Puolueeton hoitokokoustutkimus

RAHOITTAJA.

Minä olen se RAHOITTAJA, joka keväällä lupasi 10.000 - 50.000 euroa puolueettomaan hoitokoustutkimukseen. Korotan nyt tarjoustani niin että se on tasaraha satatuhatta. Kelpaako? Jos ei, lahjoitan koko potin SRK:lle Jumalan valtakunnan työhön.

16

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi mutta

Miten sen puolueettomuuden sulle todistaisin?

• Ette ole uskovaisia.

...Olette kaukana elävästä uskosta.

Terv. A.

• SRK:n Hautamäki
        Ette ole uskovaisia. kirjoitti:

...Olette kaukana elävästä uskosta.

Terv. A.

tuo raha. Taivaspaikkasi on sadallatuhannella taattu.

• ...juudaksen kolmekymmentä....
        SRK:n Hautamäki kirjoitti:

tuo raha. Taivaspaikkasi on sadallatuhannella taattu.

...hopeapenninkiä?

A.I.M.

• värähtäneet

tällä kertaa.. Miksi?

• ämmä

enää tuommoisille jutuille korvaansa lopsauttaa. Ne ovat omassa arvossaan tällä palstalla.

• admata.

>> Jos ei, lahjoitan koko potin SRK:lle Jumalan valtakunnan työhön.

• yhteys yliopistoon

Esimerkiksi Oulun tai muun yliopiston historian laitokselle vain yhteys, kerrotaan paljonko annetaan rahaa ja mihin tutkimuskohteeseen. Yliopiston kautta löytyy päteviä tutkijoita.

• gunter

Opetusministeriö ja suomalainen koululaitos, yliopistot mukaan lukien, ovat SRK:n mustapukuisten miesten valvonnassa. Sitä kautta on mahdoton saada puolueetonta tietoa. SRK:n hallinnoima echelon valvontajärjestelmä tekee kyllä muistakin tutkintatavoista aika vaikean.

• on todellinen.

Olen ollut häneen monta kertaa yhteydessä. Ja on ollut joku muukin palstalainen.

Tämän aloittaja ei ole alkuperäinen rahoitustarjouksen tekijä.

• Ensin tarjoat rahaa siihen tutkimukseen, jossa kartoitetaan, mitä pahaa/hyvää ns. vl-jumalanvaltakunta on tehnyt. Jos ei kelpaa niin sitten annat ko. taholle rahaa, että se voisi jatkaa jotain vastaavaa toimintaa tulevaisuudessakin?

Hah!

• Meillä Jumalan valta-

kunnassa mm. palkanmaksusysteemi onkin erikoinen. Viimeisenäkin tullut saa saman palkan kuin päivän helteen kärsinyt.

• Meillä Jumalan valta- kirjoitti:

kunnassa mm. palkanmaksusysteemi onkin erikoinen. Viimeisenäkin tullut saa saman palkan kuin päivän helteen kärsinyt.

Onneksi Oikea Tuomari ja Palkanmaksaja on armollinen ja oikeudenmukainen 'meillekin'. Vaikka emme ole tulleet sinne teidän jumalanvaltakuntaanne. Emme ekana emmekä viimeisenä.

• Alkuperäisen rahoittajan

ja mahdollisen tutkimuksen tekijän välillä on solmiutumassa kontakti.

Sinä olet valehtelija.

• RAHOITTAJA.

Tämä on niin tärkeä asia globalisoituvassa maailmassa jopa Euroopankin mittakaavassa, että tutkimuksia voidaan tehdä useampiakin. Tuohan onkin enemmän kuin suotavaa, koska silloin on puolueetonta tutkimustietoa joka makuun. Jumalalla tietämäni mukaan on myös huumorintajua, joten hänellekin samalla tulee järjestetyksi hauskaa vaihtelua. Minulle Luoja on tuota maallista hyvää siunannut niin ajattelin roiskaista vähän tännekin.

• mieluummin
        RAHOITTAJA. kirjoitti:

Tämä on niin tärkeä asia globalisoituvassa maailmassa jopa Euroopankin mittakaavassa, että tutkimuksia voidaan tehdä useampiakin. Tuohan onkin enemmän kuin suotavaa, koska silloin on puolueetonta tutkimustietoa joka makuun. Jumalalla tietämäni mukaan on myös huumorintajua, joten hänellekin samalla tulee järjestetyksi hauskaa vaihtelua. Minulle Luoja on tuota maallista hyvää siunannut niin ajattelin roiskaista vähän tännekin.

minulle, olen aika köyhä. Tai vielä mieluummin minua köyhemmille. Mitä sitä SRK:lle työntäisit, kun muutenkin ui rahoissaan. Missä on lähimmäisenrakkautesi?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      277
      2885
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe