Olen 24 vuotias nainen ja asun ulkomailla, kaukana perheesta ja ystavistani. Olen kuitenkin yhden elamanilon loytany, nimittain ihana poikaystavan, jonka kanssa olen seurustellut vajaan vuoden verran. Olen kuitenkin niin masentunut etten loyda energiaa mihinkaan tekemisiini. Kayn silloin talloin toissa mut suurimman osan ajastani makaan vain sangyssa. Nukkuen tai muuten vaan. En pysty hoitamaan mitaan asioita enaa. syon laakkeita mutta en ole paassyt mihinkaan juttelemaan asioista. en jaksa enaa edes vaivaautua mihinkaan. toivoisin kuolevani sankyyni ku en enaa syokkaan.
mista energiaa
haluaa hoitoa
1
201
Vastaukset
- katinka
vaikka lääkärissä tärkeintä on löytää joku ihminen joka sinua kuuntelee. Älä missään tapauksessa jää sänkyyn makaamaan sieltä sinua ei ylös auta kun oma tahto ja jos sitä ei löydy pakota itsesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869