Kukaan PCO:lainen saanut apua clomeista?

Tinttu

Hei!

Itselläni ei ole vielä ihan varmuutta saatu asiaan, että onko minulla pco. Monirakkulaisuutta ainakin viimeksi havaittu, kun kävin gynellä (4/07). Nyt elokuussa siis uudelleen gynelle menossa.

Kuukautiskierto mulla ollu aina epäsäännöllinen ja söinkin teroluteja 3 kk ennen tätä kierto. Taas siis menkat hukassa. Luultavasti gyne määrää mulle lisää teroja ja toivottavasti ne CLOMIFENIT myös. Niitä ainakin aion kysyä, ellei gyne itse ehdota.

Nyt sitten kysyisinkin, että onko kellekkään pco:laiselle tai monirakkulaisuudesta kärsivälle ollut apua raskautumisen suhteen clomeista?

Uskoisin, että täällä on joitakin odottajia, joilla on pco.

4

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaan...

PCO On sama kuin monirakkulaiset munasarjat..ja minun tietääkseni ne ei "itsestään" katoa.Tuleeko sinulla itsestään koskaan ovulaatiota?Itse söin terolutteja puoli vuotta,myöhemmin puoli vuotta clomifenejä..niillä saatiin aikaan ovulaatio joka kiertoon.Mutta ei toivottua lopputulosta eli raskautta..Muiden hedelmöityshoitojen jälkeen söin vielä satsin clomifenejä ja raskauduin :)Eli niistä olikin apua,vaikkakin aluksi ei toimineetkaan.Minulla on aika paha PCO ja toinen munajohdin poistettu

Tulin Clomien avulla 2 kertaa raskaaksi, mutta molemmat menivät kesken raskausviikolla 8.
      Nyt 2,5 vuotta myöhemmin olen raskaana viikolla 30 ihan ilman mitään lääkkeitä!
      Kun yritys loppui, niin raskaus tuli... :)
      Silti edelleen ultrassa näkyi monirakkulaiset munasarjat.

• ennuli

meillä on 5kk vanha tyttö joka on clomeilla saanut alkunsa.Mulla ainakin tepsi hyvin eikä minkäänlaisia ongelmia raskausaikana.:) tsemppiä!

• Alkuperäinen...

Siitä en tiedä, ovuloinko normaalisti. Aion selvittää sen, kun viikon päästä käyn gynellä. Tuskinpa ovuloin, koska kierrot ovat niin pitkiä yleensä, vaikkakin joskus ollut ihan 28-32 välisiäkin. :) Kiva tietää, että clomeilla on jotkut onnistuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe