Onko kalustolla väliä?

Renki, 39v nainen

Totta hitossa sillä on väliä!! Parhaat rengit ajavat parhailla autoilla, näin se homma pyörii. Minä vietän ratin takana n. 200h/kk, enkä todellakaan tekisi sitä, jos ei kalusto olisi "vimosen päälle"!! Ja isäntä myös!! :=D

11

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksin käyttäjänä

      sanoisin, että on tietysti. Istuuhan sitä mieluummin Mersussa tai Volvossa kuin jossain natisevassa japsissa. Saman hinnan kun kuitenkin kyyti maksaa.

      • muuta

        Ikävä kyllä joskus joutuu jopa Corollan kyytiin istumaan, ei hyvä


      • ex kuski
        muuta kirjoitti:

        Ikävä kyllä joskus joutuu jopa Corollan kyytiin istumaan, ei hyvä

        Kyl mää sanon et persiistä se oli, ajoit sitte premium luokan autolla tai tojotalla.

        Luojan kiitos sekin kärsimys on nyt ohi. Jos pitäs valita taksin ajamisen ja itsemurhan väliltä niin siin vaiheessa kuolemakin alkais kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta!


      • Renki, 39v nainen
        ex kuski kirjoitti:

        Kyl mää sanon et persiistä se oli, ajoit sitte premium luokan autolla tai tojotalla.

        Luojan kiitos sekin kärsimys on nyt ohi. Jos pitäs valita taksin ajamisen ja itsemurhan väliltä niin siin vaiheessa kuolemakin alkais kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta!

        Kaikista ei yksinkertaisesti ole taksikuskiksi! Onneksi olet huomannut sen itsekin ja hankkinut muita hommia...(tai siirtynyt kortistoon) :=D


    • aloilla

      parhaat istuu työpaikallaan vajaat 160 tuntia kuussa, näin se homma pyörii.

    • mml

      JOS ITTE AJAIS NIIN OIS JA YKKÖSMERKKINÄ OLISI MERSU..VARAAUTONA MM VOLVO S80 JA FORD TAUNUS-76
      2-LITRAISELLA KONEELLA SININEN SEDAN AUTOMAATTIVAIHTEISTOLLA

    • Per S. E.

      Oletko aivan varma siitä, että et mielummin haluaisi pari prosenttiyksikköä suuremman provision, jos auto olisi, sanotaanko, vaikkapa Octavia sen ökyauton sijaan? Halvemman auton kanssa käy muuten helposti niin, että myös vapaaehtoiset autovakuutukset tulevat halvemmiksi.

      • Renki, 39v nainen

        Minulla on nyt jo alan ns. huippupalkka! :=)) Sillä ei ole mitään tekemistä työvuosien ym. kanssa, se vain on HYVÄ! Plus siihen ylimääräiset kesä-, joulu-, synttäri- ym.rahat päälle. Plus isäntä tuo auton pihaan pestynä, tankattuna jne..
        Ei voi kuin nauttia työnteosta ja ajaa he***in hyviä tilejä!


      • sinä..

        Työnnä sinä se Skoda vaikka hanuriis. Kuka tekee töitä rukkasilla, jos saman rahan saa isännältä sekä asiakkaita vaikka mesellä!


      • ......
        sinä.. kirjoitti:

        Työnnä sinä se Skoda vaikka hanuriis. Kuka tekee töitä rukkasilla, jos saman rahan saa isännältä sekä asiakkaita vaikka mesellä!

        Itsekin ajan taksia vaan mersuja en kelpuuta alleni.. penkit ihan ala-arvoiset,ajettavuus ihan surkeaa-saa koko ajan ohjastaa kun ei mene suoraan yhtään.. ja talvella ihan säälittävä kun kiinni meinaa jäädä joka paikkaan kun saksalainen sähköaivo ei ymmärrä oikeaa talvea..aivan liian yliarvostettu auto, ylihintainen vika kasa...


      • sitten kelpaa?
        ...... kirjoitti:

        Itsekin ajan taksia vaan mersuja en kelpuuta alleni.. penkit ihan ala-arvoiset,ajettavuus ihan surkeaa-saa koko ajan ohjastaa kun ei mene suoraan yhtään.. ja talvella ihan säälittävä kun kiinni meinaa jäädä joka paikkaan kun saksalainen sähköaivo ei ymmärrä oikeaa talvea..aivan liian yliarvostettu auto, ylihintainen vika kasa...

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä se sitten on se OIKEAN AUTON merkki? Ai niin ja mulla ei sitten ole mersua, että en kysy tätä provosoituneena:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe