mies vei jalat alta

neitsyttyttönen

Mä pakahdun ja kuolen, kun en tiedä mitä tämä ihana leijona mies ajattelee? Millä tavalla olette napanneet leijonamiehen?

Siis se on nyt ollut aivan ihana mua kohtaan kuukauden verran. Nähty useasti, muutaman kerran selvinpäinkin. Asuu eri kaupungissa, joten emme pääse näkemään tarpeaksi usein. Mitään ei ole vielä kuitenkaan sovittu et nähäänkö vielä ym.

Kaikki tuon leijonan käyttäytyminen sanoo ainakin minun järjen mukaan että se tykkää myös musta, mutta minulla nietsyenä on paha tapa antaa liian innokas vaikutelma, pelkääkö leijona semmosta, vaikka olisikin ihastunut?
Käyttääkö hän minun tunteitani vain hyväksi. Miten minun pitäisi edetä? Täysillä eteenpäin vai vähän hidastaa?

9

2947

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koralli

Itselläni on kokemusta leijonamiehistä (3) ja ne ovat olleet erittäin ihania...en tiedä oikein millä saisit lejonasi itsellesi...pitäisi varmasti katsoa nyt itseensä, kun em. leijonat ovat olleet ja yksi on edelleen kiinnostuneita minusta. Itse olen skorppari ja nousevalta leijona. Jos tämä antaisi osviittaa siihen minkälaisesta leijonat pitää. Eivät ainakaan piipittäjistä tai uusavuttomista sen voin sanoa. Leijona saattaa vaikuttaa kovalta päällepäin, mutta kun et anna sen hämätä, niin sieltä löytyy kultainen sydän. Onnea yrityksellesi:).Kunhan et havittele minun lejonaani;).

• Lionman35

piipittäjät, uusavuttomat, ripustautujat, ei kiitos! Elämänjanoinen, itsenäinen ja arvonsa tietävä, kyllä kiitos!

• Jalopeura74
        Lionman35 kirjoitti:

piipittäjät, uusavuttomat, ripustautujat, ei kiitos! Elämänjanoinen, itsenäinen ja arvonsa tietävä, kyllä kiitos!

Mä oon lukenu sun vastaus viestejä leijonista ja täytyy antaa pisteet sulle. Tunnet todellakin tämän jalon merkin hyvät ja huonot (mitkä?)puolet ja uskallat vielä laittaa ne "tapetillekkin". Meitähän on toki erinlaisia mutta joka leijonasta löytyy ne tietyt luonteen piirteet. Itse oon leijonana huomannut että toinen leijona kumppanina ei ole ollenkaan hullumpi...ai sitä antamisen juhlaa..mahtavaa palvontaa kun se on molemminpuolista. Jotenkin molemmat tietää sanomattakin mitä toinen tarvitsee..ja sitten ne räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot . Lionman ehkä tietää mitä tarkoitan.

• Lionman35
        Jalopeura74 kirjoitti:

Mä oon lukenu sun vastaus viestejä leijonista ja täytyy antaa pisteet sulle. Tunnet todellakin tämän jalon merkin hyvät ja huonot (mitkä?)puolet ja uskallat vielä laittaa ne "tapetillekkin". Meitähän on toki erinlaisia mutta joka leijonasta löytyy ne tietyt luonteen piirteet. Itse oon leijonana huomannut että toinen leijona kumppanina ei ole ollenkaan hullumpi...ai sitä antamisen juhlaa..mahtavaa palvontaa kun se on molemminpuolista. Jotenkin molemmat tietää sanomattakin mitä toinen tarvitsee..ja sitten ne räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot . Lionman ehkä tietää mitä tarkoitan.

täytyy sanoa kiitos ja kyllä, olen leijona, vaikka sitä en aina niin mieluusti myöntäisikään, koska ei se nyt taas niin mahtavaa aina ole! Toisesta leijonasta kumppanina ei ole henk.koht. kokemusta, ystävinä kylläkin ja täytyy myöntää että kyllä siinä jotain.....ja mitä tulee viestisi viimeisiin riveihin, tulimerkkejä on kyllä ollut kumppaneina, siispä rohkenen sanoa tietäväni räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot....voi naapuri raukat!

• Jalopeura74
        Lionman35 kirjoitti:

täytyy sanoa kiitos ja kyllä, olen leijona, vaikka sitä en aina niin mieluusti myöntäisikään, koska ei se nyt taas niin mahtavaa aina ole! Toisesta leijonasta kumppanina ei ole henk.koht. kokemusta, ystävinä kylläkin ja täytyy myöntää että kyllä siinä jotain.....ja mitä tulee viestisi viimeisiin riveihin, tulimerkkejä on kyllä ollut kumppaneina, siispä rohkenen sanoa tietäväni räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot....voi naapuri raukat!

Mä arvasin että sä tiedät mitä mä tarkotin.;)

• VesimiesN

taas teki todella töitä kanssani, että pääsimme edes soittelu- ja kirjoitteluasteelle. Ja pitää itse yhteyttä todella paljon (asumme kaukana toisistamme, mutta hän on valmis tulemaan luokseni).
      Aivan ihana mies, pitää yhteyttä paljon, joskus liikaakin, piti kieltää yölliset soitot joita tuli vähintään kolmesti. Mutta kova käskyttämään, mutta myös hellimään sanoillaan.
      Ja jännästi myöntää kaikki kehumiseni hänestä :D

• jerz king of gjellons

pane parasta,laita kaikki peliin ja kerro tunteistasi jos se pelästyy niin ei se sillon voi leijona olla ;) jos se on leijona niin varmasti ottaa sut!

• Leijonamies?

Kyllä se Leijonamies taitaa lähteä karkuun,jos hänet yrität napata. :) Kyllä se on niin päin että Leijonamies nappaa sinut jos haluaa.

Minun kokemukseni Leijonista on se,että ovat erittäin ystävällisiä ja aina huomionosoitukset ei tarkoita ihastumista.Mutta voi toki olla myös sitäkin.Leijonaa en lähtisi painostamaan liikaa mutten myöskään välttelisi tms.Pitäkää hauskaa yhdessä,kuherrelkaa.Niistä se Leijonamies vissiin tykkää. :)

• Lionman35

Niistä se leijonamies tykkää!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1739
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1216
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1112
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      933
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      632
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      629
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Minä vuonna olet syntynyt?

😊
      Ikävä
      36
      474
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe