mies vei jalat alta

neitsyttyttönen

Mä pakahdun ja kuolen, kun en tiedä mitä tämä ihana leijona mies ajattelee? Millä tavalla olette napanneet leijonamiehen?

Siis se on nyt ollut aivan ihana mua kohtaan kuukauden verran. Nähty useasti, muutaman kerran selvinpäinkin. Asuu eri kaupungissa, joten emme pääse näkemään tarpeaksi usein. Mitään ei ole vielä kuitenkaan sovittu et nähäänkö vielä ym.

Kaikki tuon leijonan käyttäytyminen sanoo ainakin minun järjen mukaan että se tykkää myös musta, mutta minulla nietsyenä on paha tapa antaa liian innokas vaikutelma, pelkääkö leijona semmosta, vaikka olisikin ihastunut?
Käyttääkö hän minun tunteitani vain hyväksi. Miten minun pitäisi edetä? Täysillä eteenpäin vai vähän hidastaa?

9

2818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koralli

      Itselläni on kokemusta leijonamiehistä (3) ja ne ovat olleet erittäin ihania...en tiedä oikein millä saisit lejonasi itsellesi...pitäisi varmasti katsoa nyt itseensä, kun em. leijonat ovat olleet ja yksi on edelleen kiinnostuneita minusta. Itse olen skorppari ja nousevalta leijona. Jos tämä antaisi osviittaa siihen minkälaisesta leijonat pitää. Eivät ainakaan piipittäjistä tai uusavuttomista sen voin sanoa. Leijona saattaa vaikuttaa kovalta päällepäin, mutta kun et anna sen hämätä, niin sieltä löytyy kultainen sydän. Onnea yrityksellesi:).Kunhan et havittele minun lejonaani;).

      • Lionman35

        piipittäjät, uusavuttomat, ripustautujat, ei kiitos! Elämänjanoinen, itsenäinen ja arvonsa tietävä, kyllä kiitos!


      • Jalopeura74
        Lionman35 kirjoitti:

        piipittäjät, uusavuttomat, ripustautujat, ei kiitos! Elämänjanoinen, itsenäinen ja arvonsa tietävä, kyllä kiitos!

        Mä oon lukenu sun vastaus viestejä leijonista ja täytyy antaa pisteet sulle. Tunnet todellakin tämän jalon merkin hyvät ja huonot (mitkä?)puolet ja uskallat vielä laittaa ne "tapetillekkin". Meitähän on toki erinlaisia mutta joka leijonasta löytyy ne tietyt luonteen piirteet. Itse oon leijonana huomannut että toinen leijona kumppanina ei ole ollenkaan hullumpi...ai sitä antamisen juhlaa..mahtavaa palvontaa kun se on molemminpuolista. Jotenkin molemmat tietää sanomattakin mitä toinen tarvitsee..ja sitten ne räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot . Lionman ehkä tietää mitä tarkoitan.


      • Lionman35
        Jalopeura74 kirjoitti:

        Mä oon lukenu sun vastaus viestejä leijonista ja täytyy antaa pisteet sulle. Tunnet todellakin tämän jalon merkin hyvät ja huonot (mitkä?)puolet ja uskallat vielä laittaa ne "tapetillekkin". Meitähän on toki erinlaisia mutta joka leijonasta löytyy ne tietyt luonteen piirteet. Itse oon leijonana huomannut että toinen leijona kumppanina ei ole ollenkaan hullumpi...ai sitä antamisen juhlaa..mahtavaa palvontaa kun se on molemminpuolista. Jotenkin molemmat tietää sanomattakin mitä toinen tarvitsee..ja sitten ne räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot . Lionman ehkä tietää mitä tarkoitan.

        täytyy sanoa kiitos ja kyllä, olen leijona, vaikka sitä en aina niin mieluusti myöntäisikään, koska ei se nyt taas niin mahtavaa aina ole! Toisesta leijonasta kumppanina ei ole henk.koht. kokemusta, ystävinä kylläkin ja täytyy myöntää että kyllä siinä jotain.....ja mitä tulee viestisi viimeisiin riveihin, tulimerkkejä on kyllä ollut kumppaneina, siispä rohkenen sanoa tietäväni räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot....voi naapuri raukat!


      • Jalopeura74
        Lionman35 kirjoitti:

        täytyy sanoa kiitos ja kyllä, olen leijona, vaikka sitä en aina niin mieluusti myöntäisikään, koska ei se nyt taas niin mahtavaa aina ole! Toisesta leijonasta kumppanina ei ole henk.koht. kokemusta, ystävinä kylläkin ja täytyy myöntää että kyllä siinä jotain.....ja mitä tulee viestisi viimeisiin riveihin, tulimerkkejä on kyllä ollut kumppaneina, siispä rohkenen sanoa tietäväni räiskyvät riidat ja vielä räiskyvämmät sovinnot....voi naapuri raukat!

        Mä arvasin että sä tiedät mitä mä tarkotin.;)


    • VesimiesN

      taas teki todella töitä kanssani, että pääsimme edes soittelu- ja kirjoitteluasteelle. Ja pitää itse yhteyttä todella paljon (asumme kaukana toisistamme, mutta hän on valmis tulemaan luokseni).
      Aivan ihana mies, pitää yhteyttä paljon, joskus liikaakin, piti kieltää yölliset soitot joita tuli vähintään kolmesti. Mutta kova käskyttämään, mutta myös hellimään sanoillaan.
      Ja jännästi myöntää kaikki kehumiseni hänestä :D

    • jerz king of gjellons

      pane parasta,laita kaikki peliin ja kerro tunteistasi jos se pelästyy niin ei se sillon voi leijona olla ;) jos se on leijona niin varmasti ottaa sut!

    • Leijonamies?

      Kyllä se Leijonamies taitaa lähteä karkuun,jos hänet yrität napata. :) Kyllä se on niin päin että Leijonamies nappaa sinut jos haluaa.

      Minun kokemukseni Leijonista on se,että ovat erittäin ystävällisiä ja aina huomionosoitukset ei tarkoita ihastumista.Mutta voi toki olla myös sitäkin.Leijonaa en lähtisi painostamaan liikaa mutten myöskään välttelisi tms.Pitäkää hauskaa yhdessä,kuherrelkaa.Niistä se Leijonamies vissiin tykkää. :)

      • Lionman35

        Niistä se leijonamies tykkää!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe