caliberiin

valomuisti

Mikä mahtaa olla se osa joka maksaa 448,- valomuistin saamiseksi? Eikö siihen ole mitään keinoa softamuutoksella?

Ja onko tiedossa mitä softapäivityksiä tuohon on tullut viimeaikoina? Ostin juuri käytetyn ja 30t huolto olisi tänä kesänä edessä. Mitään vikoja ei kylläkään ole ollut ja muutenkin pelkkää positiivista sanottavaa autosta.

6

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalikka_

on siinä purkissa varmaan softaa ja haardista. eiköhän siellä ole joku rele ainakin.
      itse ajanut 25K ja ei ole ollut mitään moitittavaa. hyvä fiilis ajella ja äänentoistoon ole ollut eerityisen tyytyäinen. takaluukku auki ja pihasauna lämpimäksi. taskulampullekkin on löytynyt käyttöä.

• Kaliperisti

Mulla latasivat diesel koneiseen Caliberiin 45tkm huollon yhteydessä uuden softan, kun meinas vähän nypytellä. Auttoi kyllä. Kiva auto on ollut päästellä ja ei jää jalkoihin. Kunhan takuu loppuu, niin sitten laitetaan teholastu..

• caliber sxt

Kesäkuussa asia itseäni kiinnosti soitin ARO yhtymään asiasta, josta vastattiin valomuisti on pelkkää reletekniikkaa kuten muissakin heidän myymissä jenkeissä.

• tarkoittanee

varmaankin sitä suomeksi että siihen ei pysty asentamaan valomuistia.olen kyllä itse jo oppinut laittamaan valot päälle kun lähtee liikkeelle ja jos valot jää päälle kun lähtee autosta pois niin kyllä summeri varoittaa.

• sxt

Onko Caliberiin kukaan viritellyt huomiovaloja ?

• Darra

Ei hätää niin kauan kun oma muisti pelaa!
      Aika kallis tosiaan asentaa. SXT ssä juuri 20 tuhatta poikkeaa ja kiva on ollut päästellä, eikä ainakaan 15 tonnin huolto ollut kallis, kun vertaa edellisiin ajoneuvoihini.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2602
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      327
      2279
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      32
      2022
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1645
    5. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1636
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1529
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1396
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1379
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1335
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1126
    Aihe