kokemusta skorpioninaisesta?

VALLE

Kenelläkään miespuolisella mitään kokemuksia skorpioninaisista? Kuullut olen että ovat toisinaan aika piikikkäitä mutta muita kokemuksia? Olen ihastunut.

33

10905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorppari neito

      Vallelle:
      Anna ihastuksellesi valta, sillä olet ihastunut naiseen, joka on pinnan alla herkkä ja voimallisesti tunteva. Mikäli kemiat on molemminpuolista on suhteenne voimakas ja kiihkeä, tunteiden täyttämä, toiminnallinen. Skorppari on piikikäs vain kun häntä loukataan, joten kehoittaisin herrasmiesmäiseen käytökseen, rehellisyyteen ja luotettavuuteen.

      • skopuNaisen

        kanssa pärjää sillä että on avoin, rehellinen, pitää lupaukset, on kohtelias (siis ilmoittaa myöhästymiset yms) Hellii ja halaa, silittää ja on kuitenkin hiukan itsepäinen ja omanarvontuntoinen mies. Ei alistu tossun alle :)


    • Ryby

      skorpioninainen on myös ristiriitainen, voi toisinaan sanoa ei vaikka tarkoittaakin kyllä tai toisinpäin, kärsivällisyyttä vaatii että ymmärrät mitä lopulta tarkoittaa ja haluaa. Ja kun piikit lentää, niin ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että kadun niitä saman tien kun lentävät suusta, vaikkakaan en näytä sitä. Joskus outo käytös on vaikeaa itsekin ymmärtää. Kaikki ei johdu siis kumppanista, ja siitä kuinka hankala on, vaan omista
      tunteista.

      Halusin vain tuoda tämänkin näkökulman esiin.

      • koralli

        skorpparissa on huonotkin puolensa, mutta on äärimmäisen lojaali, jos olet rehellinen, sillä muuten saat tuntea tuta;). Kiihkeä, osaa olla pidättyväinenkin, jos haluaa. Suorasanainen ja odottaa samaa myös toiselta. Skorpparin kanssa elämä ei ole pitkästyttävää, rakastaa myös rauhallisia koti-iltoja, hyvää ruokaa, viiniä ja unohtamatta seksiä, joka ei ole latteaa:).


      • ei harrastelijoille
        koralli kirjoitti:

        skorpparissa on huonotkin puolensa, mutta on äärimmäisen lojaali, jos olet rehellinen, sillä muuten saat tuntea tuta;). Kiihkeä, osaa olla pidättyväinenkin, jos haluaa. Suorasanainen ja odottaa samaa myös toiselta. Skorpparin kanssa elämä ei ole pitkästyttävää, rakastaa myös rauhallisia koti-iltoja, hyvää ruokaa, viiniä ja unohtamatta seksiä, joka ei ole latteaa:).

        "Helppoa ei ole mutta mielenkiintoista kylläkin".


      • ihan totta

        Itse havaitsin kerran tapaillessani erästä miestä, kuinka ristiriitaisia signaaleja annan. Kun olisin halunnut halata-vetäydyin, kun olisin halunnut sanoa toiselle jotakin kaunista- sanoinkin jotain piikikästä, kun olisin vain halunnut olla toisen lähellä- lähdinkin pois. Kaikki tämä vain siitä syystä, että minun on vaikea näyttää pitäväni toisesta. Ei ihme, että mies kyllästyi käytökseeni..


    • laitila

      oma horoskooppimerkkisi on?

    • sängyssä

      :)...

    • näin se menee

      ei välttämättä huomioi sinua lainkaan..., olet kuin ilmaa, siitä tietää että kiinnostunut.

      • Skorpparinainen

        Toi on niin totta!

        Voin yöelämässä lirkutella kaikille muille paitsi hänelle, josta olen oikeasti kiinnostunut. Tai jos uskaltaudun juttusille, hänen seurassaan itsevarmuuteni katoaa, enkä saa mitään järkevää sanottua. :(


      • hyvä huomata
        Skorpparinainen kirjoitti:

        Toi on niin totta!

        Voin yöelämässä lirkutella kaikille muille paitsi hänelle, josta olen oikeasti kiinnostunut. Tai jos uskaltaudun juttusille, hänen seurassaan itsevarmuuteni katoaa, enkä saa mitään järkevää sanottua. :(

        et on muitakin :)


      • se menee
        hyvä huomata kirjoitti:

        et on muitakin :)

        tunnistan itseni:)


    • heppihei

      älä herranjumala sekaannu! persoona liian kieroutunut,ajattelee vain itseään,pieniä valheita kokoajan (ei sitä itsekkään huomaa),kylmiä,pinnallisia,ailahtelevaisia,itserakkaita ja omahyväisiä,julmia loukkauksia.... 100% totta.. tiät jos sekaannut

      • on sinun oma

        horoskooppi merkki, itse täydellisyys, anna kun arvaan olet varmaan härkämies, nehän osaa haukkua muita ja itsessään heissä ei tietenkään ole vikaa.


      • miehet pärjää

        kyllä skorppari naisen kanssa, mutta valehtelijat ja kieroilijat jotka on kärähtäneet valheistaan ne ei pärjää meidän kanssa.


      • Skorpparinainen
        on sinun oma kirjoitti:

        horoskooppi merkki, itse täydellisyys, anna kun arvaan olet varmaan härkämies, nehän osaa haukkua muita ja itsessään heissä ei tietenkään ole vikaa.

        mä sanoisin, et skopumieshän se siellä sanoi oman mielipiteensä. Eikä ole loppuviimein kuitenkaan ymmärtänyt tapaamiansa skopunaisia ollenkaan...


      • naasse
        miehet pärjää kirjoitti:

        kyllä skorppari naisen kanssa, mutta valehtelijat ja kieroilijat jotka on kärähtäneet valheistaan ne ei pärjää meidän kanssa.

        kaksi valehtelevaa ja kieroutunutta ie todellakaan pärjää samankaton alla,olet aivan oikeassa!!


      • on varsinkin
        naasse kirjoitti:

        kaksi valehtelevaa ja kieroutunutta ie todellakaan pärjää samankaton alla,olet aivan oikeassa!!

        härkämies niin sillä on paras olla skorppari pitämässä totuuden tiellä, turhaan haukut skorppareita kieroutuneiksi, taidat itse olla sellainen, olet saanut skorpparilta korvillesi tai jäänyt kiinni valheesta, turha urputtaa.


      • idiootti on tullut
        naasse kirjoitti:

        kaksi valehtelevaa ja kieroutunutta ie todellakaan pärjää samankaton alla,olet aivan oikeassa!!

        tänne murjomaan vitsejä, hah hah haa kun naurattaa, joskus noillakin hidas älyisillä joku liikkuu siellä päässä vaikkei ulkoapäin aina huomaa.


      • ei tietenkään ole

        mitään vikaa, skorppari antaa takas jos huomaa että toinen vedättää, valehtelee ja kieroilee, niin että muisteleppas itse mitä on tullut tehtyä.


      • vähän omaperäisemmän

        nimimerkin, tunnistan sinut ja kato peiliin niin sieltä löytyy täsmälleen sinun kuvailemasi henkilö.


      • onkohan
        Skorpparinainen kirjoitti:

        mä sanoisin, et skopumieshän se siellä sanoi oman mielipiteensä. Eikä ole loppuviimein kuitenkaan ymmärtänyt tapaamiansa skopunaisia ollenkaan...

        Sellaista miestä vielä keksittykään joka ymmärtäis skorpparinaista? :)


      • tsarts

        tuo kyl sopii hyvin itseeni et hyvin oot perehtyny skorppari-naikkosiin... jos ite ymmärtäisin itteeni noin hyvin olisin ehkä viisain koko maanpäällä...


    • Skorpparinainen

      Me ollaan aika ristiriitaisia tapauksia enin osa. helppoa meidän kanssa ei ole, mutta se täytyy kestää. Normaalit huomionosoitukset ja itsevarmuus miehessä itsessään on valttia. Kammarin puolella täytyisi osata pistää itsensä likoon ja antaa skorpparinaisen hallita myös hommaa sopivissa määrin. Me kun aina keksitään kaiken näköistä, eli ei tule olemaan tylsää..Rehellinen ja luotettava on aika ehdoton. Vapautta tarvitaan ja hengittämistilaa, että voi taas palata onnellisena oman kullan kainaloon. Tuo vapaus tarkoittaa aikaa omille jutuille ja tekemiselle. Tässäpä sitä nyt olikin..

      • nmiessss

        Vaikka hieman h-skooppeihin uskonkin, ei mun avokissa ole oikein tyypillisiä skopun piirteitä(tunnen useita). Toki voi olla, että näen vain "hyvät puolet" koska meillä toimii, ainakin omasta mielestäni kaikki. Itse olen siis neitsytmies.

        Todella ihana luonne on mun tytöllä. Ei mitenkään vaikea. Mitä nyt joskus leikkaa kiinni, kunten mullakin. Ainut mitä olen ihmetellyt on huumorintaju. Sitä joko ymmärtää tai sitten ei (kuulemma) Multa menee kaikki ohi :)

        Intensiivistä kokemusta noin 2v.


      • on...........................
        nmiessss kirjoitti:

        Vaikka hieman h-skooppeihin uskonkin, ei mun avokissa ole oikein tyypillisiä skopun piirteitä(tunnen useita). Toki voi olla, että näen vain "hyvät puolet" koska meillä toimii, ainakin omasta mielestäni kaikki. Itse olen siis neitsytmies.

        Todella ihana luonne on mun tytöllä. Ei mitenkään vaikea. Mitä nyt joskus leikkaa kiinni, kunten mullakin. Ainut mitä olen ihmetellyt on huumorintaju. Sitä joko ymmärtää tai sitten ei (kuulemma) Multa menee kaikki ohi :)

        Intensiivistä kokemusta noin 2v.

        ...on rehellinen itselleen ennenkaikkea.
        Jos ei, huomaa sen pian ja korjaa tilanteen.


      • Honey-Cat
        nmiessss kirjoitti:

        Vaikka hieman h-skooppeihin uskonkin, ei mun avokissa ole oikein tyypillisiä skopun piirteitä(tunnen useita). Toki voi olla, että näen vain "hyvät puolet" koska meillä toimii, ainakin omasta mielestäni kaikki. Itse olen siis neitsytmies.

        Todella ihana luonne on mun tytöllä. Ei mitenkään vaikea. Mitä nyt joskus leikkaa kiinni, kunten mullakin. Ainut mitä olen ihmetellyt on huumorintaju. Sitä joko ymmärtää tai sitten ei (kuulemma) Multa menee kaikki ohi :)

        Intensiivistä kokemusta noin 2v.

        me ollaan neitsyt-mies ja skopu-nainen.... ja hienosti menee nykyisin kun on opittu toisiamme :)
        Hitsin hienoa kun kerrankin on mies joka ei nillitä eikä utele eikä nyhjää sohvannurkassa :)))


    • elcorazon

      aivan ihana kammarin puolella!!! mut muuten tuntuu vähän etäiseltä..johtuukohan se just täältä lukemastani et jos kinnostusta löytyy ni ollaan ilmaa vaan?? ite oon leijonamies...ja en voi kuvitella intohimoisempaa paria...tietty toinen leijonaki hyvä...mut kui pitkälle pelkällä intohimolla pötkitään...?

    • ARTEMIS59

      miehelle on tärkeä tietää, että skorpioninaista ei voi iskeä, jos hän on sinusta kiinnostunut, hän näyttää sen kyllä. Luet vain merkit oikein ja olet rohkea jos vihreä valo vilkkuu...esim pitkä syvä katse häneltä on hyvä merkki...
      Skorpioni nainen testaa rakastettunsa. Hän haluaa tietää oletko tosissasi. Siitä ei pidä pelästyä, kaikki hyvin jos olet. Älä heittäydy riippuvaiseksi, itsenäinen mies on skorpionin valinta. Jos olet hyvin seksuaalinen ja sivistyneesti macho tyyppiä ja vvihdyt sänkykamarissa, oikein hyvä. Skoprpioninainen tarvitsee paljon rakkautta ja hellyyttä, sanat ja teot ovat molemmat tärkeitä. Hän voi olla epäluuloinen ja mustasukkainen ja kysellä menneisyydestäsi. Älä erehdy kertomaan, keskity vain häneen ja teidän yhdessäoloonne.
      Skorpioninaisen mielialat voivat vaihdella kiihkeästä lämmöstä etäisyyteen. Niihin pitää vain tottua. Ole vakaa silloin kun hän on levoton, seiso omilla jaloillasi ja anna hänen kokea olevansa turvassa kanssasi, niin hyvin menee. Monet skorpioninaiset pitävät hieman isällisestä miehestä...
      siinä muutama vihje ja onnea matkaan!

      • skopunainen

        Ainakin omalta osaltani allekirjoitan kaiken tuon, erittäin hyvin sanottu ja kiteytetty!! Vielä kun jostain löytäisi tuollaisen miehen :D...


      • juuri näin

        oikein nauratti kun luin tuota viestiä "isällisestä" miehestä skorpionin rinnalle. Ainakin omalla kohdalla NIIN totta. Itse skorpionina on vaikea välillä ilmaista itseään/tunteita ja haluaisin että läheiset ihmiset "vain tietäisivät" miten käyttäytyä eri tilanteissa kanssani, ilman että pitää antaa itsestään verbaalisesti niin paljon :)


      • marjo''
        skopunainen kirjoitti:

        Ainakin omalta osaltani allekirjoitan kaiken tuon, erittäin hyvin sanottu ja kiteytetty!! Vielä kun jostain löytäisi tuollaisen miehen :D...

        Todellakin hyvä tiivistys!


    • varmaankin

      molemminpuolista, skorpparinainen tietää kuka ja mikä vetää puoleensa, soita hänelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe