VESIMIES(m)+SKORPIONI(n)

apua.

Millainen yhdistelmä?kertokaa kokemuksia...
Vesimies on kertonut tunteensa avoimesti ja itselleni taas on vaikeaa puhua tunteista.Kumpikin uskoo että tästä tulisi paljon vielä,mutta silti mitään ei tapahdu? harvoin nähdäänkään....mistä johtuu?

2

1015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian s-

syvällinen vesimiehelle. Räväkkyyttä ja tapahtumia riittää mutta pitemmän päälle suhde liian repivä.

• -Vesimies-

Mut merkeissä sukupuolet toisin päin. Hyvin on toiminut. Oltu nyt vuosi yhdessä :)
      Sitä ennen oltiin puolen vuoden ajan ystäviä.

Kertomasi kuulostaa tutulta, oon huomannu et minä oon se meistä kahdesta joka kertoo tunteistaan. Tulee ehkä liikaakin sanottua että rakastan, vaikka kohde sen tietääkin :) Luonteelta me kummatki ollaan vähän ujoja, mut aletaan päästä sen yli, ja oon siihen jo tottunut et se saatan olla minä joka aina sanoo kuinka paljon rakastan ja hän sanoo sitten takaisin. Olen ehkä myös aktiivisempi, esim. että tartun kädestä enempi jne. Mut se kuuluu mielestäni tuohon luonteeseen, eikä se ole haitannut vaikka se olisikin minä, joka enempi toimii :)

Mekään ei nähdä tyyliin joka kuukaus, vuoden aikana jotain 5-7 kertaa.
      Me kummatkin asutaan ihan eri paikkakunnilla, yli 100km välissä. Opiskeluiden jälkeen on tarkoitus asua samalla paikkakunnalla, jossain :)

Ja meidän nuoresta iästä huolimatta.. minä jo 18, kultani kohta, me kumpikin uskotaan siihen että me pysytään yhdessä.
      Minä ehkä meistä kahdesta eniten, koska oon huomannu kuinka paljon rakkautta meillä on. Joskus meinataan tapella, alkuun ne riidat oli jotain niin turhia, mutta kumminkaan niitä riitoja ei ole kyllä oikeastaan ollut, jos noita turhia ei nyt lasketa :)

Neuvoisin että älkää kiirehtikö, antakaa asioiden tapahtua ajallaan. Niin kuin on myös sanonta "hiljaa hyvä tulee"

Olen sellainen että annan asioiden mennä omalla painollaan, enkä ala kiirehtiä niitä. Ja varsinkaan kun olen meidän suhteessa sellainen ettei minulla ole kiire, kun minulle on tärkeintä et saan olla poikaystäväni kanssa :)

Oli suhde kuin suhde, siinä täytyy antaa tilaa toiselle. Minäkin sen huomasin, kun on vähän sitä vikaa että olen paljonkin ottamassa yhteyttä sillon kun pitää olla erossa, niin oli parempi vähän vähentää sitä.

Onnea teille, antakaa tilaa toisillenne suhteessa ja antakaa tilanteen mennä omalla painollaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      36
      4115
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1543
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1496
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1264
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      83
      1025
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      131
      1022
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      42
      989
    8. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      988
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      964
    10. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      17
      829
    Aihe