treffipalstalla...

Kala-kaveri

Olen nyt n.3 vuotta seurannut suomi24:n treffipalstaa, aktiivisesti. Olen hakenut naista ikähaarukassa 33-42 ja jostain kumman syystä, olen ollut havaitsevinani, että tuossa ikähaarukassa on valtaosa jousimiehiä, pääasiassa eronneita. Liekkö jousimies-naisen yleinen sopeutumattomuus syynä kariutuneisiin suhteisiin. Omakohtainen kokemus elämän varrelta, osoittaa että kala-mies ei pärjää kauaa jousimies-naisen kanssa.

6

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu

moi..olen rapunainen ja yli 3 kymppinen..sinkku...kala ja rapu tulevat hyvin toimeen...niissä on hellyyttä ja tärkein että osaavat puhuu asioista kuin asioista ja riidat osaavat selvittää..kumpikin herkkiä ovat ja haavoittuvaisia..ihania ihmisii ovat..etippä itelles rapunainen..tässäki olis yksi vailla omaa kultaa=)

• heips

moi..olen rapunainen ja yli 3 kymppinen..sinkku...kala ja rapu tulevat hyvin toimeen...niissä on hellyyttä ja tärkein että osaavat puhuu asioista kuin asioista ja riidat osaavat selvittää..kumpikin herkkiä ovat ja haavoittuvaisia..ihania ihmisii ovat..etippä itelles rapunainen..tässäki olis yksi vailla omaa kultaa=)

• Kala-kaveri

Mutta mulla on suhdetoiminta jo aluillaan härkä-tytön kanssa. Kyllä se kala-kulta sullekkin löytyy:)
        antoisaa alkusyksyä.

• Jouskaritar

"Liekkö jousimies-naisen yleinen sopeutumattomuus syynä kariutuneisiin suhteisiin."

Kyllä mä vaatisin ihan tilastotietoa ennenkun lähden mitään yleinen sopeutumattomuus- johtopäätöksiä nielemään.

• Nimetön

Mielestäni olet melko oikeassa meidän jousinaisten suhteen, itse olen ollut kyllä vakituisessa suhteessa kalamiehen kanssa jo kymmenisen vuotta, ja suhde on ollut ihanaa aikaa, mutta myös paljon ristiriitoja täynnä mutta yhteinen sävel on kuitenkin aina löytynyt. Mutta ei tämäkään ikuisuuksia kestä ja karikkoja on takana ja edessä sen verran paljon että taitaa tämä suhde vetää viimeisiään. Että voi myös olla ihan hyvä yhdistelmä kalat ja jousimies mutta sen eteen joutuu paljon tekemään töitä ja silti sekään ei välttämättä takaa ikuista onnea.

Nim. Itsekin aktiivinen treffipalstalla kävijä...

• jousimies->

Ehkä se liittyy jousimiehen haluun vapauteen ja riippumattomuuteen. Alkaa ahdistamaan jos jatkuvasti kylki kyljessä kiinni "kudetaan".
      Voi silti olla yhdessä, mutta kauhea kahlitseminen ei käy jousimiehelle :) Tarvisee tilaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe