Osaisko joku

AUTTAA

Eli oon nyt ihan paniikissa. rv13 4 ja tänää tuli iso loraus jotain ruskeeta. Aluks luulin sitä vereksi, mut ei siin ollu yhtään punertavaa väriä. Pari päivää sit tuli myös vähän, mut ei mitään lorauksia.
No sitä jotain tuli paljon ja päivystykseen lähettiin. Ultrassa kaikki oli hyvin ja vauva liikku. Nyt mietityttää et mitä toi oli. Kysyin lääkärilt voiks olla joku tulehdus ja se sano vaan et voi! Ei mitään tutkimuksii. Aijon kyl huomen soittaa neuvolaan, mut en varmaan saa ens yötä nukuttuu. Oisko kenelkää kokemusta tai tietoo?
Istukka mul on jotenki alhaal, mut siitä se ei johtunut. Eli täysin ruskeeta vuotoo lorahti noin vain, että pikkuhousut olivat täysin märät. Virtsan mukana ei ole ollut mitään?
Pelottaa ihan hirveesti enkä haluu siirtyy tonne keskenmeno palstalle!

3

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup.

Sitä ruskeeta tuleekin virtsan mukana

• Minä vain

Siis tuleeko ruskea vuoto virtsaputkesta? Jos tulee, niin silloin kyseessä on kai jokin tulehdus. Tulehdukset ovat hoidettuna vaarattomia sikiölle. Jos tulee emättimestä niin siihen on vaikea sanoa mitään. Itselläni ollut ruskeaa vuotoa kolme kertaa tämän raskauden aikana ja syytä ei ole löytynyt. Ekan kerran oli rv14 rakastelun jälkeen. Emättimestä oli särkynyt verisuoni. Rakastelu on siis yksi syy, mikä voi vuotoa aiheuttaa.

Minulle on lääkäri sanoi, että niin kauan kuin vuoto on ruskeaa, ei veristä, ei tarvitse säikähtää. Olin kuitenkin joka kerta ihan sekaisin pelosta kunnes pääsin lääkäriin. Soita huomenna neuvolaan. Katsovat varmaan tilanteen uudestaan tai tekevät ainakin tulehduskokeet.

• tuhannesti!
        Minä vain kirjoitti:

Siis tuleeko ruskea vuoto virtsaputkesta? Jos tulee, niin silloin kyseessä on kai jokin tulehdus. Tulehdukset ovat hoidettuna vaarattomia sikiölle. Jos tulee emättimestä niin siihen on vaikea sanoa mitään. Itselläni ollut ruskeaa vuotoa kolme kertaa tämän raskauden aikana ja syytä ei ole löytynyt. Ekan kerran oli rv14 rakastelun jälkeen. Emättimestä oli särkynyt verisuoni. Rakastelu on siis yksi syy, mikä voi vuotoa aiheuttaa.

Minulle on lääkäri sanoi, että niin kauan kuin vuoto on ruskeaa, ei veristä, ei tarvitse säikähtää. Olin kuitenkin joka kerta ihan sekaisin pelosta kunnes pääsin lääkäriin. Soita huomenna neuvolaan. Katsovat varmaan tilanteen uudestaan tai tekevät ainakin tulehduskokeet.

Helpotti tosi paljo kuulla, et ei välttämättä oo mitään vakavaa.
        Kyl se kai tulee emättimestä, ku aina virtsan mukana ei tuu mitään. ei se mul seksistä ainakaa johdu.. Eikä onneks oo minkään laisia kipuja paitsi pientä painetta häpyhuulien kohdalla.
        Ja jos se on tulehdus niinku luulen, niin toivottavast ei oo viel pitkällä. Ainaki kohtu näytti ultras "puhtaalta". Niin se lääkäri sano:)
        Harmitta ku oon pari viikkoo lykänny sukupuolitesteis käymist, ku on mukamas ollu niin kiire. No huomenna ehkä vähän viisampana..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe