Kiitos Katainen.Pari vuotta menikin,että ei ollut oikein syytä lähteä Virossa käymään.
Nyt kun viinaveroa nostetaan,on jälleen mukava kerätä porukka ja lähteä käväisemään Virossa täydentämässä varastoja.
Virosta saa puolen litran brändipullon alle viiden euron ja jos Suomessa vero nousee brändipullo Suomessa on 2,5 kertainen Viroon verrattuna.Kossupullossa hintasuhde on miltei sama.
Viinaralli
7
325
Vastaukset
- Suurempikin korotus oikein
Suomessa on 500 000 alkoholin suur/väärinkäyttäjää.
Mikä lasku tästä tulee yhteiskunnallle.- jusmin
Korottaako Venäjä votkan hintaa?
- ryyppäämään, ryyppäämään, ...
Vittuun koko holhousjärjestelmä. Se ei omista meitä. Minä päätän itse, mitä kaadan sisuksiini ja kuinka paljon. En ole tehnyt minkäänlaista sopimusta yhteiskunnan kanssa siitä, että se huolehtisi minusta, en ole myöskään antanut suostumustani siihen, että sillä on oikeus ryöstää minut putipuhtaaksi.
Jos joku muuta väittää, niin tuokoon eteeni sen sopimuspaperin, jonka olen allekirjoituksellani vahvistanut.
- dfhsdfhf
Vuoden vaihteessa Viro korottanee myös viinaveroa; sitä ennen haen kunnon lastin ja Katainen saa nuolla näppejään.
nimim. EU-kansalainen
PS. Milloin se autovero poistuikaan ?. - pyyhitään pölystä.
Korpikuusen kyynelillä se Suomen kansa on itseään aikaisemminkin lohduttanut.
- nostivat
Viisi euroo kossupullolle lisähintaa ei olisi vielä haitannut ainakaan minun juomistani.
Kapakkaan sitä rahaa uppoo jos niissä istuu.
Pidin viikon kapakkaloman,siis kiersin kuppiloita niin 1200 euroa meni että helähti.
Sillä olis saanut eräänkin pullon alkosta.
Enkä syönyt kertaakaan.
Ei viina kaupassa kallista ole. - vippaa mulle femma
nostivat kirjoitti:
Viisi euroo kossupullolle lisähintaa ei olisi vielä haitannut ainakaan minun juomistani.
Kapakkaan sitä rahaa uppoo jos niissä istuu.
Pidin viikon kapakkaloman,siis kiersin kuppiloita niin 1200 euroa meni että helähti.
Sillä olis saanut eräänkin pullon alkosta.
Enkä syönyt kertaakaan.
Ei viina kaupassa kallista ole.ja ponua taskumattiin, niin tulee kapakkakierroskin halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721