Näitähän täällä riittää, mutta jos tämä minun ei vielä venettä kaataisi..
Siis, minulta mitattiin paastoverensokeri, joku vuosi sitten. Tulos oli muistaakseni 6.2. Kilpirauhasarvot katsottiin myös, niissä ei ollut mitään vikaa. Lääkäri määräsi toisiin verikokeisiin, mutta muuton takia asia jäi tutkimatta.
Mutta nyt oireet ovat alkaneet tulla takaisin, jano, vessassa rumppaaminen, nälkä ja väsymys. Kai ne ovat koko ajan olleet läsnä, mutta nyt ne tuntuvat häiritsevämmiltä kuin ennen. Laihtumista en ole huomannut, ainakaan enemmälti. Ylipainoa ei ole.
Kuinka hanakasti hakeutua lääkäriin? Jos kyse on diabeteksestä, kauanko on aikaa odotella ja arpoa? Liittyykö muuten karkin himo mitenkään diabeetekseen?
Tutkimuksiinko?
5
989
Vastaukset
- Ei kannata odotella
Ei vene kaadu :-)
Ei kannata odotella, ei se siitä ainakaan parane JOS on diabetestä. Painele lääkäriin ja pyydä asianmukaiset verikokeet, niin sillähän se selviää.
Minulla iskee kimmoke, eli kun otan yhden karkin, otan kohta toisen, kolmannen, neljännen jne. En tiedä onko tyypillistä Diabeetikolle, mutta noin se mulla menee. - Skäri
paastosokeri. Oireet tyypilliset. Ei kun lekuriin. Arpoa ei kannata!
Karkinhimo voi liittyä metaboliseen oireyhtymään, mutta ei varsinaisesti diabetekseen.
Kerrothan sitten kuinka kävi!?
Tsemiä.- Ocarina
Täytyy ruveta vissiin selvittelemään. Epäilen kyllä, että tässä diabeteksestä olisi kyse. Ehkä sokerit nyt vaan temppuilee ja vaiva olisi hoidettavissa ilman lääkitystä.
Kerron tulokset, jahka saan varattua jonkinnäköisen ajan lääkärille. Voihan se olla, että tämä menisi ohi..tai sitten ei..
Suvusssa meillä ei tietääkseni ole diabetestä, että sekin vahvistaa epäilyjäni ettei sitä ole minullakaan. - Ocarina
Täytyy ruveta vissiin selvittelemään. Epäilen kyllä, että tässä diabeteksestä olisi kyse. Ehkä sokerit nyt vaan temppuilee ja vaiva olisi hoidettavissa ilman lääkitystä.
Kerron tulokset, jahka saan varattua jonkinnäköisen ajan lääkärille. Voihan se olla, että tämä menisi ohi..tai sitten ei..
Suvusssa meillä ei tietääkseni ole diabetestä, että sekin vahvistaa epäilyjäni ettei sitä ole minullakaan.
Miten se karkinhimo liittyy sitten metaboliseen oireyhtymään? - metaboli
Ocarina kirjoitti:
Täytyy ruveta vissiin selvittelemään. Epäilen kyllä, että tässä diabeteksestä olisi kyse. Ehkä sokerit nyt vaan temppuilee ja vaiva olisi hoidettavissa ilman lääkitystä.
Kerron tulokset, jahka saan varattua jonkinnäköisen ajan lääkärille. Voihan se olla, että tämä menisi ohi..tai sitten ei..
Suvusssa meillä ei tietääkseni ole diabetestä, että sekin vahvistaa epäilyjäni ettei sitä ole minullakaan.
Miten se karkinhimo liittyy sitten metaboliseen oireyhtymään?Ainahan ihmisillä on karkinhimo.. se voi olla että se vaikuttaa koska metaboliseen oireyhtymään liittyy mielialavaihteluja ja se voi tehdä aikaan tietyn himon jotain asiaa kohtaan..esim.karkkia.Stressi on kans yx tekiä mikä vaikuttaa metaboliseen oireyhtymään. suosittelen varamaan lääkäri ajan että ne mittaa verensokeriarvot yms..tsemiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634