myös toisen lapsen kummeja??
miten menikään..?
sylikumminhan on oltava eri??vai??
Voikoesikon kummit olla
4
1043
Vastaukset
- tiedä
mutta mun mielestä ei nykyään ainakaan oo merkitystä onko sylikummi vai ei, tai siis ettei sellasta nimitystä enää käytetä, kummi kun kummi. Mutta tuntuis oudolta et ois samat kummit..?
- maria.v
voivat olla samat kummit.
Mitään sylikummeja ei merkata mihinkään kummitodistuksiin ym, se on vain puhekieltä (eikä siis oikeasti tarkoita mitään). Voihan lasta pitää sylissä esim. isäkin, jolloin mitään "sylikummia" ei edes ole. - Katinka
juu voi olla...
miun äiti on oman siskosa molempien lasten kummi... - Gummitus-tät
Olen kummi ystäväni molemmille lapsille ja minusta se on tosi mukavaa. Jo ensimmiäisen lapsen syntymän aikoihin tulisin oleman tämän perheen kuvioissa normaalia enemmän. Toisen lapsen synyttyä emme edes kysyneet vaan minä vaan aloin kummiksi. Homma on toiminut erittäin hyvin. Avomiehen on lasten kummisetä, vaikka ei kirkonkirjoihin merkittykään.
Nyt isompina lapsetkin sanovat, että tää on tosi reilu systeemi.
Niin onkin. Voimme viettää aikaa olempien lasten kanssa ja olla molemille spesiaali-ihmisiä. On myös kiva hemmotella molempia lahjoilla, eikä toisen tarvitse olla kateellinen.
Jollekin tällainen kummina oleminen voisi olla raskasta. Kehottaisin vain tarkkaan miettimään, että onko pari sopiva. Samaa ns. synttäri-joulu-kummia tuskin kannattaa toiselle lapselle ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756