minkä ikäisiä olette?

bulimikko

Mietin vain että olenko ainoa joka potee tätä sairautta ja jokapäiväistä oksentamista vielä 27-vuotiaana...?

19

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulimikko

17-vuotias, kohta 18. About 2 vuotta takana

• NtiK

Itse 28-v., syömishäiriöstä kärsinyt noin 13 vuotta..

• menhir

21v. Ortoreksiaa takana vuosi tai puoli vuotta. Lieviä bulimian oireita on ollut heinäkuun ajan.

• Bulimiia

24-vuotias.. Oireillu ihan lievästi joku nelisen vuotta.. Kunnolla bulimiaa ollut "vasta" vuoden... Ja tuntuu jo nyt, että en kestä..

• Sazzy

olen 18-vuotias. Bulimiaa olen sairastanu maaliskuusta lähtien, sitä ennen anoreksia (ja tällä hetkellä taitaa olla sairaus kääntymässä bulimareksiaksi).

• ...

Mie olen kohta 23-vuotias, bulimiaa ollut noin 7 vuotta. Välillä ollut aika kausiluontoista, nyt alkaa oireilla jotain bulimareksiaa vai mitä lie...

• b &a

synt. 1990. kosta täytän siis 17... tätä takana jo yli 2 vuotta vaikka kai tää on mullaki jo sitä bulimareksiaa tai jtn.

• .....

minä oon 25 vuotias ja pian 8 vuotta bulimiaa takana...

• olsu

21v ja bulimiaa ollu 8v.

• Rene

14-vuotias :/ vuosi takana.

• pläski

Täytän joulukuussa 19. Vasta vuosi oksentelua, mutta yhteensä viitisen vuotta ruuan kanssa taistelua.

• 22 vuotta

viisi vuotta takana.

• diode
        22 vuotta kirjoitti:

viisi vuotta takana.

just täyttäny 17 ja vajaa vuosi takana.

• .....

17-vuotias (vm. -89) ja viisi vuotta syömishäiriöitä takana (alkoi anoreksialla ja nyt pari vuotta ollut bulimiaa)

• Sad little thing

Pian 20v, oksentelua ja ahmimista takana muutama kuukausi ja pelottaa kuinka pitkään edessä..painoa on tippunut kaiken tämän aikana noin 10 kiloa. Ensin kaikki alkoi normaalina laihdutusyrityksenä, sitten aloin laskea kaloreita, lopulta tuli kuvioihin oksentelu..Välillä on kausia kun ei syö oikeen mitään, sitten taas ratkeaa ja mättää mahan täyteen herkkuja ja se päättyy aina oksentamiseen. Nyt jo ihan voimaton olo..

• kreetta

Olen kohta 54v ikuinen laihduttaja ja painon tarkkailija. Olen lapsena kokenut insestin ja kaikkea muuta.. josta on jäänyt kaikenlaiset ongelmat. Minua palkittiin hyvällä, makealla ja muilla herkuilla,joten paino alkoi nousta jo hyvin nuorena.Painoa olen pudottanut tähän ikään yli satakiloa.Ruoka on minulle aina ongelma.Bulimia tuli kuvioihin kota 25 vuotiaana ja sitä on jatkunut näihin vuosiin asti. Joskaan ei koko aikaisesti. Mutta tiedän että kun kerran olet sitä tehnyt sinä et unohda. (anoreksia,ylensyönti-bulinia,tupakointi, alkoholi, huumeet ym..) Apua en ole koskaan hakenut.toivoisin teille nuoret että ottakaa itseänne niskasta kiinni ja opetelkaa hyväksymään itsenne,älkää uskoko mediaa ja muita jotka viestivät kauneus ihanteita.

• Kehäraakkina tässä

42 ja bulimiaa vaihtelevalla voimakkuudella 22 vuotta, ehkä enemmänkin

Todella raskasta elämää. Tunnen olevani erittäin vanha, sairas ja väsynyt. Pitkään ollut ongelmia myös alkoholinkäytön kanssa.

Kunpa te tajuaisitte kuinka vakavan asian kanssa olette tekemisissä ja saisitte voimaa hakea apua!

Tämä sairaus vei minun elämäni. Enää en usko parantumiseen kohdallani. Psyykeni on liian hajalla ja fysiikkakin lopussa. En jaksa edes yrittää, olen menettänyt liian paljon. Kovassa lääkityksessä loppukin elämä soljuu ohitseni.

• catariina

24v.. 13wee anoreksia ja siitä lähtien bulimia. varmaan kuolen tähän.

• aloittelija.....

aiempiin vastauksiin nähden ja toivottavasti kohta joukkoon kuulumaton. olen 18v ja 1,5vuotta sitten oksentelin 3-4 kuukauden ajan. sain sen lopetettua väliaikaisesti, mutta nyt on taas 3kk takana. päivä alkoi hyvin, mutta pitihän sitä taas kerran oksentaa tuossa tunti sitten. yritys lopettaa on kuitenkin kova.
      ruokaan ollut vääristynyt suhde jo iät ja ajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe