Täällä sitä vaan koneen ääressä roikutaan. Ihan pian lähen nukkumaan.
Tuli katottua miten on vanhat puheenaiheet voimissaan. Tuo "Autolla ajamisen alkeet 4"
on kyllä yliveto. Siellä on kirjoittanu yli 130 juttuja ja kävijöitä yli 6500. No en ihmettele juttu luistaa. Ja on asiaa ja hauskaa.
Se on tuolla seitsemännellä sivulla. Suoraan pääsee tästä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=531&posting=22000000027610086
Mitä yöllä tuli tehtyä?
4
512
Vastaukset
- tulee katottua
En mä oo niin kiinnijäänyt näihin juutuihin, ryyä pitäis yölläkin katella. Mä kyllä oon käyny päivittäin siellä ketjussa kattomassa onko jotain uutta.
- typerää
Miksi linkität viidesti päivässä omia paskalöpinöitäs?
Tossa sulle yhtä usein täällä nähty viesti:
......................./¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./¯/.../¯¯·¸
..........//.../..../......./¨¯\
........((.......... ¯~/...)
.........\....................../
..........\\...\.......... _.·
............\..............(
..............\.............\ - oikein hyvä!
Kyllä tuo linkin ketju on todella hyvä. Siellä on asiaa ja monesti hauskasti kirjoitettuna. Ja mikä parasta niin siellä on todella vähän ihan typerää kirjoittelua keskisormennäyttöineen.
- pena-anna
Muna kourassa linkittäny "liikenneope" juttujaan kaikilla mahdollisilla foorumeilla moneen kertaan.
Onko linkkejä jo enemmän kuin luettuja kertoja? On niitä ainakin yli 6000!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2231797- 821133
- 83954
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48617
- 20611