Paniikkikohtauksista en puhu (sillä nehän loppuu, kun sen sijaan ahdistus jää päälle sen aiheuttamat oireet), vaan yleisestä ahdistushäiriöstä. Eli heikottaako siinä teitä jaloissa?
Entäpä näköjutut? Ne kuulemma kans liittyy ahdistukseen, mutta olisin kiinnostunut tietämään millaisista näköjutuista on kyse? Itse olen nähnyt jo 2vk 2mm pienen umpimustan pallon jonka ympärillä hohtoa. Kun tulee näkökenttään ja räpsytän silmiä, menee pois...Mutta palailee taas joskus kun katselen jotain kirkasta/valoisaa kohtaa ja menee taas pois räpsyttämällä. Liikkuu kans näkökentässä jos vain jään tuijottelemaan sitä enkä räpsytä. :P Heh, nasevaa.
Heikottaako jalkoja
ahdistuksessa?
1
535
Vastaukset
- Jännittäjä
Kysyit heikottaako jalkoja? Voin sanoa, et kyllä heikottaa. Tuntuu joskus että ne pettää alla eikä pysty kunnolla kävelemään. Vapisuttaa ja on muutenkin tosi heikko olo, mut sit se vaan kummasti menee ohi kun pääsee tilanteesta pois.
Olen jo vuosia luullut, että on joku vakavampi sairaus, mut kaipa tuo olisi jo selvinnyt.
Päivä kerrallaan vaan eteenpäin. Eiköhän se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944