhteeni. Olen täysin yksin. Ja postiluukusta tulee vaan uhkailukirjeitä isältäni. Kannattaisikohan jo laittaa naru kaulaan... Terapeuttikaan ei edes oikeasti halua auttaa minua. Ainakin tuntuu siltä. Toisaalta en haluaisi vielä 18-vuotiaana elämääni päättää, mutta elämässä ei tunnu olevan mitään pohjaa. Tunnen itseni vain tyhjänpäiväiseksi saastaksi, joka on kaikkien tiellä. Sori, että avauduin. Oli pakko.
En jaksa enää kauan
3
439
Vastaukset
- psyk.polille
tai päivystykseen hakemaan apua.
- parhaaksi näet
Mää oon jo kolme vuotta miettinyt samaa, mutta aina sitä jostain on löytynyt elämän halua. Ihan mielenkiinnosta olen jaksanut elää. Toisaalta nyt on kanssa päällä kunnon masennus ja väsymys elämään.
Ehkä tuossa vuoden vaihteessa voisi täysi-ikäisyyden kunniaksi ottaa itseltään hengen pois.
Sen neuvon pysytyn antamaan, et mieti kahdesti ennenkuin teet mitään hätiköityä. - yli...
Ensinnäkin, sinun ei tarvitse pyytää anteeksi avautumistasi, sitähän varten tällaiset paikat on keksitty: jokainen voi kirjoittaa siitä mistä haluaa. :)
Sun kuvailemasi tunne on tuttu, olen käynyt saman läpi ja käyn silloin tällöin edelleenkin. Pahimpien aikojen yli olen päässyt yhden ajatuksen varassa, joka toivottavasti antaisi sullekin voimia. Eli: mielestäni jokaisella ihmisella on samanlainen niin sanottu kärsimyskiintiö. Joku kuluttaa sen lapsuudessaan, toiset vasta vanhoina. Koska sullakin on ikää vasta 18v., on jotenkin turvallista ajatella, että olet jo ne kärsimyskiintiöpäiväsi kuluttanut ja sulle on tulossa ihana elämä. Kuulostaa varmaan joistakin tosi naurettavalta, mutta musta tuntuu helpottavalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760