Eli millainen kuntosalitarjonta Hollolassa on? Minkä hintaisia saleja ja millaisia varusteluja? Ja kuuluuko salin palveluihin mitään ekstraa, jumppia, solariumia, hierontaa jne. Kaikki tieto tervetullutta!:) Kiitos!
Kuntosalit
23
2386
Vastaukset
- muuttamassa
Kiitos vinkistä! Onko tämä Hollolan ainoa sali vai onko muitakin?
- ainoa..
muuttamassa kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Onko tämä Hollolan ainoa sali vai onko muitakin?
..kaupallinen. Uimahallin yhteydessä ilmeisesti jotakin myös, en tiedä, huhua vain kuullut.
Mutta Lahti on lähellä, vartin päässä ja siellä tarjontaa on laidasta laitaan, suorastaan valinnan vaikeus, joten googleta niitä!
- Piiskanlovi kainalossa
Ensimmäinen paikka, joka Hollolassa kannattaa katsoa, on uimahallin kuntosali. Se on erittäin hyvin varustettu, ja sinne pääsee pääsylipulla tai kausikortilla.
Hollolan porvarikunnassa ei ole opiskelijoille tai työttömille alennuksia, mutta happy hoursia kaksi tuntia on kello 15 alkaen, jolloin passiiviväestö ei rasita niin paljoa eläkeläisiä tai palkansaajia.
Hollolan uimahalli on verrattain siisti ja kuntosali on verrattain hyvin varustettu.
Olisi kuitenkin hyvä, jos joku tekisi perusselvityksen koko kunnan kuntosalitarjonnasta laitteineen. Se nimittäin saisi aikaan sen, että lahtelaisetkin alkaisiavat läntisistä kaupunginosista käyttää Hollolan palveluita.- Piiskanlovi kainalossa
"Piiskanlovi kainalossa" on Hollolan vanhoista sanonnoista kertova kaskukirja.
- uusi täällä
Juuri vähän aikaa sitten Hollolaan muuttaneena olisi kiva tutustua kuntosalilla käyviin naispuolisiin ihmisiin. Olen 19 vuotias nuori nainen ja yksin on vieraalla salilla aina niin orpo olo, samanhenkinen seura ei olisi pahasta, mutta löytyykö sitä? :)
- ????????
Käytkö uimahallilla vai yksityisellä?
- uusi täällä
???????? kirjoitti:
Käytkö uimahallilla vai yksityisellä?
En vielä tällä hetkellä missään :) En tiedä mikä olisi paras vaihtoehto hinta/laatu suhteelta, ja tosiaan kun seuraa en ole löytänyt niin on sitten aina jäänyt se lähteminen.
- Hollolan kutosali
Hollolan uimahallilla on kuntosali. Menee kuitenkin kiinni 8.6.2014 ja avaa ovensa kun koulut alkaa. Uimalipun hinnalla saa käydä kuntosalilla ja uimassa. Yksityinen hieroja pitää vastaanottoa hallin tiloissa kuntosalin vieressä. tarkempia tietoja Hollolan omilta sivuilta!
- malta
Paljon maksaa eläkeläisten kausilippu????
- patomurtuu
hollolan uimahallissa eläkel. 135 e vuosi , myös työttömille .
- Anonyymi
Moi olen pieni parrakas mies pienellä kalulla mutta iso sydän. Naiset ottakaa yhteys!
- Anonyymi
Eiköhän sille löydy myös treenaaja Hollolast. Älä menetä toivoasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sille löydy myös treenaaja Hollolast. Älä menetä toivoasi!
Olen kanssa pieni mutta kalju ja mulla lasit. Onko pienimunaisen toivoa saada naista stna pewkele??
- Anonyymi
Käyn kuntokeskus liikulla.
- Anonyymi
Olen pieni parrakas mies pienellä kalulla. Penis kateus on. mulla lippis ja pitkä tukka. Ottakaa midget naiset yhteys.
- Anonyymi
Vai on yksinäsien naisen vaikea tulla kuntosalille, Niin pitäisi saada heti kälätys- ja juorukaveri lässyttämään vierelle, että pilaisit pälätyksellä usean muun treenin.
Kadullakin akat koko ajan täytyy pälättää, jos meneevät yhdessä. Miksi näin? Typerää - mitäkää kälinät sisällänne, ketään ei kiinnosta vieraan asiat ja valheet.- Anonyymi
Enemmän miehet tuntuu nykyään juoruilevan. Onko juoruakkamies sopiva nimike näille sitten.......
- Anonyymi
Liidelissä osa niistä kaakattaa juoruja ihmisistä jota eivät tiiä niin että takahuoneesta kuulee myymälän puolelle. Mitään tekemättömyyskin on kauhean kiinnostava juoruilun aihe.
- Anonyymi
Keskustan salilla pikkujonneja jotka kommentoi naisten perseitä ääneen.
- Anonyymi
Ne onkin jossain kiipulan vamuliopistos koulus.
- Anonyymi
Sais oööa joku k-18 paikka, mihin äitin viikkorahoilla ei ois rahaa. Ärsyttäviä nää maalaisten lapset jotka uhoo.
- Anonyymi
Liikku on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006