mukaan Ari on taas joutunu kyseisen lehden sivuille. Onkos kukaan lukenut juttuja, mitäs se tällä kertaa sisältää?
Katso-lehti
21
1300
Vastaukset
- olevan
kannen perusteella jotain uusista tuloista.
http://www.katso.fi/
Juttua en oo lukenu, että en sitten tiedä, kuinka paljon skebeliä se sisältää. :D - irtolehtimyynnin
pelastus. Sehän näemmä on vähän väliä jossain lehdessä. Arin sivuilla joku tiesi kertoa että Arista on juttu myös uudessa Annassa. Itse en yleensä lue muita kuin hesaria ja ammattilehtiä, enkä vielä ole sortunut ariholismissani niin alas, että ostaisin noita roska- ja/tai ajanvietelehtiä;D
Onneksi kuitenkin palvelu pelaa, ja joku ystävällinen sielu aina jutun referoi tai skannaa tänne tai noille virallisille sivuille.- tulis mieleenkään
ostaa lehtiä kuten katso ja seiskaa. Kuten sanoit todenperäisyys artikkeileissa huitelee aika pohjalukemissa, mutta kun sitä spekulointia syntyy ilman varsinaista juttua niin kaipaisin myös linkkiä artikkeileihin tai suoraa referaattia.
- mitään uutta
tulis mieleenkään kirjoitti:
ostaa lehtiä kuten katso ja seiskaa. Kuten sanoit todenperäisyys artikkeileissa huitelee aika pohjalukemissa, mutta kun sitä spekulointia syntyy ilman varsinaista juttua niin kaipaisin myös linkkiä artikkeileihin tai suoraa referaattia.
tuossa Katson jutussa. Samoja vanhoja asioita levymyynnistä ja arvailuja Arin tuloista. No, ehkäpä kuitenkin parempi kuin selkeät valheet sanomisista, tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.
- herranjestas
sentään. Mitään roskalehtiä et lue mutta tätä iänikuista paskaa kyllä. Nauruksi pistää tuo idiotismi. Lukemattomuutesi kait johtuu siitä että et ymmärrä niistä yhtään mitään. Luulekko sä että ilman Aria niitä lehtiä ei ostettaisi? Kerron että kyllä ostettaisiin. Ostettiin ennen ja ostetaan tulevaisuudessakin. Mä en ole yhtään lehteä ostanut Arin takia... jaa, nyt valehtelin, iltasanomia kyllä ostan Ariuutisten vuoksi:D
- ystäväni
herranjestas kirjoitti:
sentään. Mitään roskalehtiä et lue mutta tätä iänikuista paskaa kyllä. Nauruksi pistää tuo idiotismi. Lukemattomuutesi kait johtuu siitä että et ymmärrä niistä yhtään mitään. Luulekko sä että ilman Aria niitä lehtiä ei ostettaisi? Kerron että kyllä ostettaisiin. Ostettiin ennen ja ostetaan tulevaisuudessakin. Mä en ole yhtään lehteä ostanut Arin takia... jaa, nyt valehtelin, iltasanomia kyllä ostan Ariuutisten vuoksi:D
älä toki vaivaa pieniä aivojasi MEIKÄLÄISEN lukutottumuksilla. Opettele myös lukemaan viestejä, ennenkuin vastaat niihin.
"..Luulekko sä että ilman Aria niitä lehtiä ei ostettaisi?.."
- Niin missähän kohtaa viestissäni väitin, että lehtiä ei ostettaisi ilman Aria. Kirjoitin vain että Arijutut lisäävät myyntiä.
Luulen, että noita rakastamiasi roskalehtiä ostetaan kiinnostavista ihmisistä kertovien juttujen takia, varsinkin jos ne ovat negatiivisia, niinkuin usein Arin tapauksessa. Ari on kiinnostava persoona ja sekä dissaajat ja diggaajat ostaa lehtiä myös Arin takia, mutta ei tietenkään pelkästään. Roskalehdillä tarkoitan iltapäivä yms. lööppilehtiä. Naisten-, perhe- ja harrastelehdet on asia erikseen. Itse en niitä ehdi yleensä lukemaan, mutta jutut ovat yleensä kai ihan asiaa.
Väitätkö toope tosissasi, että Iltalehdet ja seiskat, ohot yms. roskat ovat muka parempaa luettavaa kuin Hesari tai ammattilehdet? Lue toki roskalehtiäsi vastakin, mutta älä sitten ihmettele, kun et tiedä mistään mitään.
Musiikki on mulle harrastus ja relaan sen ja kaiken siihen liittyvän lieveilmiöiden parissa. Suomi24 on viihdettä parhaimmillaan. - asiantuntemus
ystäväni kirjoitti:
älä toki vaivaa pieniä aivojasi MEIKÄLÄISEN lukutottumuksilla. Opettele myös lukemaan viestejä, ennenkuin vastaat niihin.
"..Luulekko sä että ilman Aria niitä lehtiä ei ostettaisi?.."
- Niin missähän kohtaa viestissäni väitin, että lehtiä ei ostettaisi ilman Aria. Kirjoitin vain että Arijutut lisäävät myyntiä.
Luulen, että noita rakastamiasi roskalehtiä ostetaan kiinnostavista ihmisistä kertovien juttujen takia, varsinkin jos ne ovat negatiivisia, niinkuin usein Arin tapauksessa. Ari on kiinnostava persoona ja sekä dissaajat ja diggaajat ostaa lehtiä myös Arin takia, mutta ei tietenkään pelkästään. Roskalehdillä tarkoitan iltapäivä yms. lööppilehtiä. Naisten-, perhe- ja harrastelehdet on asia erikseen. Itse en niitä ehdi yleensä lukemaan, mutta jutut ovat yleensä kai ihan asiaa.
Väitätkö toope tosissasi, että Iltalehdet ja seiskat, ohot yms. roskat ovat muka parempaa luettavaa kuin Hesari tai ammattilehdet? Lue toki roskalehtiäsi vastakin, mutta älä sitten ihmettele, kun et tiedä mistään mitään.
Musiikki on mulle harrastus ja relaan sen ja kaiken siihen liittyvän lieveilmiöiden parissa. Suomi24 on viihdettä parhaimmillaan.on peräisin? Mistä sinä voit tietää myykö Ari niitä lehtiä sen enempää kuin muutkaan jutut. Täällähän Arifanit kiljuvat viikosta toiseen mainostaen noita lehtiä, etteivät muka niitä osta... hah -silti on pakko lukea ne. Sairasta menoa.
Opettele sä kuule itse vaan lukemaan. Tätä paskapalstaa luet ahkerasti mutta et ymmärrä lukemaasi. Taitaisi sullakin olla syytä oikein ostaa noita roskalehtiä, eikä niitä rikollisesti lukemalla kauppiaan hyllyiltä, niin saattaisi tuo ymmärrys muutakin maailmaa kohtaan avartua.
Et sä oikein relaantuneelta ihmiseltä vaikuta. Aika pimeä on toi sun mielesi. - ihan
asiantuntemus kirjoitti:
on peräisin? Mistä sinä voit tietää myykö Ari niitä lehtiä sen enempää kuin muutkaan jutut. Täällähän Arifanit kiljuvat viikosta toiseen mainostaen noita lehtiä, etteivät muka niitä osta... hah -silti on pakko lukea ne. Sairasta menoa.
Opettele sä kuule itse vaan lukemaan. Tätä paskapalstaa luet ahkerasti mutta et ymmärrä lukemaasi. Taitaisi sullakin olla syytä oikein ostaa noita roskalehtiä, eikä niitä rikollisesti lukemalla kauppiaan hyllyiltä, niin saattaisi tuo ymmärrys muutakin maailmaa kohtaan avartua.
Et sä oikein relaantuneelta ihmiseltä vaikuta. Aika pimeä on toi sun mielesi.hajalla;DDD. Kauheesti sua kiinnostaa täällä "paskapalstalla" tonkia. Miksi ihmeessä? Oleksä joku paska-asiantuntija? Siinä tapauksessa kantsis keskittyy ihan itseesi.
En ole missään kohdin sanonut olevani ASIANTUNTIJA! Opettele tosiaan lukemaan kokonaisia lauseita. Suomi24- ei siis ole mikään asiantuntijafoorumi, vaikka monet mielellään itseään asiantuntijana täällä pitääkin. Tämä on keskustelufoorumi, missä vaihdetaan mielipiteitä asioista ja ilmiöistä jne.
Mä olen todellakin ihan relaxed, ja nyt kaikenlisäksi aika huvittunut tosta vuodatuksestasi. Miksi sulla on noin paha olla? - et ole
ihan kirjoitti:
hajalla;DDD. Kauheesti sua kiinnostaa täällä "paskapalstalla" tonkia. Miksi ihmeessä? Oleksä joku paska-asiantuntija? Siinä tapauksessa kantsis keskittyy ihan itseesi.
En ole missään kohdin sanonut olevani ASIANTUNTIJA! Opettele tosiaan lukemaan kokonaisia lauseita. Suomi24- ei siis ole mikään asiantuntijafoorumi, vaikka monet mielellään itseään asiantuntijana täällä pitääkin. Tämä on keskustelufoorumi, missä vaihdetaan mielipiteitä asioista ja ilmiöistä jne.
Mä olen todellakin ihan relaxed, ja nyt kaikenlisäksi aika huvittunut tosta vuodatuksestasi. Miksi sulla on noin paha olla?asiantuntija mutta kuitenkin tiedät että Ari myy noita paskalehtiä.
Sä muuten olet toivottoman tylsä ihminen. Joutuuko kaikki selittää sulle rautalangalla asiat. Ihmettele nyt sitäkin ihan relaxissa!
- ei mitää erikoista
Silmäilin kauppareissulla ko lehden. Eipä siinä mitään ihmeellistä ollut. Tilastotietoja edellisten idolien myynneistä jne. 1 1/2 sivua skepeliä:) Ja loput 1/2 sivua oli omistettu Ilkka Jääskeläiselle otsikolla "en ole flobbi", heh ja vieressä on vertailu levymyynneistä...
No jos "jotain" informatiivista niin Vans -vaatemerkki Katson tietojen (siis totuus on tuolla jossain) sponsoroi Aria ja levy-yhtiö on vuokrannut Arille asunnon, kuten aiemmillekin idols voittajille.
Kovin positiivissävytteinen juttu... Tiedä sitten mistä ovat levymyyntiluvun 55 000 saaneet, kun Iltalehti kertoi levymyynniksi 60 000....- tekstissä
Tekstissä sanotaan levyä myydyn reilusti yli 60000 kappaletta eli lähes tuplaplatinan verran. Että sillai.
- asiavirhe
tekstissä kirjoitti:
Tekstissä sanotaan levyä myydyn reilusti yli 60000 kappaletta eli lähes tuplaplatinan verran. Että sillai.
Katsolla, jos noin sanovat. Nimittäin jos levy on myynyt REILUSTI 60 000 kpl, niin eihän se silloin enää voi olla LÄHES tuplaplatinan verran, koska tuplaplatinan raja on 60 000 kpl. Eli kyllä silloin on tuplaplatina jo plakkarissa. :D
Pilkkua on tälle päivälle sitten taas hyväksikäytetty. x) - ihminen?
ostit siis lehden ja selailit sen kotimatkalla. Kukaan ei kehtaa lukea kaupassa lehdistä noin pitkiä tarinoita. Noh - ehkä Arifanit ovat sen verran röyhkeitä että siihen kykenevät
- roskalehtien
ihminen? kirjoitti:
ostit siis lehden ja selailit sen kotimatkalla. Kukaan ei kehtaa lukea kaupassa lehdistä noin pitkiä tarinoita. Noh - ehkä Arifanit ovat sen verran röyhkeitä että siihen kykenevät
artikkelit ei varsinaisesti ole mitään huikean laajoja ja kattavia. Äkkiähän ne silmäilee kaupassa läpi ja normaalilla muistilla varustetut ihmiset kyllä kykenee tuon verran asioita muistamaan vielä muutaman tunnin lukemisen jälkeen. :D
Ite monesti kattelen Ari-jutut kaupassa läpi, jos ne on sellaisessa lehdessä, jota en todellakaan taloudellisesti halua tukea (lue: paskalehdet). :D
- poimittua
Entinen karaoke-isäntä Ari Koivunen on matkalla kaikkien aikojen suomalaiseksi idoliksi.
Arin debyyttialbumi on yksi Suomen nopeimmin myyneistä levyistä.
Roimat rojaltit.
Ari on hinnoiltaan Suomen kärkiartistien joukossa.
Arin elämää ennen ja jälkeen Idolsin luotaavan kirjan ensimmäinen painos myytiin loppuun alle viikossa. - linkki..
artikkeliin
En ole varma josko joku olisi sen jo linkittänyt aikaisemminkin, mutta siinä tapauksessa uusintana tässä:
http://www.menkaapois.net/gm/images/1186084651.png
http://www.menkaapois.net/gm/images/1186084780.png- kauhistuksen
kanahäkki! Ari on vanhentunut ihan silmissä. Silmien seudut on kuin vanhalla juopolla. Leukapielet ovat vielä nuoren miehen oloiset. Johtuu varmaan siitä että on niin laiha ja nuori vielä. Mutta kyllä oli silmät niin ryppyiset jo että mitä onkaan kymmenen vuoden päästä.
- ja kirkkaaltahan
kauhistuksen kirjoitti:
kanahäkki! Ari on vanhentunut ihan silmissä. Silmien seudut on kuin vanhalla juopolla. Leukapielet ovat vielä nuoren miehen oloiset. Johtuu varmaan siitä että on niin laiha ja nuori vielä. Mutta kyllä oli silmät niin ryppyiset jo että mitä onkaan kymmenen vuoden päästä.
tuo näyttää. Hanki silmälasit.
- kauhistuksen
kauhistuksen kirjoitti:
kanahäkki, kun sinä osaat taas keskittyä olennaiseen.
Näet, mitä haluat. Minun mielestä tuossa kuvassa ei ole mitään vikaa, hyvä kuva nuoresta ja suloisesta miehestä. - ei tuore
kauhistuksen kirjoitti:
Hmm... Katso kaivaa noita kuviaan arkistosta. Sama kuva on mielestäni ollut lehdessä aiemminkin:)
- vaan mielipiteistä
ja kirkkaaltahan kirjoitti:
tuo näyttää. Hanki silmälasit.
jos tota neutraalisti kattoo niin ei siinä kyllä nää kuin nuorehkon pojanklopin. Mulla ainakaan ryyppäys tuu tosta kuvasta mitenkään mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261