Hiukan saatan olla vääräs paikas kyselemäs, mut kuiteski. Tietääkö kukaan miten kuukautisvuotoo sais niukemmaks, niinku hetkellisesti. Olen menossa naimisiin 2 päivän päästä ja täti tuli tänä aamuna! Tympee hääpuvun kans mennä veskiin jo muutenki ja nyt vielä tämä! Onko mitään konsteja? Olkaa kilttejä ja kertokaa:)
Pikaista apua
6
768
Vastaukset
- xxyyzz
Luomukonstina kerää pihalta kourallinen lutukkaa ja syö salaattina, pitäis perimätiedon mukaan auttaa runsaisiin kuukautisiin. Eri asia sitten kuinka nopeasti vaikuttaa jos vaikuttaa...
http://www.yrttitarha.com/kanta/lutukka/ - sama ongelma
Omat häät olivat viime syksynä ja saman vaivan kanssa taistelin. Mulla ei onneksi ole kovin runsaat kuukautiset, joten pärjäsin päivän tampoonejen kanssa loistavasti. Aamulla laitoin ja varmaan vaihdoin kerran hääjuhlassa. Muistaakseni suosittelevat maks. kahdeksan tuntia vaihtoväliksi. Tietysti välillä oli muutenkin käytävä vessassa ja varmistuttava että kaikki ok. Hääpukuun kun ei veritahroja halua.
Kyllä sitä pärjää, eikä asiaa kyllä tullut juhlassa mietittyä. Kaaso huolehti että tarvittavat tykötarpeet ovat meikkipussissa mukana.
Tsemppii ja iloisia häitä!!!- vaikkapa
gynellä/lääkärillä jotain konstia hihassa tuota varten?
- syönyt
vaikkapa kirjoitti:
gynellä/lääkärillä jotain konstia hihassa tuota varten?
lääkärin määräämää Cyklokapron-lääkettä jolla erilaisia verenvuotoja/runsaita kuukautisia hillitään ja tarvittaessa tyrehdytetään.
- olen minäkin
syönyt kirjoitti:
lääkärin määräämää Cyklokapron-lääkettä jolla erilaisia verenvuotoja/runsaita kuukautisia hillitään ja tarvittaessa tyrehdytetään.
muutaman kerran syönyt,kun on ihan julmetusti vuotanut,mutta ei kyllä tehoa ihan samana päivänä vielä.(Saa ihan tk lääkäriltä reseptin)
- omituista
En voi uskoa ettette siirrä menkkoja häiden tieltä pois..!! En mä ainakaan IKINÄ haluais et olis menkat omissa häissäni! Hääyö.. niin ja tietysti muutenkin, istu ny siel sit valkeana neitsyenä ja valu verta ja kärsi vatsannipistelyistä... huh huh. No, omapa on jokaisen asia, mutta uskomatonta minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760