Voice FM ja naurut aamulla parisuhteellisuusteorialle

loistava

Kyllä vesi lensi silmistä kun tänä aamuna kuunteli Voice FM:n sitä parisuhdeteoriaa.. voi veljet!!! Siinä emäntä oli vähän turhankin rehellinen... peppuun.. hohohohooo... mikesei meillä kotona ikinä.. ja anoppi suihkussa samalla heh heh...

16

2939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellisten panett.

Jep.
      No sitten se kyllä oli nopeaa toimintaa. Pikamatka ja millä tyylillä. Ei tainnut joutaa enempiä verrytellä.
      Taitaisi ujommalle tulla tästä naantalin palkintoviikonlopun ansaintatavasta ihan jonkin verran moraalista krapulaa jo pohjille...
      Tervettä seksuaalisuutta ilman turhaa kirkon painolastia, sanon minä.
      Keep up the good work.
      Ja voimia kuittailuun, tutut _saattoi_ tunnistaa. Kateellisia ne kuitenkin vain ovat. Minäkin.

• luulee eikä tiedä

Se oli SuomiPOP eikä mikään Voice FM...

Ja oli muuuten etukäteen sovittu juttu. ;)

• väärin
        luulee eikä tiedä kirjoitti:

Se oli SuomiPOP eikä mikään Voice FM...

Ja oli muuuten etukäteen sovittu juttu. ;)

Se oli todellakin Voice FM. Jos Suomipopilta tuli jotain samanlaista menetit varmasti aamun parhaat naurut kuuntelemalla väärää kanavaa..

• vekara*

Joo ei tainnu isäntä arvata, että amäntä on noin rehellinen. Aatteli tietysti, että mainitsee vain sen keittiö ja pöydän. Mutta kun se isäntä siinä vielä oikein kannusti olemaan rehellinen.. heh heh.. ja emäntä vielä ennen lausahdustaan, että "ollaanks me suorassa lähetyksesä.." ja "..emmä voi..".. Voi vittana sentään. Repesin aivan täysin keskellä Hesan pahinta aamuruuhkaa, kyllä varmaan autokin hytkyi kun nauroin ja kuvittelin sen ukon ilmettä. Toivottavasti joku niiden tuttu kuuli tuon...

Terveisin: Aidosti kanssa kateellinen

• ....
        väärin kirjoitti:

Se oli todellakin Voice FM. Jos Suomipopilta tuli jotain samanlaista menetit varmasti aamun parhaat naurut kuuntelemalla väärää kanavaa..

Mikä on Voice FM?

• radio*
        .... kirjoitti:

Mikä on Voice FM?

Radioasema joka kuuluu sinunkin radiostasi - ja "televisioasema" digikanavilla. Siis entinen Kiss FM. Ainiin, FM= frequency modulation eli taajuusmodulaatio... ;-)

http://www.voice.fi/radio.jsp

• porkkanana
        radio* kirjoitti:

Radioasema joka kuuluu sinunkin radiostasi - ja "televisioasema" digikanavilla. Siis entinen Kiss FM. Ainiin, FM= frequency modulation eli taajuusmodulaatio... ;-)

http://www.voice.fi/radio.jsp

en ole kuullutkaan Voice FM:stä. The Voice on paljon tutumpi. ;)

• väärässä
        väärin kirjoitti:

Todellakin oli Suomipop ja parisuhde trivia

http://www.radiosuomipop.fi/

• oikein*
        väärässä kirjoitti:

Todellakin oli Suomipop ja parisuhde trivia

http://www.radiosuomipop.fi/

Sorry sekoiluni!!! Olet oikeassa, olin todellakin siinä uskossa, että tuo oli perinteinen Voicen ohjelma. Kuuntelen noita kahta asemaa työmatkoilla ja vasta nyt sait minut havahtumaan.. eli Suomipop on lähtenyt Voicen jalanjäljille..

• oli jo KISSin
        oikein* kirjoitti:

Sorry sekoiluni!!! Olet oikeassa, olin todellakin siinä uskossa, että tuo oli perinteinen Voicen ohjelma. Kuuntelen noita kahta asemaa työmatkoilla ja vasta nyt sait minut havahtumaan.. eli Suomipop on lähtenyt Voicen jalanjäljille..

Aamuklubissa...

• radion ääreen?

Tosi hyvä juttu, parani loppua kohti ja loppuratkaisu oli suorastaan häkellyttävä.
      Ei ihme että tuottajakin tykkäsi.

• housuihin

Joo mulla kans tuli autossa melkein housuihin siinä lopussa... Ei vittan että olikin rehellinen nainen.. jotenkin suloisen kuuloinen ja sit kertoo tollasen jokapojan unelmatilanteen tosta vaan eikä ees juuti kainostele.. huh :)

• mutta hyvä että meni läpi

Homman nimihän on tuo satavuotta vanha jenkkiradio sketsi sekä myös videoitu streetversio http://www.youtube.com/watch?v=Q2YzunVCZJ4

Mutta hyvä että teitä juntteja taas kusetettiin, kateelliset!

• 8:)

Oli kyllä todella hyvin vedetty. Ei ainakaan molemmat juontajat ollu repeämisestä päätellen mukana. Tuskin se vaimon pitkälti yksilöivä nimi sitten ihan aito oli, eikä se markkinoitu ujous kyllä äänestä kuulunu.
        Enivei huomenna uusintana 7:30

• pyhä sylvi

Siellä Toni ja Kaisa yrittää paikkailla omaa lipsahdustaan... kyllä se ihan aito oli eikä mikään sovittu!! heh, kyllä oli hauska juttu, eikä käy emäntää kateeksi!! ;D

• tekedi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe