Täällä mennään esikoisen kanssa 34. viikolla jo, eikä mulla ole mielestäni ollut lainkaan supistuksia. Siis en ole tuntenut ollenkaan, että maha ikinä kovenisi tai mitään muutakaan supistukseen viittaavaa. Pitäisikö harjoitussupistuksia kuitenkin olla? Onko kenelläkään ollut samanlaista tilannetta? Vaikuttaako tämä jotenkin sitten oikeisiin supistuksiin kun harjoitussuppareitakaan ei ole kuulunut tähän mennessä?
Ei harjoitussupistuksia
3
2591
Vastaukset
- rvkoa35
raskaudessa ollut ollenkaan harjoitus suppareita,silti synnytykset olleet suht lyhyitä,3-6t.vasta tässä viidennessä raskaudessa,ja nyt pitänyt sitten rajoittaa kävelyllä käynnit pois.
kyllä sen tuntee,kun synnytys supistukset alkaa,mulla alkoi selkäsäryllä,joka muuttui niin kivuliaaksi,ettei voinut kotona olla,ja tuntui etten kestä hengissä,ei voi erehtyä..piti lähtee sairaalaan,ja synnyttään jäin.kaks kertaa alkanut lapsiveden menolla,ja kerran käynnistettiin,kun meni kaks päivää yli lasketun ajan.
joka ikinen kerta olen vannonut,kun synnytys niin hirveän kivuliasta,etten enää synnytä,silti taas kohta 5 synnytys edessä... - eikä hajuakaan supistuksista!
meillä on menossa rv 32 eikä oo tietoakaan supistuksista,ts. mitä ne oikein ovat, ja miltä tuntuu? lukenu olen paljon niistä mutta se on mulle ihan tuntematon juttu.
- mechanische
Itse esittelin tuossa taannoin täällä ihan samanmoisia kysymyksiä kuin sinä. Olen viikolla 35 4 eikä ole tullut laisinkaan harjoitussuppareita. Mitä nyt tasan kaksi vatsan kovettumista tunnistin viikoilla 24 ja 25. Sen jälkeen ei mitään. Ei edes selkäkipuja yms. :D Mulla ollut kanssa vähän pelot siitä, että onko tämä nyt ihan normaalia, vaan neuvolassa ja joka paikassa sanovat, että on ihan normaalia ja se luultavasti sitten jytisee siellä synnytyksessä. :D Heh. Nyt sitten pelottaa se synnytys, kun ei yhtään pääse 'valmentautumaan' niiden harjoitussuppareiden avulla. En ois kyllä alkuraskaudessa uskonu, että vielä joku kaunis päivä 'toivon' itelleni supistuksia. :D ...suppareita odotellessa. ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101403Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190933Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612