En jaksa enää kauan

Henkisesti kuollut

En oikeasti jaksa enää kauaa. Olen rikkonut pahan oloni takia kaikki ihmissuhteeni. Olen täysin yksin. Ja postiluukusta tulee vaan uhkailukirjeitä isältäni. Kannattaisikohan jo laittaa naru kaulaan... Terapeuttikaan ei edes oikeasti halua auttaa minua. Ainakin tuntuu siltä. Toisaalta en haluaisi vielä 18-vuotiaana elämääni päättää, mutta elämässä ei tunnu olevan mitään pohjaa. Tunnen itseni vain tyhjänpäiväiseksi saastaksi, joka on kaikkien tiellä. Sori, että avauduin. Oli pakko.

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psyk.polille

tai päivystykseen hakemaan apua.

• parhaaksi näet

Mää oon jo kolme vuotta miettinyt samaa, mutta aina sitä jostain on löytynyt elämän halua. Ihan mielenkiinnosta olen jaksanut elää. Toisaalta nyt on kanssa päällä kunnon masennus ja väsymys elämään.
      Ehkä tuossa vuoden vaihteessa voisi täysi-ikäisyyden kunniaksi ottaa itseltään hengen pois.
      Sen neuvon pysytyn antamaan, et mieti kahdesti ennenkuin teet mitään hätiköityä.

• yli...

Ensinnäkin, sinun ei tarvitse pyytää anteeksi avautumistasi, sitähän varten tällaiset paikat on keksitty: jokainen voi kirjoittaa siitä mistä haluaa. :)

Sun kuvailemasi tunne on tuttu, olen käynyt saman läpi ja käyn silloin tällöin edelleenkin. Pahimpien aikojen yli olen päässyt yhden ajatuksen varassa, joka toivottavasti antaisi sullekin voimia. Eli: mielestäni jokaisella ihmisella on samanlainen niin sanottu kärsimyskiintiö. Joku kuluttaa sen lapsuudessaan, toiset vasta vanhoina. Koska sullakin on ikää vasta 18v., on jotenkin turvallista ajatella, että olet jo ne kärsimyskiintiöpäiväsi kuluttanut ja sulle on tulossa ihana elämä. Kuulostaa varmaan joistakin tosi naurettavalta, mutta musta tuntuu helpottavalta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe