Se oikea

Kerkko!

Koska Kerkko juontaa taas Se Oikeaa, sanoiko hän viimeksi? On se vaan jotenkin niiiiiin hurmaavan oloinen ja hyvä juontajakin. Harmi, kun taitaa olla jo varattu. Ellei sitten vaan sano niin? Toisaalta, miksi sanoisi? No, joka tapauksessa, on minun suosikkini!

10

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -fhkprknvos-

Kerkko, tuo myöhempien aikojen Seppo Kannas.
      Rento kuin rautakanki.

• ymmärrystä.

Uskovainen kukkakeppi ja vielä partiolainen.

• Kerkko Kurppa

Minä tiedän asian. Varsinkin kun sukunimeni on Kurppa niin se vie kaksinverroin henkisiä ja ruumiillisia voimia.

Kerkko ei ole herkullisin nimi mutta toisaalta kun sukunimi on Kurppa niin siitä tulee hauskalta kuulostava yhdistelmä, Kerkko Kurppa.

• ihmeen

partiolainen..??

• rippileirillä
        ihmeen kirjoitti:

partiolainen..??

isoinen, miksei siis voisi olla partiolainenkin!

• se on
        rippileirillä kirjoitti:

isoinen, miksei siis voisi olla partiolainenkin!

sanonut, että se on ollut isäntänä rippileireillä, eikä isosena. No, samapa tuo.

• myös..

mun mielestä paras ja asiallisin juontaja! Harmi vaan, ettei juonna myös arki-iltoja. Laitoin kerran sille postia ja se ystävällisesti vastas ihan henk. koht.:) Kyllä se taitaa varattu olla, kun sormuskin on ilmestynyt sormeen!

• kirjekyyhkynen lentää

Se on kyllä jotain jos vastaa henkilökohtaisesti.
        Mun mielestä Kerkko on muuttunut myönteisempään suuntaan kun on mennyt kihloihin.
        Hän puhuu kihlatustaan morsiamena ja se on minusta hienoa, hän kunnioittaa tulevaa vaimoaan.
        (tulipa vähän mammamaisesti sanottua.)
        Sellaista kivaa vanhanaikaista suhtautumista kuitenkin, vaikka mitä vanhanaikaista siinä on.

• iha ok
        kirjekyyhkynen lentää kirjoitti:

Mun mielestä Kerkko on muuttunut myönteisempään suuntaan kun on mennyt kihloihin.
        Hän puhuu kihlatustaan morsiamena ja se on minusta hienoa, hän kunnioittaa tulevaa vaimoaan.
        Sellaista kivaa vanhanaikaista suhtautumista kuitenkin, vaikka mitä vanhanaikaista siinä on.

Mutta sen pukeutuminen on koomista.Kauluspaitaa ja kravattia löytyy mutta sit herralla on farkut jalassa! Ei yhtikäs tyylikästä.Veisi homman loppuun.Kravatin kanssa aina prässätyt puvunhousut ja hyvät kengät.Voin kuvitella,että äijällä on lähetyksissä tarralenkkarit.En oo onneksi nähnyt sen kenkiä.Muuten kyllä mainio ukko.

• mieltä...
        kirjekyyhkynen lentää kirjoitti:

"Mun mielestä Kerkko on muuttunut myönteisempään suuntaan kun on mennyt kihloihin.
        Hän puhuu kihlatustaan morsiamena ja se on minusta hienoa, hän kunnioittaa tulevaa vaimoaan. "

Todellakin samaa mieltä. Lisäksi mielestäni on positiivista, että Kerkko on jo puhunut häiden ajankohdasta, eli kyse ei ole sellaisesta, että mennään vaan kihloihin tietämättä mitä se tarkoittaa. Eli avioliittolupausta.

Kerkko tosiaan puhuu morsiamestaan aika usein, joka lähetyksessä minkä olen katsonut, on ainakin jotain maininnut hänestä. Mahtaakohan morsian katsella jokaisen lähetyksen?;) Itseäni varmaan harmittaisi katsella omaa sulhoani telkkarista. En tiedä miksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe