Olen nyt n.3 vuotta seurannut suomi24:n treffipalstaa, aktiivisesti. Olen hakenut naista ikähaarukassa 33-42 ja jostain kumman syystä, olen ollut havaitsevinani, että tuossa ikähaarukassa on valtaosa jousimiehiä, pääasiassa eronneita. Liekkö jousimies-naisen yleinen sopeutumattomuus syynä kariutuneisiin suhteisiin. Omakohtainen kokemus elämän varrelta, osoittaa että kala-mies ei pärjää kauaa jousimies-naisen kanssa.
treffipalstalla...
6
1108
Vastaukset
- rapu
moi..olen rapunainen ja yli 3 kymppinen..sinkku...kala ja rapu tulevat hyvin toimeen...niissä on hellyyttä ja tärkein että osaavat puhuu asioista kuin asioista ja riidat osaavat selvittää..kumpikin herkkiä ovat ja haavoittuvaisia..ihania ihmisii ovat..etippä itelles rapunainen..tässäki olis yksi vailla omaa kultaa=)
- heips
moi..olen rapunainen ja yli 3 kymppinen..sinkku...kala ja rapu tulevat hyvin toimeen...niissä on hellyyttä ja tärkein että osaavat puhuu asioista kuin asioista ja riidat osaavat selvittää..kumpikin herkkiä ovat ja haavoittuvaisia..ihania ihmisii ovat..etippä itelles rapunainen..tässäki olis yksi vailla omaa kultaa=)
- Kala-kaveri
Mutta mulla on suhdetoiminta jo aluillaan härkä-tytön kanssa. Kyllä se kala-kulta sullekkin löytyy:)
antoisaa alkusyksyä.
- Jouskaritar
"Liekkö jousimies-naisen yleinen sopeutumattomuus syynä kariutuneisiin suhteisiin."
Kyllä mä vaatisin ihan tilastotietoa ennenkun lähden mitään yleinen sopeutumattomuus- johtopäätöksiä nielemään. - Nimetön
Mielestäni olet melko oikeassa meidän jousinaisten suhteen, itse olen ollut kyllä vakituisessa suhteessa kalamiehen kanssa jo kymmenisen vuotta, ja suhde on ollut ihanaa aikaa, mutta myös paljon ristiriitoja täynnä mutta yhteinen sävel on kuitenkin aina löytynyt. Mutta ei tämäkään ikuisuuksia kestä ja karikkoja on takana ja edessä sen verran paljon että taitaa tämä suhde vetää viimeisiään. Että voi myös olla ihan hyvä yhdistelmä kalat ja jousimies mutta sen eteen joutuu paljon tekemään töitä ja silti sekään ei välttämättä takaa ikuista onnea.
Nim. Itsekin aktiivinen treffipalstalla kävijä... - jousimies->
Ehkä se liittyy jousimiehen haluun vapauteen ja riippumattomuuteen. Alkaa ahdistamaan jos jatkuvasti kylki kyljessä kiinni "kudetaan".
Voi silti olla yhdessä, mutta kauhea kahlitseminen ei käy jousimiehelle :) Tarvisee tilaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694327
- 664002
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1143843SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p753194- 863132
- 632377
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621756Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1281223SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2131215Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411215